#1
Ik krijg maandelijks fooi in een envelop, daar gaat een pak shag vanaf en de rest word opgeblowd, maar daar heb je ook fooi voor vind ik...
spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
dan heb je ook duidelijk teveel geblowd.spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
De pizza kost wel maar 5 euro normaalPepTalk zei:spacelord zei:Je te lui bent om de geleverde pizza beneden te gaan halen, die kerel naar boven laat komen en 10 euro betaalt voor die fastfoodschijf omdat die kerel geen wisselgeld heeft en jij geen zin hebt bij kotgenoten aan te kloppen voor te wisselen.
Vind een fooi bij het laten bezorgen van pizza's vanzelfsprekend.
Heb echt een gruwel hekel aan mensen die voor een euro terug naar binnen moeten...
OT: Je zo stoned bent dat je denkt: Dat klaar liggende jointje steek ik voorlopig nog niet op, ik rook eerst nog een sigaretje. En er dan bij het uitdrukken achter komt dat je toch die joint opgerookt hebt...![]()

lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
PepTalk zei:lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
PepTalk zei:lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()
Ja en die arme jongens die ze komen brengen door weer en wind ook!
Al is het 50 cent, komop!
lolnoob zei:Het is toch gewoon je werk. Ik geef de gast achter de kassa bij de appie ook geen fooi.
Ik laat mijn blijk van waardering wel zien door vaak te bestellen![]()
als ik 5cent wisselgeld krijg mogen ze dat houden aan de kassa , ik ben er niks mee en na een week loop ik rond met 2kilo kleingeld , daar heb ik geen zin inlolnoob zei:Bij dit weer zou ik het inderdaad sneller doen. Maar bij de kassa geef ik echt nooit fooi. Dat komt ook omdat als het meer dan een euro wisselgeld is dan vind ik het wel de moeite waard om het terug te krijgen en als het minder is lijkt het zo zielig, dan voel ik juist dat het krenterig is om iemand 10 cent fooi te geven (voor mijn gevoel dan), waar ze ook echt helemaal niets aan hebben. Moeten ze ook nog bedankt zeggen :P
Ach vanavond heb ik gewoon een pizza in de oven zitten![]()
Ik flikker gewoon een afgerond bedrag in zijn handen en ik zie wel wat ik terug krijg.lolnoob zei:Ik geef eigenlijk nooit fooi als ik een pizza bestel. Maar we zijn ook maar arme studenten hier![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."