Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier in hoorn heb je Parvati, zoete wiet, met scherpje smaak. Maar de rook is tegelijkertijd lekker mild.
D
DtoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Super Silver Haze uit de greenhouse in Amsterdam gewoon super!!
t
teknikLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind silverpearl heerlijk, of een lekker haze soortje! heerlijk!!
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan het best wiet kopen uit een van de betere shops, ben je gegarandeerd van een betere smaak. Over de kick die je gaat krijgen is niet zoveel te zeggen, mocht je al iets merken bij de 1e keer. Het gebeurd wel dat mensen er weinig van merken de 1e keer, als je er wel een krijgt hangt het van vanalles af, doe het met vrienden en op een rustige plek. dat zijn de beste tips die ik je kan geven

Ik zou zeggen veel plezie met :stoned:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke thnx ook nog een soort wiet wat het best is voor de eerste
keer...? wat niet al te sterk is?
niet dat ik meteen out ga :openmouth:
of maakt dat weinig uit?

alvast bedankt :smoke:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maak weinig uit of je goede of minder goede wiet rookt, vraag aan mensen bij jouw in de buurt of ze een goede shop weten en welke wiet daar goed is. De kans dat je out gaat is echt klein, de kans dat je wel ziek wordt is wel aanwezig maar daar moet je gewoon niet aan denken, negatieve gedachten worden versterkt door wiet, kut maar tis niet anders

veel plezier en :stoned: ze.
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok. thnx moonflower......
nog 1 vraagje :grin: bestaat er paars achtige wiet?
hoorde ik van een vriend....*(maar aangezien die een hoge fantasie heeft weet ik dat niet zeker :confused: )
en als dat zo is is dat sterker ja/nee ? en kun je dat ook in de gewone coffeshops halen?

greetzzzz..... :smoke:
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ).
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik reply wel ff voor moonflower :)

paarse wiet is purple haze ofzo.
kweetniet of het echt viltstift paars is :openmouth: , maar je ziet wel een kleurverschil :P

maar tja of het sterker is weet ik niet, je moet idd gewoon ff vragen wat de beste shop in de buurt is, en daar gewoon om goeie wiet vragen :grin:
succes dermee :stoned:
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ken zelf 2 soorten paarse wiet

purple haze (Cat in Culemborg), buiten wiet en veel voor weinig geld, kwaliteit is niet echt super en sommige mensen vinden het niet fantastisch

De 2e is Rode Floor :) (shop 86 wageningen), gewoon een middelmatige wiet .

Het maakt dus weinig uit of je wiet paars is, tot nu toe zijn de beste soorten die ik ken mooi groen, met veel kristallen natuurlijk
:mrgreen: :stoned:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Purple haze: klinkt als :rockband: in de oren.

Maar veel wiet voor weinig geld
klinkt goed :)
ja de kwaliteit zal dan ook wel wat minder zijn maargoed....
als je het nooit geprobeert heb weet je ook niet wat goed is :grin:
maar dat maakt niet zo heel veel uit ik zal wel es ff een keer een zakkie van een paar soorten wiet kopen en zie hoe dat uit gaat lopen:)

Thnx voor je tips.......

Greetzzz.... :smoke:
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Purple haze is lekker!!! :stoned::stoned::stoned:, van die zooi wordt ik pas echt relaxed, en het is zeker goedkoop, ik vind het echt een aanrader :grin:

Smoke till u drop!!!
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Okee dan weet ik dat ook allemaal weer....
hehehe maar wat vind je goedkoop? 1€ per gram :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ehehe dat zou gaaf zijn..

Greetzzz... :smoke:
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hou meer van hasj, maar whitewidow van de Hightimes in Haarlem vind ik onovertroffen!
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
weet je wat voor kanker shop de grasshopper in eindhoven is! ben er laatst geweest. Al die voorverpakte zakjes en de kwaliteit is nog niet eens zo goed. Bovendien is het echt niet chilluh zittuh in de grasshopper. ( geldt ook voor de Pink maar dan in mindere mater) sorry dat ik je shopje zo afkraak maar dat is mijn mening.
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
moe je un keer naar m'stricht gaan naar de wall street of slomotion ( white widdow is daar gewoon verslavend ) en de heaven is ook relaxte shop en natuurlijk de Mississippi niet te vergeten.
N
NillionLid
01-01-2024, 00:00
#17
(bijna een jaar na de laatste reply :mrgreen: )
Ik haal bijna altijd voorgedraaide (wiet) joints. Ze smaken altijd goed, en ik weet wat ik ongeveer ervan kan verw8ten. Als ik wiet haal, neem ik NLX. Eerst krijg je het idee dat je niks voelt, maar ineens ben je zo stoned als een pak koffie!

(zoiets:)

:mrgreen:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#18
White widow en hoe heet die andere shit ookweer :confused:
J
JoeNNeLid
01-01-2024, 00:00
#19
k heb zelf het lieftst k2 of widewidow .... maar k ga morgen ff een nieuw zakkie uit den haag uitprobere .. R.i.P. heb k al 1 keer eerder geprobeert -> k werd hele maal :openmouth: .. das best chill. Volgens mij kan juh rip alleen in Den Haag halen maar weet k ni zeker... verder is b52 en joop gruis door elkaar ook altijd wel een lekker paffertje :smoke:
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#20
White Widow is gewoon een klassieker, smaakt altijd goed en staat garant voor een stauny effect.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."