4C1D zei:powerplant van de sahara !
exact mijn top 3Valentijntje zei:
gamezz zei:exact mijn top 3Valentijntje zei:
aleen is de crystal haze de ik gerookt heb zelfkweek maar dan wel goede![]()

blowking zei:paarse weed bestaat dat komt van een plant waarvan de bladeren een paarse kleur hebben. Een van de betere soorten per plant 114 euro gegarandeerd 4 a 500 gram van een plant. ( voor het droogproces ).
Amnesia hase is dat denk ik?Varry zei:Ik vind meestal dat het allemaal wat op elkaar lijkt! :P
Vorige week had ik eens 'amnesia' van de sjop gehaald, en die smaakte wel anders dan anders.
Beetje zoetering, kunstmatiger. Werd er wel stevig baked van!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."