#1
Als je geen reden vind om te stoppen.
StonerSmile zei:Ik gooi mn vuile was meestal naast de wasmand, omdat ik te lui ben om het er in te doen :P
Probeer eens luidop.endor zei:Nouja , ik ben zo (soms) zo lui dat ik dingen probeer naar mij probeer aan te trekken met mijn gedachten , maar tevergeefs..![]()
Dan is het nog begrijpelijk, had het geen deksel gehad ging het toch wat te furr...StonerSmile zei:Het kan erger... De wasmand had ook geen deksel kunnen hebben :P
KoxBox zei:Probeer eens luidop.endor zei:Nouja , ik ben zo (soms) zo lui dat ik dingen probeer naar mij probeer aan te trekken met mijn gedachten , maar tevergeefs..![]()
KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Tjah... Blame psychedelics!endor zei:KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Hmm , ik heb ook soms dat de vloer mee ademt met mij.
Zeer vreemd.. :P
HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van.Drientje zei:HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebtBlackRobBlunt zei:KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Had ik al last van voordat ik zelfs maar wist wat wiet was... vooral na een stuk fietsen/rennen w/e, terwijl ik toch echt een goeie conditie had![]()
KoxBox zei:Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van.Drientje zei:HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.KoxBox zei:Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk.![]()
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
cropp zei:Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."