Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb er inderdaad bitter weinig van gevoeld setting was nochtans prima. in het zonnetje in een wei met dekentje niemand in de buurt. onze gloednieuwe bong wat weed . kvoelde me wel wat anders maar kan niet echt een naam op het gevoel plakken.meer vrolijk ofzo al bij al khad er meer van verw8 .wel niet misselijk geweest fzo. kan het zijn omdat wel nogal wat weed gerookt hadden dat het niet fel werkte? we hebben in afwachting nog eentje gerookt toen we het net genomen hadden."
"binnekort mss fhilossifers (schrijf ik het juist) stone mss proberen"
"wss wat overgevoelig voor paddos?"
"hm weird mss slechte paddos? of slikte die kerel medicijnen ofzo?"
"ow sorry had de link over het hoofd gezien aaah nice kwil ook wel een bestellinkje plaatsen aleen jammer dak nog net geen 18 ben hoelang duurt zo een levering eig?"
"dag alemaal ik ben 17 en ben al geruime tijd erg nieuwscherig naar paddo's ik ken de gevaren enzo , en heb al veel gelezen en veel tripreports hier gelezen . staan er enkele prachtige tussen maar goed ik vroeg mij af hoeveel ik zou eten be men eerste keer ? if zouk er gwn thee van zetten? heb tot nu toe aleen nog maar wiet,xtc,speed, gedaan maar met wiet en speed is het maar enkele malen gebleven wat ikk nog zou willen doen zijn uiteraard paddos en lsd ik hoop dat ik wat reactie krijg want ik kijk al vet lang uit naar een mooie paddotrip sta ook stevig in men schoenen en ben ook erg volwassen al zeg ik het zelf"
"merci voor de reacties kenk dak et bij een halve portie ga houden zou men eerste trip niet willen verpesten door een bad trip wat ik me eig afvraag is of ik niet eerst zou beginnen me lsd omdat ik hoor dat die ervaring minder aangrijpend is? reageer aub nogges manne nu gaak ff een lekker j'ke paffe"
"ergens snap ik je wel dexter maar als jij zegt dat ze dat beter niet doet aangezien haar verleden en ze doet het toch vind ik dat zij de gevolgen maar moet dragen ze kan dan nie zeggen dat je haar niet gewaarschuwd hebt toen mijn meisie van 14 zei dat ze lsd wou doen flipte ik ook even en zei da zet beter nie deed zeeft mij dan ook belooft het niet te doen enfin nu nog niet tenminste en als ze al wat ouder is zo 18 fzo da zet dan lever be mij zou doen"
"deze week heb ik met wat geluk men padotjes ik denk dat ik het aleen ga doen op me kamer fzo savonds laat wat ik me ook afvroeg was hoeveel je voor een portie betaalt ong.? iemand zei iets van een15 euro?"
"ik en men meisje hebben eergisteren lsa-capsules gehaald in de smartshop : 12.50 voor 2 capsulles heeft iemand hier ervaring mee? dit is onze eerste keer trippeuh weet iemand ook hoe je het het beste kunt gebruiken ? alle info is welkom"