Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke wiet is het lekkerst?

Welke wiet is het lekkerst?

243 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#1
powerplant en superskunk kan mij altijd wel bekoren
A
Antwerp's highestLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amnesia! :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jack Herrer, maar dies altijd op :confused:

WIL weer een keer heeeeeeeeele sterke wiet! Kan wel weer 15 euro joints gaan draaien maar das ook zo wat!
i
ipomike82Lid
01-01-2024, 00:00
#4
bubblegum ... ... WTF whas i thinking (2 spaced out i think)
bedoelde blueberry , YUM YUM
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, zie je wel.
W
WhiteStefanLid
01-01-2024, 00:00
#6
White Widow is zeker het chills van de HORINZON in Amesfoort kk chill man :) :) :) word je altijd wel stoned van :grin: :grin: :grin:

Maar ook bubbelgum en silverhaze :stoned: :stoned: :stoned:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#7
jack herrer
northern light
nlx of nxl weetk nemeer juist
en van hasj: zwarte supperafghaan
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
whit widow of een lekker hasj
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Orange BUd is inderdaad ook superchill, ik merk dat ik van Orange BUd veel meer gah lachen als andere wiet en tis ook best zoete wiet. Alleen is het in H'lem vaak alleen in de zomer en nazomer verkrijgbaar(net als juicyfruit trouwens)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand wel eens powerplant gehad....ik weet wel dat, dat in ieder geval de viestste was... :smilingimp:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja powerplant hebben ze hier ook vaak in de shop, ik heb nu mexican haze van 7,50 per gram omdat het in de aanbieding was, echt een hele goed wietje, denk wel de beste die ik in 5 jaar heb gerookt, gewoon netalsof ik voor de eerste keer stoned was :confused:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
WildChild zei:
ja powerplant hebben ze hier ook vaak in de shop, ik heb nu mexican haze van 7,50 per gram omdat het in de aanbieding was, echt een hele goed wietje, denk wel de beste die ik in 5 jaar heb gerookt, gewoon netalsof ik voor de eerste keer stoned was :confused:
Klik om te vergroten...
w00t,dan moet ut wel goed zijn!happy brother in maastricht is altijd ZEERRRRRR lekkere haze :) :)
a
arnilLid
01-01-2024, 00:00
#13
vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.

weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
arnil zei:
vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.

weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...
Klik om te vergroten...
idd zo zeggen ze
belgoweed noemen ze dit meende ik :confused:
ik heb ook altijd gehoord dat er veel wiet die in nederland verkocht word in belgie gekweekt word(door nederlanders en belgen) :)
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb geen idee ik laat het altijd door een zwerver halen, ik zeg altijd haal ff voor 12 eurie skunk (ik ben 17 vandaar)

Tis wel lullig voor die zwervers weetje, ik geef ze ook wel 'ns croisaints als ze voor me halen of iets anders te eten wat ik bij me heb.

het rare is, ze zijn wel eerlijk, ik krijg zelfs wisselgeld als het goedkoper was dan ik dacht.

Haha
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
zou wel kunne dat belgische weed veel zwaarder is.. daar wordt ik altijd echt stoned van en de nederlands weed smaakt veel lekkerder en zo en het stijgt meer naar je hoofd.. meer high dus

deze weke nog eens mexican haze gerookt en die was echt wel lekker hoor, daar moet ik eens veel van hebben, mss wel mijn favoriete weed
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Kan me niet (nja moeilijk) voorstellen dat de Belgische wet beter zou zijn dan de Nederlandse. In Nederland lopen we al vele malen vooruit op het gebied van kweken ed. Nja en dat de Belgische wiet te sterk is, nja dat vinden ze van alles wat ze liever niet zien in het straatbeeld, dus ook als ie 2 x zo zwak was zouden ze het nog te sterk vinden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
zou ik nog zo zeker niet van zijn hoor, want veel weed uit nederland komt uit belgië geïmporteerd.. maar ja als ik geen bewijs zie dan ga ik mij niet uitspreken wat de sterktste is
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn dealer heeft sinds kort bio-weed
zo noemde hij het
nou vaag spul moetk zeggen
ben telkens knetter :stoned:
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik rookte altijd white widow, maar ik ben overgestapt op ketama hasj

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."