Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
150 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik krijg maandelijks fooi in een envelop, daar gaat een pak shag vanaf en de rest word opgeblowd, maar daar heb je ook fooi voor vind ik...
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
fooi = naar de shop
ik ken t bezorg ook pizza's :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen fooi is bij mij ook naar de shop hoor!

Maar als ik een bestelling heb van bijv. 17,50 denk ik wel: Dat zou weer een voorgedraaide kunnen worden! :stoned:

Maar het in grammen rekenen in plaats van euro's is in dit topic al vaak voorbij gekomen..
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
spacelord zei:
Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
Klik om te vergroten...

Hmz hier zijn breng-pizza's niet eens onder de 10 euro geloof ik :) Dus dat wisselgeld boeit niet. hehe.

OT: als je :kots: dan heb je ook duidelijk teveel geblowd.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacelord zei:
Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
Klik om te vergroten...

Vind een fooi bij het laten bezorgen van pizza's vanzelfsprekend.
Heb echt een gruwel hekel aan mensen die voor een euro terug naar binnen moeten...

OT: Je zo stoned bent dat je denkt: Dat klaar liggende jointje steek ik voorlopig nog niet op, ik rook eerst nog een sigaretje. En er dan bij het uitdrukken achter komt dat je toch die joint opgerookt hebt... :flushed:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
spacelord zei:
Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
Klik om te vergroten...

Vind een fooi bij het laten bezorgen van pizza's vanzelfsprekend.
Heb echt een gruwel hekel aan mensen die voor een euro terug naar binnen moeten...

OT: Je zo stoned bent dat je denkt: Dat klaar liggende jointje steek ik voorlopig nog niet op, ik rook eerst nog een sigaretje. En er dan bij het uitdrukken achter komt dat je toch die joint opgerookt hebt... :flushed:
Klik om te vergroten...
De pizza kost wel maar 5 euro normaal :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zooo, das een goedkope pizza!
Dan zou ik als bezorger denken: Beter geeft die kerel me wel 5 euro fooi, een beetje door die kut sneeuw laten bezorgen voor 1 pizza'tje van 5 piek :angry:

Maar ik snap je punt!

OT: Je bij een pizzaria werkt, en bij de baas suggereert om happy pizza's te gaan verkopen.
Hij dit vervolgens aanneemt, en je na zo'n 10 happy pizza's verkocht en 20 gegeten te hebben bezoek krijgt van de gemeente :rolleyes:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
lolnoob zei:
Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier :wink:
Klik om te vergroten...

Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
PepTalk zei:
lolnoob zei:
Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier :wink:
Klik om te vergroten...

Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
Klik om te vergroten...

Bij studenten maak ik er echt geen punt van.

Maar geengageerde volwassenen mogen wel ja. :)

Al helemaal omdat ik door de sneeuw ploeter met de brommer
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
lolnoob zei:
Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier :wink:
Klik om te vergroten...

Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
Klik om te vergroten...

Het is toch gewoon je werk. Ik geef de gast achter de kassa bij de appie ook geen fooi.

Ik laat mijn blijk van waardering wel zien door vaak te bestellen :)
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij dit weer zou ik het inderdaad sneller doen. Maar bij de kassa geef ik echt nooit fooi. Dat komt ook omdat als het meer dan een euro wisselgeld is dan vind ik het wel de moeite waard om het terug te krijgen en als het minder is lijkt het zo zielig, dan voel ik juist dat het krenterig is om iemand 10 cent fooi te geven (voor mijn gevoel dan), waar ze ook echt helemaal niets aan hebben. Moeten ze ook nog bedankt zeggen :P

Ach vanavond heb ik gewoon een pizza in de oven zitten :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
lolnoob zei:
Het is toch gewoon je werk. Ik geef de gast achter de kassa bij de appie ook geen fooi.
Ik laat mijn blijk van waardering wel zien door vaak te bestellen :)
Klik om te vergroten...

Zeker waar, en bij lekker weer wind ik me er ook niet zo over op.
Maar als je met dit weer, echt moeite moet doen om er te komen ( lees 23 keer vast zitten of bijna door glijden tegen geparkeerde auto's of paaltjes) en de mensen belonen dat niet..

Wees blij dat je niet aan de telefoon te horen krijgt: Sorry, vandaag alleen afhalen. ( wat ik bij sommige bestellingen/personen afgelopen weekend dus wel heb gedaan).

En ja, ik geef die gast bij de appie ook een fooi.
Misschien geen euro's, maar als het 19,35 is en ik betaal met 20 dan is het goed hoor.
Ik vind het gewoon beleefd om te doen, en vind het zelf heel krenterig staan als je je handje op moet houden als een bedelaar om een paar puntjes terug te krijgen.

Maar kan goed begrijpen dat sommige mensen echt op de kleintjes moeten letten..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ach ja, dat snap ik ook wel.. Gelukkig zit er verschil in (vooral) waarden & normen he! Anders is de wereld ook zo saai.

En als je nu pizza besteld lijkt het ook op diepvriespizza, dus kan je idd zelf beter de oven aanknallen! Smakelijk =)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
lolnoob zei:
Bij dit weer zou ik het inderdaad sneller doen. Maar bij de kassa geef ik echt nooit fooi. Dat komt ook omdat als het meer dan een euro wisselgeld is dan vind ik het wel de moeite waard om het terug te krijgen en als het minder is lijkt het zo zielig, dan voel ik juist dat het krenterig is om iemand 10 cent fooi te geven (voor mijn gevoel dan), waar ze ook echt helemaal niets aan hebben. Moeten ze ook nog bedankt zeggen :P

Ach vanavond heb ik gewoon een pizza in de oven zitten :)
Klik om te vergroten...
als ik 5cent wisselgeld krijg mogen ze dat houden aan de kassa , ik ben er niks mee en na een week loop ik rond met 2kilo kleingeld , daar heb ik geen zin in :tongueout:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
lolnoob zei:
Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier :wink:
Klik om te vergroten...
Ik flikker gewoon een afgerond bedrag in zijn handen en ik zie wel wat ik terug krijg.

Als ik op mijn centen moet letten bestel ik ook geen pizza, dan denk ik wel vooruit en haal ik hem bij de appie.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je erachter komt dat je bak van 50 pakjes lange vloei nu al op is.. :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je afgelopen dinsdag 10 gram wiet gekocht hebt en nu nog maar 3 jointjes hebt :openmouth:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Da's 3 gram per dag, goed bezig! :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."