Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
hislordship zei:
Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
Klik om te vergroten...

Niet altijd, ik heb altijd al gehad, bij bijna elke drugs dat het sneller dan bij andere over is.
Dus ook bij mijn eerste keren blowen ben ik na een half uur niet meer stoned en na een uur is ook de gewone chill weg en ben ik geheel nuchter.

OT:

Als je boos word dat je MAAR 5 gram per dag mag kopen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
hislordship zei:
Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
Klik om te vergroten...

Niet altijd, ik heb altijd al gehad, bij bijna elke drugs dat het sneller dan bij andere over is.
Dus ook bij mijn eerste keren blowen ben ik na een half uur niet meer stoned en na een uur is ook de gewone chill weg en ben ik geheel nuchter.

OT:

Als je boos word dat je MAAR 5 gram per dag mag kopen.
Klik om te vergroten...

Ok dan dat lijkt me niet zo leuk omdat altijd te hebben.. zonde van de wiet :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
hislordship zei:
PepTalk zei:
hislordship zei:
Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
Klik om te vergroten...

Niet altijd, ik heb altijd al gehad, bij bijna elke drugs dat het sneller dan bij andere over is.
Dus ook bij mijn eerste keren blowen ben ik na een half uur niet meer stoned en na een uur is ook de gewone chill weg en ben ik geheel nuchter.

OT:

Als je boos word dat je MAAR 5 gram per dag mag kopen.
Klik om te vergroten...

Ok dan dat lijkt me niet zo leuk omdat altijd te hebben.. zonde van de wiet :P
Klik om te vergroten...

Tjah, het is wel fijn als je eventjes wilt chillen en niet 2 uur lang zo stoned te zijn. En gelukkig hebben we de orale inname nog :) Hoewel dit bij mij ook niet langer dan uur of 5 werkt.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een half uur gaat lopen richting de shop voor een voorgedraaide blow.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je weet dat je te veel blowt, als je wiet op is.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je laatst nog een leuke had voor dit topic, maar hem gewoon vergeten bent.

:confused: :smoke:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.
Klik om te vergroten...

Terwijl je gestopt bent, MAAR wel hier post? :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Exceptional Insight zei:
.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.
Klik om te vergroten...

Terwijl je gestopt bent, MAAR wel hier post? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb het onthouden, want ik ben, inderdaad, gestopt : D
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Exceptional Insight zei:
PepTalk zei:
Exceptional Insight zei:
.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.
Klik om te vergroten...

Terwijl je gestopt bent, MAAR wel hier post? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik heb het onthouden, want ik ben, inderdaad, gestopt : D
Klik om te vergroten...

I know, maar je 'beschuldigd' iemand van teveel blowen omdat deze hier post. Terwijl je zelf in hetzelfde forum post, vond ik wel grappig. Maar dit gaat wel weer een beetje off topic.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
I know, maar je 'beschuldigd' iemand van teveel blowen omdat deze hier post. Terwijl je zelf in hetzelfde forum post, vond ik wel grappig. Maar dit gaat wel weer een beetje off topic.
Klik om te vergroten...
Ik beschuldig wát? Ik zeg dat je weet wanneer je teveel blowt als je in dit topic post omdat je weet wanneer je te veel blowt als je te veel blowt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wait... what?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zet beschuldigen niet voor niets tussen aanhalingstekens, maar achteraf gezien had oordelen een beter woord geweest.

Je 2e post had betrekking tot de laatste zin van de post daarboven? Want ik dacht precies hetzelfde toen ik het las: 'Ik zeg dat je weet wanneer je teveel blowt als je in dit topic post omdat je weet wanneer je te veel blowt als je te veel blowt.'
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#14
je elke dag naar de shop moet om nieuwe te halen :grin:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je weet dat je teveel blowed als je een pakje blowtjes inplaats van een pakje peuken bij je hebt :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je weet wel.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
je een tip boekje per week opmaakt
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Wait... what?
Klik om te vergroten...
mooi voorbeeld
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb gisteren bij mijn ouders mijn puber mushroom sleutelhanger puurpijpje terug gevonden van 10 jaar terug en ga hem nu gebruiken :P
b
breakerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
breaker zei:
... je liever thuis alleen blowt, in plaats van buitens huis met vrienden blowt..
(kweet nie ofdat deze reden al gepost is, te lui om al die pagina's af te lopen
Klik om te vergroten...

Wat heeft dat met teveel blowen te maken.
Sinds mijn eerste joint rook ik die liever alleen, ook als ik er 1 per maand rook.
Gebruik trouwens de edit knop in het vervolg.
Klik om te vergroten...

mijn mening, ik werd gewoon heel asociaal door het blowen. nie meer met vrienden afspreken int algemeen enz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."