Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je broer in een oude sok 5 gram wiet van je vind en je denkt wtf hoelang zit dat daar al?"
"Hallo beste mensen, ik ben 16 jaar en nieuw op dit forum. Ik heb een grote vriendengroep in mijn stad. (Hilversum) We kennen elkaar al bijna ons hele leven en we roken en blowen al 1.5 jaar en drinken al n jaartje. Sinds 1.5 maand gebruiken een paar af en toe XTC, ik wou hier pas na me 18e aan beginnen waar ik eigenlijk geen goede reden voor had. Uiteindelijk na veel nadenken wou ik het toch maar eens proberen en ik vond het echt super leuk. Zo leuk dat ik het vaker wil gaan doen, maar ik ben dus bang dat het mijn hersenen en m'n hart/organen ernstig kan beschadigen. Ik ben al gestopt met blowen sinds n maand dus dat is al n verbetering. Ik wil het 1 keer in de 3 maanden gaan doen om het speciaal en zo min mogelijk schadelijk te houden, want ik weet hoe dat gaat met drugs had dat ook met blowen na n paar maanden zat ik het elke dag te doen. Maar mijn vraag is dus; als ik 1 keer in de 3 maanden XTC doe op mijn 16e, veroorzaakt dat dan blijvende hersen/hart/orgaanschade. Zo ja welke? en wat zou anders een goed ritme zijn om het in te doen of moet ik gewoon maar wachten tot me 18e. (wat ik echt niet wil ) Alvast bedankt!"
"Bedankt voor je antwoord, je hebt gelijk ik ga er maar beter mee wachten. Maar als je het 1 keer hebt gedaan dan is dat niet heel erg toch? Groetjes"