Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
136 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
iraqio zei:
je elke dag zegt dat je gaat minderen... als je stoned bent.
Klik om te vergroten...
En er dan weer een opsteken om het ''te vieren '' dat je gestopt bent :P
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij elke joint je schuldgevoel dat je nog steeds blowt sterker wordt.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je windows start , je dan aanmeld met 'gebruiker' en stiekem lacht :tearsofjoy:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bijna aan één stuk door in een scheur ligt om Family Guy. (Ep. 702)
h
hasj1337Lid
01-01-2024, 00:00
#5
BlackRobBlunt zei:
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:
Klik om te vergroten...
GVD da deed ik net vanmiddag nog!

als je gisteren 5 gram gehaald hebt en er om 10 uur sogges achter komt dat je wiet op is
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
BlackRobBlunt zei:
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je het nog beter weet als je zelfs elke 04:20 aangrijpt om te smoken :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amaranth zei:
BlackRobBlunt zei:
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je het nog beter weet als je zelfs elke 04:20 aangrijpt om te smoken :P
Klik om te vergroten...

als je er andere combinaties van gaat maken.
402, 204, 240, 420

google eens op "42"

:tearsofjoy:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je weet dat je teveel blowt als.. Kut... Wat wou ik nou ook alweer zeggen man?
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#9
je je blow aanstampt met een andere blow en vervolgens geen plek meer achter je oren hebt voor nog 'n blow.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als de coffeeshops opeens naar jou buurt verhuizen.
Als je huis vol planten staat en je aan het eind van het jaar al door je voorraad heen bent.
Als je, wanneer je blut bent, in uiterste wanhoop andere planten gaat roken om stoned te worden.
Als je aan kinderen gaat vragen of ze nog wat verkopen.
Als de coffeeshop in de buurt kan investeren in een kantoorgebouw.

Ja dat was het zo al
First post :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je weet dat je teveel blowt als...

Als je geld eerder op is dan je wiet
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je bedragen , maakt niet uit met wat, berekend in grammen ipv euro's :tongueout:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:
Als je bedragen , maakt niet uit met wat, berekend in grammen ipv euro's :tongueout:
Klik om te vergroten...
:flushed:
b
bob sagetLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je 10 cent te kort kwam bij een dealer voor een zakje weed en dan
aan een random persoon vraagt voor 10 cent..(waar gebeurt)(ik was 14 come on!)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat je vet blij bent dat je over 1uurtje de 1e blow in 3 dagen ga roken :stoned: Na jaren van non-stop smoken :grin:

Wanneer je je joint aansteekt terwijl deze nog gewoon brand.
Wanneer je compleet de draad van het gesprek kwijt bent en na 2min stilte al niet meer weet waar het over gaat en doodleuk vraagt...waar hadde we t nou ove :tearsofjoy: r ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je opvalt dat de uitsmijter van de coffeeshop naar de kapper is geweest...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
..je in dit topic post.

..je een topic opent in het coffeeshop subforum.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ej stoned-zijn als een nieuwe gemoedstoestand gaat zien ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
je meer dan 150 posts in dit topic hebt staan.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je weet dat je teveel blowt als :

Je alle takjes van je plukken spaart en er vervolgens een tak-joint van rolt als je weed op is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."