Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
de lekkerste weed die ik al gerookt heb waarvan ik de naam ken zijn toch nlx en bubblegum
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#2
uhm wiet afghaan en hasj ketama
w
weedmasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zelf vind de k2 van de grasshopper in eindhoven te goed je word er goed stoned van en niet te lam en de smaak is ook te lekker en qua hasj vind ik afghaan van de pink in eindhoven te goed of een partydjoint.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pkoeiaard zei:
NLX is echt topper...

Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.
Klik om te vergroten...
die NLX hier vind ik maar niks :openmouth:
ja idd die hasj is echt chill, heb ik momenteel ook :smoke:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#5
lang geen NLX gerookt, maar kweet wel dat ik het toen heeeel chill vond.
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Super Silve Haze
Neville's Haze

haze ben je alleen echt te lam van....

meestal een moonflowertje, widowtje, maar geen hasj
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
die wiet die minne voor me meegenomen had is echt heeel chill!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Santa maria heeft m'n voorkeur als ik eens geld teveel hebt!
Maar meestal haal ik gewoon "supermix" van de Kosbor te maastricht.

Eigenlijk vind ik alle wietsoortjes wel goed, maar gene white widow, dat wietje smaakt me niet zo lekker allez .. tis gewoon niet echt lekker, kheb liever haze soortjes of santa maria :P
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
Klik om te vergroten...

Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#12
tia maria vind ik wel lekker
G
GooferJrLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker White Widdow in het hartje van R'dam smoke is toch het beste.En anders NL-X of PP ofzo (Standaard)..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
White widow :hearteyes:
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#15
SNOWWHITE VAN COFFEESHOP KINGSTON.. (amsterdam natuurlijk)
ROOK 1 JOINTJE EN JE BENT HEEEEEELEMAAL HEENNNN !!

JACK HERRER COFFEESHOP DAMPKRING.. (Amsterdam)

HASJ MOONLIGHT.. zooooo superstoned word je hiervannn


als je ooit naar een goede shoppa wilt in amsterdam ga dan naar
2e kamer
Speak easy
Kingston (toppie)
Dampkring
Old church
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmmm... Apart dat zoveel mensen hier de voorkeur geven aan White Widow; persoonlijk vind ik het crappy troep die gemaakt is om je zo stoned mogelijk te maken, ongeacht het een relaxed gevoel geeft of niet. Daarnaast smaakt het over het algemeen veel te zoet, in elk geval elke die ik geprobeerd heb.
Zelf geef ik de voorkeur aan Purple Haze, maar dat kun je bijna nergens krijgen, dus zeg ik Misty, en anders NLX.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
waar ik woon misty lady nlx white pearl
en nog 1 maar even de naam vergeten
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#18
na 8 jaar lang blowen, af en toe en regelmatig en wekelijks en soms dagelijks,,, word ik alleen nog maar een beetje opgewekt en na afloop duf
geen enkele wiet is meer lekker,,, heb een afkeer gekregen van de rook
maarhe de lekkerste wiet is de wiet die jezelf kweekt bv in je tuin of balkon ,,,en die je voorjezelf kweekt
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
1 keertje heb ik afrikaanse wiet gerookt, het had een soort van munt smaakje,,, heel lekker maar het effect??? geen idee gewoon duf denk
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik rook eigenlijk altijd hash, fatima of nepal. Als ik wiet rook dan is dat die boven aan op de lijst staat. Meestel with widow, k2 of sudden death.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier in hoorn heb je Parvati, zoete wiet, met scherpje smaak. Maar de rook is tegelijkertijd lekker mild.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."