Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
147 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
NorthernLightBE zei:
-Je 's middags niet eet en je boterhammen van thuis verkoopt om met het uitgespaarde geld wiet te kopen
- Je dagelijks stoned wakker wordt
Klik om te vergroten...

Aan wie verkoop jij boterhammen voor genoeg geld om wiet te kopen?? :confused:
En hoe word je stoned wakker? Zelfs als je de avond ervoor erg veel blowd, is het zo'n 6-8 uur later niet meer werkzaam in je bloed hoor.
Klik om te vergroten...

Nee, maar de hongerige mensen geven meestal toch een euro hoor
stoned wakker, je weet toch, zo helemaal niet uitgeslapen, als je echt veel smoked wordt je heel typisch wakker, een soort van waas-achtige uhm ja waas
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je elke avond steevast een jointje draait voor de ochtend erop omdat je de ochtend te weinig tijd hebt om te draaien en te roken. Dus standaard semi rap stappend, vloekend dat je te laat gaat komen en toch altijd nog vlug die jointje in je mond steken. Elke fucking ochtend. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je standaart voor je werk een jointje draait omdat het tijdens het werk niet kan.

Het is toch wel vrij rude om mensen koude pizza's te bezorgen :rolleyes:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je op een reggae festival mee blowt met een jamaicaanse artiest en hij geeft als eerste op. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Je standaart voor je werk een jointje draait omdat het tijdens het werk niet kan.

Het is toch wel vrij rude om mensen koude pizza's te bezorgen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

cropp zei:
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
Klik om te vergroten...

Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Klik om te vergroten...

Oh jij zit in de auto! :openmouth: Ik moet verdorie met de brommer door de koude om die pizza's te leveren... :grin:

OT: Je een massa wiet grindt en mixt/blend met Tigra pak roltabak, dan moet je niet meer liggen klooien met tabak/wiet als je eentje draait. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lavalamp zei:
Oh jij zit in de auto! :openmouth: Ik moet verdorie met de brommer door de koude om die pizza's te leveren... :grin:
Klik om te vergroten...

Tja... Ik rij in een suzuki baleno, zonder radio en heb het gevoel dat wanneer ik een beetje gas geef de motor ontploft.. Maar de kachel doet het wel :grin:

OT: Een joint met 9 verschillende soorten draait...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
OT: Je een massa wiet grindt en mixt/blend met Tigra pak roltabak, dan moet je niet meer liggen klooien met tabak/wiet als je eentje draait. :)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
je er niet meer bij stilstaat dat het illegaal is (Belgie); dan loop je langs de straat en besef je plots dat je nog aan het roken bent...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
Wanneer je in gesprek bent met mensen dat je nog nooit gezien hebt en plots vanaf ze je naam weten vertellen hoeveel verhalen ze al niet van je gehoord hebben van shit uithalen onder invloed :confused:. 1 keer is het grappig, dan wordt het triest. Zeker wanneer meer mensen je kennen van verhalen dan van gezicht. " Oh is dat die gast van..".
FFUU-
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
Flameon zei:
Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

cropp zei:
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
Klik om te vergroten...

Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Klik om te vergroten...

Gebruik je toch gewoon een pijpje?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe ik ook vaak genoeg... Maar das toch anders eh :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
seth zei:
je er niet meer bij stilstaat dat het illegaal is (Belgie); dan loop je langs de straat en besef je plots dat je nog aan het roken bent...
Klik om te vergroten...
Da`s echt iets waar we in nederland niet bij stilstaan...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
OT: Een joint met 9 verschillende soorten draait...
Klik om te vergroten...

Dan blow ik teveel. Ik had vorige week nog een zak met allerlei verschillende soorten (meer dan 9). Ik kocht telkens een paar soortjes en gooide die in het zakje.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#16
je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt :wave:
geen aanrader
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nope... Hoewel het toch wel laag houden is als er politie loopt.

Je kunt een bekeuring krijgen van 60 euro ( + 6 euro adm. kosten), das toch weer meer dan 10 dikke joints :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je weet dat je een kneus bent als:
Psychedelicious zei:
je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt :wave:
geen aanrader
Klik om te vergroten...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Lavalamp zei:
OT: Je je joint even uitdoet omdat je tegen je zelf zegt: "Dit gaat toch wel effe te hard."

Je hem vervolgens uitduwt, om hem 3 seconden later weer aan te steken.
Klik om te vergroten...

En in het verkeerde topic post? :P
Klik om te vergroten...
V
VerzonnenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je een joint draait in de bus deze achter je oor stopt omdat je handen te vol zijn
En dan uitstapt op je skateboard springt en je joint valt.
Dan denk je 'Huh? WTF was dat?' en dan 30meter later weet je het
Maar ben je te lui om terug te rijden..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."