Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is ook erg leerzaam voor me geweest, ben er van gaan nadenken wat het doel van mijn leven is, en voor wie ik nou helemaal leef. over de set en setting, ik ben (weet ik nu dus) erg gevoelig voor paddo's, en het het zwaar onderschat. ik en een vriend van me hadden samen de shrooms ingenomen, en dachten samen in een park te gaan trippen, maar we kwamen een paar vrienden tegen. niet helemaal de vrienden waar ik graag mee trip, en daarbij was het erg koud. we hebben ze toen niet verteld dat we shrooms hadden gebruikt, omdat een ervan nogal moeilijk doet over alles."
"eelco_jeweet zei: Nick_jeweet zei: Zo die party was me toch ff hard! mss heb je me wel gespot ^ ik had koffiewekkershirt aan en heb krulletjeshaar Klik om te vergroten... ik stond de hele tijd in een hoekje crack te roken... Klik om te vergroten... Dude.."
"kjenker ferche skeit ouwe."
"Ketamine werkt op de NMDA-receptor; In recente onderzoeken blijkt dus ook dat psychoses niet alleen getriggerd kunnen worden door problemen met de dopamine-receptoren, maar ook de NMDA-receptoren (of een combinatie daarvan); Het kan dus evengoed als tripmiddelen dingen triggeren.Ik denk ook dat ik voornamelijk verneukte NMDA-receptoren heb hierdoor; Dat zou verklaren waarom specifiek keta het triggert en standaard tripmiddelen niet, waarom antipsychotica niet echt aansloeg bij me & ik er semi-katatonisch van werd en ik uiteindelijk maar volgestopt werd met benzo's. Klik om te vergroten... Ik kan het mis hebben maar werken lsd en phenethylamines (etc.) niet ook allemaal op de NMDA receptoren?? Verder heb ik zelf het idee dat een harde ketamine / dxm trip het geen is wat het dichtst in de buurt komt van de klinische beschrijving van een 'full blown psychosis'."
"Volgens mij word basecoke eerst vloeibaar voor het verdampt, dus zou je zonder de as gloeiend hete vloeibare basecoke in je mond krijgen. (is slechts mijn vermoeden) btw, Jorrit wth ik had jou toch wel wat verstandiger ingeschat uit je posts.."
"Gebruik je toevallig veel mdma/extasy of een andere drug die zwaar je serotonine voorraad uitput?"
"Geweldig report, ik houd qua psychedelica eigenlijk alleen van dissociatieven, en vind dit toch wel zéér interessant klinken! Heb je enig idee hoe deze stof zich laat combineren met bijvoorbeeld lachgas of (een hoge dosis) dxm? Two thumbs up!"
"Aalpoepert's avatar maakt me bang OT: Minder dope gebruiken?"
"miss een domme vraag, zou het meth geweest kunnen zijn?"
"Mijn laatste shroomtrip op een bakje thaise op de piek ongeveer 30 minuten (volgens mij) egodeath geweest. geen idee meer wie ik was, wat ik op deze aardkloot deed, de begrippen, "dag en nacht", "slapen","Familie" en "tijd" betekende niks meer voor me. vond de rest van de trip geweldig, ongelofelijk veel visuals, maar die piek vond ik zwaar klote. hebben andere mensen dit ook weleens ervaren? en wat vonden jullie hiervan? ben van plan binnenkort nog eens te proberen, maar ik ga denk ik equadoriaantjes/goldenteachers doen, maar dan een halve portie. iemand een tip met dosis/soort? ik probeer deze keer te mikken op het punt waar ik wel nice halucinaties heb, maar de egodeath wil ik liever vermijden. verder was de set en setting ok echt verkeerd, wat mischien de reden was dat ik de piek kloten vond, dus ik had het mischien helemaal niet zo erg gevonden als het wel op een goede plek met de juisten mensen was geweest."