Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nu een aantal keer xtc gedaan en ik lees altijd op internet dat xtc totaal niet verslavend is maar toch krijg ik steeds meer zin om het door de weeks nu en dan te gebruiken.. ookal heb ik nu zomervakantie. Zo ging ik laatst naar een verjaardag van een maat van mij, en op de heenweg (25 km fietsen) had ik geen zin om te fietsen dus dacht ik ach neem ik wel een halfje en toen wou ik ineens wel heel graag fietsen.. ik nam daarna ook nog 2 halfjes diezelfde avond nog omdat ik dacht ja als ik het dan doe is het zonde om weinig te verspillen... Achteraf gezien had ik het beter niet kunnen nemen.. maar ik heb toch zin om het te nemen, ook buiten feestjes om gewoon in het bos te zitten trippen.. ben ik verslaafd?"
"Dag mede forum leden Het is zover, ik ga binnenkort mijn eerste keer LSA proberen. Voor de weinige onder jullie die niet weten wat LSA is, Google. Nou ben ik naar de smartshop gegaan en heb ik 2 porties van 5 stuks (7 euro per pakje van 5) gehaald en die ga ik binnenkort dus lekker op bikken met een maat van mij. We beginnen beiden met 5 stuks, aanbevolen is 1-3 maar dat is voor een lichte trip. Nu lees ik overal alleen maar goede dingen over deze Hawaiian Baby Woodrose die ik dus heb gehaald, behalve dat het ongeveer 99% zeker is dat je vlak voor het trippen nog even lekker over je nek gaat... Maarja dit is dus nog geen trip report, die gaat wel komen uiteraard. Mijn vraag is aan jullie: Heeft iemand nog tips/ervaringen voordat ik het ga doen? Heb al veel tripreports gelezen dus ben wel enthousiast! Later"
"Mindless zei: Ik heb het twee keer gedaan, waarbij ik de eerste keer flink misselijk werd en de tweede keer maar een heel klein beetje. Het verschil was dat ik de tweede keer een andere methode van inname gebruikte die ik had gevonden op internet. Beide keren heb ik de vliesjes om de zaadjes verwijderd, maar de tweede keer heb ik de zaadjes (in plaats van er gewoon op te kauwen en ze door te slikken) daarna ook nog in een (leeg) theezakje gedaan (haal een theezakje leeg, crush de zaadjes tot ze redelijk fijn zijn, stop ze in het theezakje en niet hem dicht) en zo'n 30 minuten in mijn mond gehouden. Beweeg het theezakje de hele tijd door je mond (boven je tong, onder je tong, enzovoort). Daarna haal je het theezakje uit je mond en gooi je hem samen met de restanten van de zaadjes weg. De misselijkheid was hierdoor bijna niet aanwezig, dus ik raad je deze methode zeker aan! Los van dat ben ik ook niet zo héél erg te spreken over LSA, al heb ik er best wel diepe trips mee gehad. De reden hiervoor, is dat LSA erg sedatief/verdovend (op mij) werkt. Ik lig echt voor pampus op de bank de gehele trip. Maar wederom: erg diepe introspectieve trips gehad, dus als je dat zoekt is het zeker interessant. Maar iets als truffels/paddo's vind ik wel vele malen beter en leuker. Maar dat is dan weer duisterder in mijn beleving, maar daar heb ik geen probleem mee. Klik om te vergroten... En waarom ben je er niet precies over te spreken? Het is voor mij de eerste keer officieel trippen dus moet wel een goede ervaring ervan maken, en ik weet (en ik spreek uit ervaring) dat de drug die je neemt (name xtc,wiet etc) nooit zo mooi zal zijn als de eerste keer."
"Exceptional Insight zei: Ik heb maar 1 tip: Niet doen. It's not worth it. Klik om te vergroten... Omdat?"
"Mindless zei: Nee hoor, dat hoef je niet. Maar mario1223, ga je nog wel LSA als je eerste trip doen? Klik om te vergroten... Nou jongens, het is dus totaal mis gegaan ik kotste na 45 min alles eruit en tripte maar heel licht Mijn maat die heeft ook 5 gehad maar voelde ook alleen ligt trippen, wel duidelijk trippen maar niet zoals je leest op internet.. Ik ga jullie (had ik eerder moeten doen) adviezen opvolgen en eerst lekker truffels erbij pakken."
"je kan hem gewoon kraanwater geven hoor geen gezeik.. goede grond is wel belangrijk. de plant past zichzelf wel aan. Ookal is regenwater idd wel beter"
"awkward zei: Hallo allemaal, Ik heb een vraagje namenlijk: Hoe kan je trippen van wiet ? Het lijkt mij een keer leuk om te trippen maar dan niet een bad trip, Hoe zou ik dit kunnen doen ? Klik om te vergroten... Als ik jou was, zou ik zeker spacecake gaan maken. Aardig kansje dat je dan wel lekker gaat trippen.."
"Leuke report om te lezen.. Je legt precies uit hoe alles gaat ook qua eten heel relateerbaar met die citroen haha. Bedankt voor het delen van je ervaring!"
"Goed report man"
"2CB klinkt me erg goed... ik ga het binnenkort ook maar eens proberen met een maat van mij."