Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb een keer die troep gerookt in zuid spanje. misschien dat het door de zon kwam (ik denk het niet), maar ik spacede 'm zo kk hard dat ik niet meer wist wat boven of onder was. ik gebruik die troep dan ook nooit weer."
"ik vind het belachelijk dat buys de naam van 'negerzoenen'heeft veranderd naar 'zoenen', alleen maar omdat er een paar negers waren die zich gediscrimineerd voelden (wat een gelul). Buys voerde die naam al 80 jaar ofzoiets, het woord 'negerzoen'is gewoon een algemeen begrip en zal ook niet zo snel uit de volksmond verdwijnen. mogen we nu ook geen 'jodenkoeken' of 'Turks brood' meer zeggen? waar gaat het toch heen met deze vreemde wereld."
"lot zei: minn zei: mm verder ben ik niet echt thuis in de politiek verdonk.. dat is tog een vrouw die een beetje racistisch is? Klik om te vergroten... dat is die vrouw die iedereen het land uit zet als hun kop dr niet aan staat die vrouw *no offence, is mijn mening* Klik om te vergroten... mevrouw Verdonk is een persoon die minister is van ons land, en een hele zware portfeuille heeft, namelijk Vreemdelingen Zaken. Deze minister doet maar 1 ding en dat is de wet uitvoeren, die is opgesteld. Dat zei hierom zoveel kritiek krijgt etc...vind ik niet kunnen, het enige wat zij doet is de regels van dit land uitvoeren en ik vind persoonlijk dat ze het best redelijk doet. Ze blijft er toch staan, ondanks alle kritiek tegen haar, ze staat erg sterk in haar schoenen en dat respecteer ik."
"White Widow is gewoon een klassieker, smaakt altijd goed en staat garant voor een stauny effect."
"gewoon marlboro peuken of lucky strike. shag icm wiet/hasj is niet lekker, dat haalt de smaak van de hasj/wiet helemala onderuit imo."
"ice-hasj is sicke shit, wel lekker. maar ik wordt er zo panisch van. ik was eens op zo'n hennep beurs en daar legde ze uit hoe je dat spul moet maken. wel cool om dat zelf 'ns te proberen."
"SpacingBen zei: Angerfist! Die heet echt zulke spacende nummers! Ging zaterdag espres om 11 uur al naar huis om vroeg te slapen. Maar nee, ik moest nog ff Angerfist luisteren! Heb tot 12 uur staan hakken Klik om te vergroten... Angerfist is zeker een topper voor als je stauny bent. maar hardcore in het algemeen doet het goed icm met drugs. of gewoon lekker oldskool bob marley ofzo is ook een aanrader. smoke 2 joint in the morning, smoke 2 joints at night, smoke 2 joints in the afternoon and it makes me feel alright"
"van mij part, zetten ze de leeftijd voor softdrugs op 21 en de leeftijd voor alle alcohol op 16. ik ben van mening dat blowen op jonge leeftijd 10x schadelijker is dan nadat je uitgegroeid bent."
"ja precies, nu is de leeftijd 18 en toen ik 15 was zat ik ook in de shoppa stiekem jointjes te roken, met zo'n verracht kopietje van je ID-bewijs waarop staat dat je toch echt 18 bent. en wat jij zegt idd, misschien dat die leeftijd wel zakt naar 13 ofzo, dan krijgen we alleen maar gechiechel in de shoppa, daar zitten de meeste bezoekers ook niet op te wachten."
"het CDA zijn gewoon een stelletje nerds die nooit wat mochten in hun jonge jaren. behalve dat ze elke dag braaf naar school gingen hebben ze nooit wat gedaan. zelf sex voor het huwelijk was uit den boze. conclusie: CDA moet gewoon ophoeren (komt wel goed bij de verkiezingen van 2007, hoop ik)"