Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
pEEr zei:
hey hallo... pEEr is hier, ik groet iedereen
dit is mijn 1ste post.... :wink:

t allerlekkerste vind ik silver haze, maar gebruikelijk ww. (freetime a'foort)
Klik om te vergroten...

zie newbie voorstel topique :)
wilkomme !
b
budbombLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb heel het verhaal niet gelezen, maar toch effe een reactie:

in eindhoven, bij de illustere coffeeshop The Wall, wordt, naar mijn mening (en ik kan het weten) zowel de beste wiet (super silver- en amnesia haze), de beste hash (de icolator is ongehoord sterk), en de beste voorgedraaide (Royal Crystal pietjes.. maarja wie koopt er ooit een voorgedraaide)

ik zou er echt een keer langsgaan

laters :smoke:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
k koop vaak voorgedraaide
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
amnesia en mexican haze
Klik om te vergroten...

ik heb nog niet zoveel soorten wiet geprobeerd maar ik vind tot nu toe sneeuwwitje lekker te roken en dutch pesion :mrgreen:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#5
NLX is echt topper...
Jack Herrer,
Super polm.

Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pkoeiaard zei:
Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.
Klik om te vergroten...

klopt! :stoned:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pkoeiaard zei:
NLX is echt topper...

Super polm is echt 1 van lekkerste hash. Jullie moeten maar dit keer eens proberen.
Klik om te vergroten...
die NLX hier vind ik maar niks :openmouth:
ja idd die hasj is echt chill, heb ik momenteel ook :smoke:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#8
lang geen NLX gerookt, maar kweet wel dat ik het toen heeeel chill vond.
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Super Silve Haze
Neville's Haze

haze ben je alleen echt te lam van....

meestal een moonflowertje, widowtje, maar geen hasj
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
die wiet die minne voor me meegenomen had is echt heeel chill!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Santa maria heeft m'n voorkeur als ik eens geld teveel hebt!
Maar meestal haal ik gewoon "supermix" van de Kosbor te maastricht.

Eigenlijk vind ik alle wietsoortjes wel goed, maar gene white widow, dat wietje smaakt me niet zo lekker allez .. tis gewoon niet echt lekker, kheb liever haze soortjes of santa maria :P
C
ChampignonetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
BobG zei:
Champignonetje zei:
White Widow, rij ik speciaal voor naar heerhugowaard.

Ook een keer bubblegum (uit amsterdam) gemixt met jack harrier (van hardewijk). Top combi, lekker zoet en stoned dat ik was :P.

In hoorn haal ik meestal Supershiva. Word ik altijd dik skaffa van :)
Klik om te vergroten...

Je moet eens parvati halen bij de ketel of boot, die zijn goed :P
Klik om te vergroten...

Ik heb alles wel gehad hoor bij de boot qua wiet.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#15
tia maria vind ik wel lekker
G
GooferJrLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker White Widdow in het hartje van R'dam smoke is toch het beste.En anders NL-X of PP ofzo (Standaard)..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
White widow :hearteyes:
T
TjofferLid
01-01-2024, 00:00
#18
SNOWWHITE VAN COFFEESHOP KINGSTON.. (amsterdam natuurlijk)
ROOK 1 JOINTJE EN JE BENT HEEEEEELEMAAL HEENNNN !!

JACK HERRER COFFEESHOP DAMPKRING.. (Amsterdam)

HASJ MOONLIGHT.. zooooo superstoned word je hiervannn


als je ooit naar een goede shoppa wilt in amsterdam ga dan naar
2e kamer
Speak easy
Kingston (toppie)
Dampkring
Old church
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmm... Apart dat zoveel mensen hier de voorkeur geven aan White Widow; persoonlijk vind ik het crappy troep die gemaakt is om je zo stoned mogelijk te maken, ongeacht het een relaxed gevoel geeft of niet. Daarnaast smaakt het over het algemeen veel te zoet, in elk geval elke die ik geprobeerd heb.
Zelf geef ik de voorkeur aan Purple Haze, maar dat kun je bijna nergens krijgen, dus zeg ik Misty, en anders NLX.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waar ik woon misty lady nlx white pearl
en nog 1 maar even de naam vergeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."