Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen. Ik weet me geen raad. Ik ben begonnen op mij 15e om te proberen. Na de eerste keer heb ik het 3 maanden niet gedaan. Maar toen werd ik zwaar depressief en heb paar zelfmoord willen plegen. Door dit alles ben ik weer wiet gaan roken omdat ik me hierdoor vrolijk voelde. Ik ging steeds meer roken en uiteindelijk was ik de heledag door stoned. TOEN moest ik naar een inrichting: Triversum. hier heb ik eerst 2 keer op de 'acute' afdeling gezeten omdat ze mij een gevaar voor mezelf vonden. Later ben ik hier 10 weken naar toe gemoeten voor de 'D en A'. Op deze afdeling gaan ze kijken wat er eigenlijk met mij aan de hand is en waarom ik me zo voel. Het probleem was: IK MOCHT HIER NIET BLOWEN!!! Dus ik begon me zaar depressief te voelen en ik MOEST en ZOU wiet roken. De eerste week hebben ze een THC test gegeven die positief was omdat ik de week daarvoor nog geblowed had. Dit was niet erg zolang het percentage zou dalen. De eerste 5 dagen heb ik overleeft zonder wiet. In het weekend was ik thuis maar zelf in het weekend mocht het niet. Maar dat maakt mij natuurlijk niet uit. ik was weer het hele weekend stoned. EN ja hoor! mijn percentage was gestegen. Ik kreeg 1 waarschuwing. Bij nog een waarschuwing zou ik eraf worden gestuurd en zou nietand mij meer kunnen helpen met mijn depressie. Ik zat met een dilemma, maar ik wist een oplossing. Ik zou in het weekend gewoon gaan blowen en dan zondag avond als ik weer terug moest, zou ik een heel pakje citroensap opdinken wat het THC uit mijn lichaam zou halen. dit werkte. YESS!! dacht ik. Ik heb dit 5 weken vol gehouden. Toen werd ik zo depressief dat ik met een vriendin daar naar het station ben gegaan de shop ben ingelopen en wiet wou halen. Volgens de man leek ik geen 18, ik was 16. Ik zei dat ik mijn ID in mijn hotel kamer heb laten liggen (in het engels) en dat ik hier was voor mijn werk. YES! hij geloofde me en ik had 5 gram. We hebben de hele avond gerookt. Maar t was 10 uur en we moesten om 10 uur terug. Ik voelde me zo gelukkig dat ik niet meer terug wou. Eigenlijk werd ik zwaar depressief, zelfs MET wiet. Dit snapte ik niet en raakte helemaal in de war. Deze avond ben ik weg gelopen en heb 3 uur buiten gezeten en na gedacht. ze waren mij al zoeken maar ik was al heel ver. Ik ben zonder dat ik het nog weet terug gegaan en heb sorry gezegt, ben naar bed gegaan en gaan slapen. De volgende dag werd ik apart genomen en hebben ze mij verteld dat ze wisten dat ik die avond had geblowed. Ik heb alles uit gelegt en ze stuurde mij hierdoor naar Breijder. Dit hielp niet, ik ben daar 3 weken geweest en heb door geblowed. door dit werd ik naar huis gestuurd van triversum en ik ben niet meer naar de breijder geweest.Ik was de lul... Maar er was nog hoop. ik was net lang genoeg zodat ze me op de 'D en A' lang genoeg hadden gezien zodat ze me konden vertellen wat ik had. Ik had allerlei stoornissen en ze zouden me naar een jaar afdeling kunnen sturen en daarna zou ik er vanaf zijn. Ik heb na veel twijfelen toch 'ja' gezegt. Maar hiervoor MOEST ik stoppen met blowen. Ze wouden me sturen naar een soort REHAB sturen (ik weet de naam niet meer). ik zou 6 weken daar zijn zonder naar huis te mogen. En hierdoor ben ik wakker geschut. Ik wou dit niet. Ik ben niet gegaan en ben uit mij zelf gestopt. Nu mogt ik naar Triversum voor een jaar. Ik ben hier 2 weken geweest en ben daarna met de trein naar huis gegaan. Dit was niks voor mij. Na deze vele ervaringen wou ik weer naar school en wou ik mijn leven beteren. Ik heb me ingeschreven voor een school. Ik ben 8 weken naar school gegaan en ben er toen mee gestopt. Ik kan het niet. Ik heb nu een baan net 3 weken. Ik heb geen diploma, ik heb mijn leven laten lijden door een zware depressie en drugs, want het is echt niet alleen maar bij wiet gebleven, maar dit was het ergst. Door deze gedachten is mij depressie weer terug, ik wil weer dood. Nu komt mijn vraag... HOE DE FUCK KOMT HET DAT IK WEER WIL BLOWEN?!?!?!?! ik word er fucking gek van... HELP!"
"Je geld uit een fontein bij de begraafplaats gaat opvissen zodat je wiet kan halen."