Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb et 1ste beluistert en vind hem wel goed. maar vind harder natuurlijk wel mooier. dus ik verlang naar je harde techno mix"
"de opbrengst binnen: +- 300-500 gram per m2maar dit varrieert heel erg."
"yuuu, waar je dit het beste kon posten, was de crea hoek. maar swat, staat nu hier die white spirit is inderdaad schadelijk voor je. je zegt dat afspoelen niet gegarandeerd is, maaru, afspoelen zou toch geen probleem denk ik. was niet zo slim om white spirit te gebruiken. had je beter met gwn zeep ofzo proberen af te schrobben. je moet ook opletten met je folie. alluminiumfolie kan schadelijke gassen vrijgeven bij het branden ertegen. en die gassen inhaleren is slecht voor je longetjes en de rest daarbinnen. dus je antwoord op je vraag: white spirit inhaleren is erg schadelijk. dus mijn tip is: koop een pijpje, veel minder werk, veel meer zekerheid, of gwn de goeie oude methode : rollen, sparken en smokun"
"300 - 400 gram maar dit varieert ook heel erg. (mijn bron is google)"
"Obyt zei: Als wij een waterpijpje maken doen wij dat meestal met een plastiek flesje waar we een gaatje maken voor de joint door te steken en bovenin nog een gaatje waar je je vinger dan oplegt, is het gemakkelijkst te maken en helemaal niet duur. Klik om te vergroten... ja heb ik ook nog gemaakt me vrienden. vind ik eigenlijk niet zo nuttig, want dan kun je toch gwn de joint roken zonder die fikfak. en als er dan nog tabak tussen zit... het voordeel van een waterpijp is dat je juist geen papier enzo nodig hebt, de puurheid en je verspilt weiniger.. ik vind hem best oke, om met vrienden snel wat in elkaar te zetten. maar toch niet voor elke dag. maardat is mijn mening xx"
"hey iedereen. ja, ik ben hier weer met een vraag over mijn planten (wat vervelend hé ) ik heb in het totaal 4 planten. 2 kleintjes. en 2, al matig grote. ik heb op het internet massas opgezocht hoe je kunt herkennen of je plant een mannejte of een vrouwtje is. bv. dat een mannetje sneller geel word vanonder, minder vertakkingen, lichtere bladeren, enzovoort. ik ben bijna zeker dat mijn ene plant een mannetje is en de andere een vrouwtje, maar de reden dat ik twijfel is omdat ik overal lees dat je het maar herkent als ze in bloei staan. En mijn planten staan dus nog niet in bloei. de planten verschillen een week van elkaar en het zijn allebij superskunk. en de jongste heeft al meer vertakkingen. hier wat foto's om het duidelijk te maken. De jongste plant (waarvan ik denk dat het een vrouwtje is): { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } De oudste plant (waarvan ik denk dat het een mannetje is): dus de uiteindeljke vraag: mag ik de conclusie trekken dat de 2e plant een mannetje is en hem mag wegdoen? heel veel bedanking voor jullie antwoorden. greettzzzzzzzzzzzzz XxXdeetnXxX"
"schone plantjs, veel succes dermee"
"minn zei: slipperman zei: BobG zei: Ik zou ze uit elkaar zetten, en wachten tot je het zeker weet. Klik om te vergroten... Stuifmeel kan tot een kilometer in de omtrek andere planten bevruchten.... maar aan deze waardeloze foto`s hebben we NIETS. Hier is niets op te zien en ik denk dat ze in deze fase ook nog niet te herkennen zijn miss. als je betere foto`s levert dat er dan al tekenen van voorbloei te vinden zijn. Klik om te vergroten... misschien tips om de foto's nog beter te maken?? zo schieten zij ook niets op he.. kritiek is fijn, maar zorg dat iemand er wel wat aan heeft.. Klik om te vergroten... merci minn cool vanje"
"mensn, de cake stinkt!!!! tis een groengeelachtig boeltje en heel het huis stinkt. het smaakt muf, maar met de nodige choco en honing wordt alles goed. iemand tips?"
"gnarls barkley - crazy en nu iedereen SHOCK! GEEN DRUMNBASS???????? (neen, uizondering)"