#1
blu zei:Flameon zei:Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?spacelord zei:...je net als ik nu al blowt![]()
Is leuk.
... je nog steeds als ik blowt

blu zei:Flameon zei:Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?spacelord zei:...je net als ik nu al blowt![]()
Is leuk.



Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?PepTalk zei:Je standaart voor je werk een jointje draait omdat het tijdens het werk niet kan.
Het is toch wel vrij rude om mensen koude pizza's te bezorgen![]()
Flameon zei:Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
cropp zei:Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
PepTalk zei:Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto![]()
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..
Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Lavalamp zei:Oh jij zit in de auto!Ik moet verdorie met de brommer door de koude om die pizza's te leveren...
![]()
Lavalamp zei:OT: Je een massa wiet grindt en mixt/blend met Tigra pak roltabak, dan moet je niet meer liggen klooien met tabak/wiet als je eentje draait.![]()
PepTalk zei:Flameon zei:Als je op het zadel zit en je afvraagt waar het stuur toch zit
Zat ik dus verkeerd om op die omafiets :P
![]()
cropp zei:Je kan toch ook een half pietje roken iedere keer als je een pizza bezorgt hebt?
Roken kan wel.. Ik zit lekker in de auto![]()
Maar draaien... Daar doe ik zo lang over, en het kan op de terug weg.
Alleen dan staat er vaak al weer een nieuwe bestelling op mij te wachten..
Vind het lullig als mensen zodanig last gaan hebben van mijn probleem..
Ook is 10 minuten later komen ( zo lang doe ik er toch wel over..) best veel in die business..
Da`s echt iets waar we in nederland niet bij stilstaan...seth zei:je er niet meer bij stilstaat dat het illegaal is (Belgie); dan loop je langs de straat en besef je plots dat je nog aan het roken bent...
PepTalk zei:OT: Een joint met 9 verschillende soorten draait...
Psychedelicious zei:je een joint met nootmuskaat gaat roken omdat je geen wieries of assi's huis hebt![]()
geen aanrader
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."