#1
powerplant en superskunk kan mij altijd wel bekoren


w00t,dan moet ut wel goed zijn!happy brother in maastricht is altijd ZEERRRRRR lekkere hazeWildChild zei:ja powerplant hebben ze hier ook vaak in de shop, ik heb nu mexican haze van 7,50 per gram omdat het in de aanbieding was, echt een hele goed wietje, denk wel de beste die ik in 5 jaar heb gerookt, gewoon netalsof ik voor de eerste keer stoned was![]()
idd zo zeggen zearnil zei:vraagje;
ik zag laatst (vraag me niet waar) in een of ander artikel dat wiet die je in belgie koopt, illegaal dus...vele malen sterker en feller zou zijn dan wiet die je in nederlandse coffeeshops koopt.
weet iemand hier meer over?
er schijnt zelf een probleem te komen dat belgische wiet TE sterk zou zijn...

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."