Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"best wel heel veel muziek eigenlijk...maar the prodigy en dergelijke muziek is nog wel het chillst"
"ceylonica den haag hebben ze bijvoorbeeld ice-o-lator 19E de gram.... kwaliteit is helaas minder daar (de white widow vond ik daar in ieder geval zwaar bagger, ons lokale mannetje doet het wat dat betreft beter )"
"Orange buddies uit den haag of als het moet bij ons van onze gieeeerige coffeeshop in zoetermeer"
"meestal wel 3 blowtjes uit een gram, op z'n tijd 4 als het mee zit en in het weekend 1 hele gulle per gram"