Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dankjewel voor het compliment! Nou, zou in ieder geval wel fijn zijn moesten jullie dat kunnen realiseren"
"Bedankt om te posten ik ben ook van plan om binnenkort LSA te doen en dit lezen heeft de angst wat verminderd. Alleen ik heb het wat moeilijk met het feit dat je zoveel andere middelen erbij neemt om de neveneffecten tegen te gaan. Mensen nemen mescaline en ayahuasca om zichzelf te zuiveren en daarbij horen er ook lichamelijke klachten zoals schijten en braken. Als je natuurlijke psychedelica neemt moet je de eventuele neveneffect erbij nemen vind ik. Middelen door de mens gemaakt bevatten deze heiligheid en kennis niet die natuurlijke entheogenen wel hebben. Puur biologisch gezien mogen we die ook nemen omdat ze hier op aarde beschikbaar zijn. Zoiets als bv. MDMA komt in de natuur niet voor en is daardoor misschien eigenlijk ook verboden kennis. Ja, ik heb LSD genomen, maar ik heb daar lang over getwijfeld. De reden dat het semi-synthetisch is en eigenlijk nog het meest aan de natuurlijke kant ligt heeft mij overgehaald om het toch te doen. En ik ben blij dat ik het heb gedaan."
"Ik snap je punt en ga er ook enigszins mee akkoord. Opname van stoffen zorgt ervoor dat de neurotransmitters in onze hersenen anders gaan functioneren en het is inderdaad zo dat het niet de stof/drug zelf is die dat rechtstreeks doet. Echter intuïtief heb ik nog altijd een gevoel dat natuurlijke psychedelica "beter" voor je zijn dan chemisch bewerkte middelen. Ok, sommige zijn echt giftig voor je zoals je eerder aangaf. Datura is hier het beste voorbeeld van denk ik. Maar toch, de meeste chemische psychedelica zorgen voor een verstoorde stofwisseling van je neurotransmitters. MDMA zorgt er bv. voor dat er een tijdelijke explosie van serotonine in de hersenen aanwezig is. Zoiets als bv. psilocybine zorgt er dan voor dat onze hersenstructuren beter samenwerken en er is niet echt sprake van een verstoorde stofwisseling die chemische middelen wel extreem kunnen veroorzaken. Ik ken nog niet genoeg van alle natuurlijke psychoactieven, maar er zullen er waarschijnlijk ook tussenzitten die ook je stofwisseling verstoren. Maar elke plant heeft een bepaalde energie en als we die innemen dan ontstaat er een symbiose tussen die energie van die plant en die van ons. Chemisch materiaal is dood materiaal, vind ik. Het is door de mens gemaakt en zal bijgevolg nooit volledig op het energieniveau komen te staan dan dat van heilige planten die ons iets willen vertellen met hun energie. (snap je wat ik bedoel?) Mag ik vragen hoe lang je hebt getript op LSA?"
"Hey iedereen Ik wou al lang eens salvia proberen, maar ik wist echt niet wat ik ervan moest verwachten. Als ik de filmpjes op youtube moest geloven was dit echt geen pretje. Maar ergens vanuit mijn grote interesse voor psychedelische middelen heb ik toch de keuze gemaakt om salvia. Anyway, Ik had dus 1 gram van dit spul en ik besloot het te verdelen in 3 porties van 0.15, 0.35 en 0.50g. Daar database erowid zei dat mensen die dit nog nooit geprobeerd hebben best niet meer dan 0.15g nemen. 0.15g Ik steek 0.15g in de bong en neem een diepe hit. De smaak van de salvia valt enorm tegen, maar daar probeer ik mij over heen te zetten. Tegen de tijd dat ik uitblaas begint de salvia te werken. Ik hoor een soort geruis in m'n oren en heb heel veel zin om te wandelen. Alles lijkt zo interessant, maar ik weet niet juist wat. 0.35g 0.15g was minder erg dan verwacht en ik besluit iets meer dan het dubbele te nemen. Alles gaat weer mooi de bong en na het nemen van een 2de hit heb ik het gevoel dat alles in de kamer samengeperst wordt tot een 1D vlak met mij als middelpunt. Alles lijkt in een spiraal naar mij toegezogen te worden, maar ik wil nog 1 hit pakken. Hoe het komt weet ik niet maar plots heb ik de brandkant van de bong in m'n mond en verschiet ik. Gelukkig nam me sitter die weg en kon ik me direct weer focussen op het schouwspel. Ik zag ze niet echt maar ik wist dat er overal driehoeken, cirkels en vierkanten waren. Het was alsof ik hun aanwezigheid kon voelen. 0.50g 0.35g was best heftig, maar ik voelde dat ik wel meer aankon. Het laatste ook mooi in de bong gedropt en lekker beginnen fikken. Tegen de tijd dat ik het laatste beetje rook ophad voelde ik een enorme lach in me opkomen. Ik keek nog eens vlug naar m'n sitter en die wist direct genoeg. Alles werd in een mum van tijd weer allemaal in een 1d ruimte geperst. Ik begon te schateren van het lachen en m'n sitter begon wat te zeggen tegen me. Ik voel me slap worden, maar m'n lichaam kan niet mee. Ik zak helemaal in mekaar op m'n schoot en zit zo hard te lachen dat er zelfs kwijl uit m'n mond komt. Hoewel van alles bewust kon ik niks aanvangen met m'n lichaam. Mijn hele beeld werd samengeperst in een klein vierkantje en die werd alsmaar kleiner tot het opeens helemaal zwart was en ik stop met lachen. Weer bij volledig bewustzijn kom ik recht en vraag ik wat er de afgelopen 2 minuten is gebeurd. En die legt alles uit. Interessant, maar raar spul die salvia. Niet echt iets die je neemt voor je plezier. Maar met de juiste ingesteld kun je er misschien wel iets in vinden."
"Hmmm Ik ga binnenkirt eens proberen met 5 HBWR omdat dit een mooie dosis is volgens erowid. Ook al zegt jou verhaal nu iets anders ik ga psychedelica niet beginnen uitdagen. Alleen ben ik er nog altijd niet aan uitgeraakt hoe ik die LSA nu ga opnemen... Liefst toch met een op een manier dat die misselijkmakende stoffen toch wat enigszinds verminderen. Ik heb geen hoogtechnische apparatuur en een chemicus ben ik ook niet. Dus als jullie me wat tips zouden kunnen geven."
"Een extract van 10x (zie titel)"
"@Mindless wat jij zegt komt er wel dicht bij ja @Mananas, hoe noemt die groep op FB?"
"max 3 minuten psychedelibee"
"Mananas zei: Het zal wel bij de meeste Smartshops te krijgen zijn, maar zoek naar een goede Smartshop - ik heb 15 jaar ervaring met psychedelica, en pas na tien jaar heb ik, naar mijn smaak, de beste Smartshop EVER gevonden! Klik om te vergroten... En die is?"
"Waar heb je die tabellen met de sterkte van je truffel/paddosoort gevonden?"