Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
154 weergaven
18-5-2026
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je geen reden vind om te stoppen.
c
commisarisfrankieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan is het misschien bij jou al geconditioneerd? :P
Zelf heb ik het voornamelijk als ik de dag ervoor veel geblowd heb[/quote]

Je leest over het stuk : heel mijn leven.
Ik doe dat al van toen ik 5 jaar was[/quote]

Neen, dat stuk heb ik gelezen.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gooi mn vuile was meestal naast de wasmand, omdat ik te lui ben om het er in te doen :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
StonerSmile zei:
Ik gooi mn vuile was meestal naast de wasmand, omdat ik te lui ben om het er in te doen :P
Klik om te vergroten...

Toppunt van luiheid
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nouja , ik ben zo (soms) zo lui dat ik dingen probeer naar mij probeer aan te trekken met mijn gedachten , maar tevergeefs.. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
Nouja , ik ben zo (soms) zo lui dat ik dingen probeer naar mij probeer aan te trekken met mijn gedachten , maar tevergeefs.. :grin:
Klik om te vergroten...
Probeer eens luidop.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
StonerSmile zei:
Het kan erger... De wasmand had ook geen deksel kunnen hebben :P
Klik om te vergroten...
Dan is het nog begrijpelijk, had het geen deksel gehad ging het toch wat te furr... :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
endor zei:
Nouja , ik ben zo (soms) zo lui dat ik dingen probeer naar mij probeer aan te trekken met mijn gedachten , maar tevergeefs.. :grin:
Klik om te vergroten...
Probeer eens luidop.
Klik om te vergroten...

Al geprobeert , ik kan enkel dingen wegtoveren of van kleur laten veranderen.
Wel tof , als er veel wolken zijn kan ik die perfect wegvegen en een blauwe hemel verkrijgen
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...

Hmm , ik heb ook soms dat de vloer mee ademt met mij.
Zeer vreemd.. :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
endor zei:
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...

Hmm , ik heb ook soms dat de vloer mee ademt met mij.
Zeer vreemd.. :P
Klik om te vergroten...
Tjah... Blame psychedelics! :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...
HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...
HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.
Klik om te vergroten...
Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja hppd kan alle soorten drugs omvatten en ik denk psychedelica net het meest van al:wink:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 't sinds ik een psychose heb gedaan (van opium)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of een Marokkaanse filter...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...

Had ik al last van voordat ik zelfs maar wist wat wiet was... vooral na een stuk fietsen/rennen w/e, terwijl ik toch echt een goeie conditie had :tongueout:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
BlackRobBlunt zei:
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...

Had ik al last van voordat ik zelfs maar wist wat wiet was... vooral na een stuk fietsen/rennen w/e, terwijl ik toch echt een goeie conditie had :tongueout:
Klik om te vergroten...
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt :openmouth:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...
HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.
Klik om te vergroten...
Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van.
Klik om te vergroten...

lijkt me kut om te hebben... ik geloof iig niet dat ik t heb met mn wietverslavingkje :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als jij liever tegen mn zure chagrijnige gezicht aan had gekeken had je dat toch moeten zeggen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."