Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"halfe liter sterke drank ong."
"gOldstrike is zoiezoow lekker als je al lekker bezOpe ben en dn paar slOkkies gOldstrike en ik ben der dn weer ff ook ma voor 1o min ofzO ma tOg wel Lekkerr"
"nOu geen shag gwOon peuk der inn hee faCking vies wiet met shag"
"nOu standaard elk weekend alcohol en wiet enn verschil merk ik niet en soms dn ook nog is xtc der bij ma verschil merk ik niet ofzoo"
"Alcohol Tabak Hasj Wiet Coke Xtc"
"jaa binnenste buituh en gwoon normaal lukt nog wel maa tulpen en al die shit mij niet gezienn hallo gwoon normale joint je ken wel wat moois gaan draaie maar tog rook je hem op en dan heb je al die moeite voor niks gedaann"
"zilvere rizlaa"