Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een shooting in de VS vind ik niet echt meer nieuws. Wel dramatisch natuurlijk maar gewoon weer een of andere gek die iedereen overhoop schiet."
"Ja ik vind het ook echt bullshit dat als iemand 17 is dat het dan een misdrijf is en als iemand 18 is dat het dan heel gewoon is. Als beide partijen het ermee eens zijn en ook weten wat het inhoud vind ik niet dat er een misdrijf wordt gepleegd."
"Ik zeg ook niet dat ik het niet triest vind, maar het gebeurt wel vaker dus ja :P Er zijn zoveel dingen niet in het nieuws die dit zouden doen verbleken."
"Sublimo zei: Best aangenaam. Klik om te vergroten... Is de coming down daarvan niet verschrikkelijk?"
"W.F.L. zei: lolnoob zei: Sublimo zei: Best aangenaam. Klik om te vergroten... Is de coming down daarvan niet verschrikkelijk? Klik om te vergroten... Nee maar de mijne is op en ik zit al een halfuur brokjes te zoeken dat is vooral verschrikkelijk Klik om te vergroten..."
"lolnoob zei: Alcohol Wiet Nicotine Paddo's & truffels + calea zacatechichi Klik om te vergroten... De effecten zijn te zwak als je het rookt. Ik had redelijk wat ervan gerookt (2 dikke joints) maar mijn dromen werden er niet veel beter op. Werd wel heerlijk wakker, echt zo'n super uitgeslapen gevoel. Misschien vanavond de thee proberen."
"Als het echt helemaal legaal zou worden dan kun je het ook zelf gaan verbouwen waardoor het enorm veel goedkoper zal gaan worden. Maar dit gaat toch nooit werken, het zal echt in hele kleine stapjes moeten en de laatste tijd gaat het vaker achteruit dan vooruit."
"Veel bier, en het was echt gezellig"
"Het was echt grappig. Ik had deze vrijdag vrij dus voor mij boeide het totaal niet, maar mijn huisgenoot had om 9:00 uur college. We waren om 5 uur thuis van het uitgaan en hebben daarna dus nog meer wiet gesmoked en gechilled (Jimi Hendrix ). Maar toen dus ongeveer een uur later met kleren aan op de bank in slaap gevallen, en hij in een bureaustoel. Helaas ging zijn wekker na anderhalf uur alweer (hij had hem in zijn lamme bui om half 8 gezet ). Dus ik wordt wakker en dan heb je echt zo'n wtf moment. Ik had helemaal niet door dat ik echt had geslapen, vond het wel raar dat de muziek uit was. Toen keek ik op de klok en toen had ik pas door dat we hadden geslapen. Ik kon toen lekker mijn eigen bedje opzoeken maar hij moest dus naar college, want het was verplicht. Wel een hele vette avond. Ik had verwacht dat wiet+alcohol+meer wiet niet zo'n goede combi zou zijn maar het was heerlijk."
"Maar heb je dan niet zoiets van, ik heb nu al 24 uur gehad, laat ik maar proberen af te kicken? Of wil je niet afkicken? Zal waarschijnlijk niet zo makkelijk zijn als ik het zo zeg, maar als je het begin al hebt gehad dan kun je net zo goed doorgaan lijkt me."