Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eens moet de eerste keer zijn, en zo wou ik samen met wat vrienden hier in de buurt naar paddo's gaan zoeken. Natuurgebied Oranjezon om precies te zijn. Maar omdat me dat niet echt verstandig leek heb ik besloten om toch zelf te kweken. Dus is heb een 2 weken geleden een kweekset gekocht. Zodra ik de set binnen had ben ik samen met L. aan de slag gegaan en nu, dus 2 weken later, is er echt al veel "schimmel" te zien. Nu nog een week of 2 wachten, tot heel het bakje vol zit en dan in de filterzak in een goede omgeving en dan weer wachten! volgens mij moetet zo. heeft iemand nog tips ofo?"
"...Als je je wiet en vloei en tip enz. bewaard in een schatkistje"