Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
151 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
blu zei:
Flameon zei:
spacelord zei:
...je net als ik nu al blowt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?
Klik om te vergroten...

Is leuk.
Klik om te vergroten...

... je nog steeds als ik blowt :tearsofjoy: wekker was niet afgegaan, les gemist dus ja dan maar geen les vandaag :rolleyes:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je standaard 2 joints draait en in kokers in je broekzak stopt voordat je naar je avonddienst gaat.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je een sollicitatie gesprek verneukt omdat je stoned was, en vervolgens om jezelf te troosten maar een joint gaat roken.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je elke avond steevast een jointje draait voor de ochtend erop omdat je de ochtend te weinig tijd hebt om te draaien en te roken. Dus standaard semi rap stappend, vloekend dat je te laat gaat komen en toch altijd nog vlug die jointje in je mond steken. Elke fucking ochtend. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je standaart voor je werk een jointje draait omdat het tijdens het werk niet kan.

Het is toch wel vrij rude om mensen koude pizza's te bezorgen :rolleyes:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je op een reggae festival mee blowt met een jamaicaanse artiest en hij geeft als eerste op. :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Je standaart voor je werk een jointje draait omdat het tijdens het werk niet kan.

Het is toch wel vrij rude om mensen koude pizza's te bezorgen :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

cropp zei:
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
Klik om te vergroten...

Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#9
PepTalk zei:
Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Klik om te vergroten...

Oh jij zit in de auto! :openmouth: Ik moet verdorie met de brommer door de koude om die pizza's te leveren... :grin:

OT: Je een massa wiet grindt en mixt/blend met Tigra pak roltabak, dan moet je niet meer liggen klooien met tabak/wiet als je eentje draait. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lavalamp zei:
Oh jij zit in de auto! :openmouth: Ik moet verdorie met de brommer door de koude om die pizza's te leveren... :grin:
Klik om te vergroten...

Tja... Ik rij in een suzuki baleno, zonder radio en heb het gevoel dat wanneer ik een beetje gas geef de motor ontploft.. Maar de kachel doet het wel :grin:

OT: Een joint met 9 verschillende soorten draait...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lavalamp zei:
OT: Je een massa wiet grindt en mixt/blend met Tigra pak roltabak, dan moet je niet meer liggen klooien met tabak/wiet als je eentje draait. :)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
je er niet meer bij stilstaat dat het illegaal is (Belgie); dan loop je langs de straat en besef je plots dat je nog aan het roken bent...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
Wanneer je in gesprek bent met mensen dat je nog nooit gezien hebt en plots vanaf ze je naam weten vertellen hoeveel verhalen ze al niet van je gehoord hebben van shit uithalen onder invloed :confused:. 1 keer is het grappig, dan wordt het triest. Zeker wanneer meer mensen je kennen van verhalen dan van gezicht. " Oh is dat die gast van..".
FFUU-
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Flameon zei:
Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

cropp zei:
Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
Klik om te vergroten...

Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto :flushed:
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..

Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Klik om te vergroten...

Gebruik je toch gewoon een pijpje?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doe ik ook vaak genoeg... Maar das toch anders eh :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
seth zei:
je er niet meer bij stilstaat dat het illegaal is (Belgie); dan loop je langs de straat en besef je plots dat je nog aan het roken bent...
Klik om te vergroten...
Da`s echt iets waar we in nederland niet bij stilstaan...
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
OT: Een joint met 9 verschillende soorten draait...
Klik om te vergroten...

Dan blow ik teveel. Ik had vorige week nog een zak met allerlei verschillende soorten (meer dan 9). Ik kocht telkens een paar soortjes en gooide die in het zakje.
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt :wave:
geen aanrader
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nope... Hoewel het toch wel laag houden is als er politie loopt.

Je kunt een bekeuring krijgen van 60 euro ( + 6 euro adm. kosten), das toch weer meer dan 10 dikke joints :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je weet dat je een kneus bent als:
Psychedelicious zei:
je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt :wave:
geen aanrader
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."