Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Top 3:

1: Blueberry
2: Amnesia
3: Crystal Haze

En dan een plaatje van nr1... :hearteyes:

S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re:

4C1D zei:
powerplant van de sahara !
Klik om te vergroten...

De Sahara op de Vleutenseweg in Utrecht? Ik dacht dat ze daar alleen assie verkochten...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Biologische wiet, sowiezo!
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
White widow van de Sky High hier in zwolle valt bij mij vaak wel goed. Alleen ik heb best moeite het verschil tusseh de highs te voelen. Ik kan alleen af en toe een andere smaak proeven, en ik blow nu al bijna een jaar dagelijks, met bongs. Dus eerlijk gezegd zou ik het niet weten, ik koop altijd de duurdere soorten en bij coffeeshops die fatsoenlijk gedroogde wiet hebben. De rest merk ik niet :)
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zoek spul, waarmee je heerlijk en goed high kan worden.
Meestal als ik hasj rook, gebeurd er niks. Nu zul je zeggen: "rook meer, of betere hasj."
Maar wat is dan betere hasj?
Weet iemand iets?
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#6
Supersilverhaze zeker wel op nummero 1.
Northernlight nummer 2
Santa maria nummer 3

Geef me een mixje van Santa maria en Northernlight en ik ben helemaal van de kaart. :stoned:
Oh of een pure supersilverhaze blunt met hasjolie erover heen :grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Valentijntje zei:
Top 3:

1: Blueberry
2: Amnesia
3: Crystal Haze

En dan een plaatje van nr1... :hearteyes:

Klik om te vergroten...
exact mijn top 3 :tongueout:
aleen is de crystal haze de ik gerookt heb zelfkweek maar dan wel goede:tongueout:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jack Herer
Lemon
Super Silver Haze
NLX (northern light)

:hearteyes: :hearteyes:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#9
gamezz zei:
Valentijntje zei:
Top 3:

1: Blueberry
2: Amnesia
3: Crystal Haze

En dan een plaatje van nr1... :hearteyes:

Klik om te vergroten...
exact mijn top 3 :tongueout:
aleen is de crystal haze de ik gerookt heb zelfkweek maar dan wel goede:tongueout:
Klik om te vergroten...

Is die blueberry ook ergens te bestellen/krijgen in shops in NL, zal wel een prijskaartje aan hangen? :hearteyes: :hearteyes:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#10
wasie niet te krijgen in chekpoint?
of in miami?
had erges gehoord datie 12euro kost per gram
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
afghaan, vind ik lekker.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vond de Bubblegum wel lekker, weet niet meer waar ik die weg had.
En natuurlijk ice-o-lator hasj :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
home kweek : 1 kali mist
2 train wreck
3 whitehaze

shopa algemeen : 1 jack h
2 silver haze
3 pepsi

en slechtste wietje is chees geen excuses dat is niet te blowe :kots:
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

blowking zei:
paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ).
Klik om te vergroten...

Paarse wiet komt niet van een plant met paarse bladeren maar het is een phenotype...

Ontopic:

Gisteren nog 1,5 grammetje Sour Diesel + half grammetje Afghaan in blunt gedraait... :smoke:
Sour Diesel is precies niet zo heel bekend hier.

Mvg x
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
White Widow
Dynamite
Santa Maria
Dutch Power

Die 4 zijn mijn favoriet.. Meestal uit shops in R'dam, Delft en Den Haag... Een zakje crumblepower is 9/10 keer ook erg goed en een goede hoeveelheid voor de prijs :)

Heb nog nooit echt een beest meegemaakt :( Iemand tips?
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
Colombian Gold kan ik je echt aanraden, dat is volgens mij de beste outdoorwiet die ik al rookte. Evenals een van de beste (synoniem: "meest stonede") allround en hij kost maar 8.50EUR / gr., die heeft echt indruk op me gemaakt.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van! :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pff zou onmogelijk kunnen kiezen :P Om er maar een paar te noemen,

Power Plant, Orange Bud, NYC Diesel, Mako Haze.

En soorten met van die belachelijk spectaculaire namen als Sweet Fairy Tooth, en Hawaiian Snow, zijn hier eigenlijk altijd wel goed sterk :P
G
GVW10Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bubbles,

Omdat je er zulke heerlijke lachkicks van krijgt =D
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Varry zei:
Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van! :)
Klik om te vergroten...
Amnesia hase is dat denk ik?
Echt heerlijk is die. Mijn favorieten zijn denk ik Mexican haze en super silver hase van de Wall in Eindhoven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."