Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Super Silve Haze
Neville's Haze

haze ben je alleen echt te lam van....

meestal een moonflowertje, widowtje, maar geen hasj
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
die wiet die minne voor me meegenomen had is echt heeel chill!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Santa maria heeft m'n voorkeur als ik eens geld teveel hebt!
Maar meestal haal ik gewoon "supermix" van de Kosbor te maastricht.

Eigenlijk vind ik alle wietsoortjes wel goed, maar gene white widow, dat wietje smaakt me niet zo lekker allez .. tis gewoon niet echt lekker, kheb liever haze soortjes of santa maria :P
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
Klik om te vergroten...

Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#7
tia maria vind ik wel lekker
G
GooferJrLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker White Widdow in het hartje van R'dam smoke is toch het beste.En anders NL-X of PP ofzo (Standaard)..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
White widow :hearteyes:
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#10
SNOWWHITE VAN COFFEESHOP KINGSTON.. (amsterdam natuurlijk)
ROOK 1 JOINTJE EN JE BENT HEEEEEELEMAAL HEENNNN !!

JACK HERRER COFFEESHOP DAMPKRING.. (Amsterdam)

HASJ MOONLIGHT.. zooooo superstoned word je hiervannn


als je ooit naar een goede shoppa wilt in amsterdam ga dan naar
2e kamer
Speak easy
Kingston (toppie)
Dampkring
Old church
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm... Apart dat zoveel mensen hier de voorkeur geven aan White Widow; persoonlijk vind ik het crappy troep die gemaakt is om je zo stoned mogelijk te maken, ongeacht het een relaxed gevoel geeft of niet. Daarnaast smaakt het over het algemeen veel te zoet, in elk geval elke die ik geprobeerd heb.
Zelf geef ik de voorkeur aan Purple Haze, maar dat kun je bijna nergens krijgen, dus zeg ik Misty, en anders NLX.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
maiskorrel zei:
Het is nogal moeilijk om te zeggen welke wiet soort het lekkerst is. Want als je bijvoorbeeld bubblegum koopt in eindhoven is dat weer heel anders dan bubblegum in rotterdam. En het verschilt niet alleen per stad maar zelfs per shop. En die verschillen kunnen soms enorm groot zijn.
Klik om te vergroten...


+1
Ik haal zelf vaak bij bordaeux en daar is lang niet altijd jack harrer even lekker bijvoorbeeld.
Soms krijg je een leuk zakje lekkere wiet, en 2 dagen later krijg je een verdord zakje aangeboden van dezelfde wiet..
Ik vraag maar gewoon doe maar een leuk zakje zolang het maar geen uitgedroogde troep is.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
brabantse witte, maar ik benn niet zon experimenteerder
dit weekend wel crystal shock testen, hoop dat t wat word maar dat zal wel :wink:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
afghani #1 van sensi seeds.
brede bladeren , gedrongen vorm.

GEWELDIGE geur, super relexte stonedheid.
afghani is bouwsteen van zeer veel geslaagde soorten vanwege unieke werking van de hars.
no matter hoe gestressed je bent;afghani krijgt je weer met voeten op aarde.
(zeer harsig-smalle sticks roken met dit spul veel soepeler weg dan een dikke joint ..de rook zet nogal uit in je longen)


stoned spul
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mathijs zei:
maiskorrel zei:
Het is nogal moeilijk om te zeggen welke wiet soort het lekkerst is. Want als je bijvoorbeeld bubblegum koopt in eindhoven is dat weer heel anders dan bubblegum in rotterdam. En het verschilt niet alleen per stad maar zelfs per shop. En die verschillen kunnen soms enorm groot zijn.
Klik om te vergroten...


+1
Ik haal zelf vaak bij bordaeux en daar is lang niet altijd jack harrer even lekker bijvoorbeeld.
Soms krijg je een leuk zakje lekkere wiet, en 2 dagen later krijg je een verdord zakje aangeboden van dezelfde wiet..
Ik vraag maar gewoon doe maar een leuk zakje zolang het maar geen uitgedroogde troep is.
Klik om te vergroten...
Bordeaux Utrecht? Verdord heb ik nog niet vaak gehad hoor, niet pikken.
Maar er zit wel veel verschil tussen ja, wat in Eindhoven K2 is, is in Tilburg northernlight etc..
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !

(wel een arogante uitbater daar :( )
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
MCHZK zei:
ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !

(wel een arogante uitbater daar :( )
Klik om te vergroten...
squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#18
buzzrider zei:
MCHZK zei:
ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !

(wel een arogante uitbater daar :( )
Klik om te vergroten...
squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?
Klik om te vergroten...

neen :wink: heb genoeg meegebracht om toch wel even door te kunnen (ik had trouwens een gratis lift heen en terug)
:stoned:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
MCHZK zei:
buzzrider zei:
MCHZK zei:
ben gisteren voor m'n eerste keer (zelf) naar de coffeeshop (breda , purple rain) geweest en heb daar een grammetje special haze gekocht voor 11 euro
ongelofelijk lekker !

(wel een arogante uitbater daar :( )
Klik om te vergroten...
squeeze me voor de offtopic, maar : Ben jij helemaal van vlaams brabant naar breda geweest voor 1 gram ?
Klik om te vergroten...

neen :wink: heb genoeg meegebracht om toch wel even door te kunnen (ik had trouwens een gratis lift heen en terug)
:stoned:
Klik om te vergroten...
ok dan :grin:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#20
weet iemand trouwens waar die paarse wiet te vinden is ?
ik wil egt wel is proeven van dat spul , ziet er overheerlijk uit :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."