#1
de lekkerste weed die ik al gerookt heb waarvan ik de naam ken zijn toch nlx en bubblegum
die NLX hier vind ik maar niksPkoeiaard zei:NLX is echt topper...
Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.

Champignonetje zei:White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.
Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.
In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van![]()
BobG zei:Champignonetje zei:White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.
Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.
In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van![]()
Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."