Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"- Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? 15 - Wat was je ervaring bij het gebruik? echt verrot & kut. - welke opleiding volgde je toen ? VMBO - Wist je wat de effecten waren ? Verdoofd, geen controle over me lichaam. - Wist je wat de risico's waren ? Nee. - Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Nieuwsgierig/stress. - waren er mensen in je kring die al eerder geëxperimenteerd hadden ? Ja. - Hoe was de voorlichting op school? ik was toen ziek naar huis gestuurd. - Hoe was de voorlichting van je ouders? Ik heb ze gesmeekt om niet naar huis te bellen - Kon je ergens terecht met je vragen ? Nee. - Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? Vrouw."
"Nee hoor, de eerste keer blowen vn mij had ik ook geen rode ogen gehad. Spor zei: Ik heb nooit rode ogen gekregen van blowen, 7 jaar geleden niet en nu nog steeds niet Ben ik dan echt de enige ? Klik om te vergroten..."
"Gisteren was het mijn eerste keer, na 3 grote trekjes genomen te hebben. Begon het na ongv. 10 min te werken. En mijn hart ging tekeer als een gek! Het leek alsof ik steeds vn een droom wakker word, en ik doe dingen vanzelf zonder dat ik me zelf bestuur. Maar toen ik die trekjes nam was het op de schoolplein, en ik was naar huis gestuurd dus ik was boos, maar ik was ook angstig voor dat ik zou gezien worden. En had totaal helemaal nix gegeten! En me voeten shaken als een gek, kan amper lopen. ik was helemaal verdoofd. Ik voelde mijn lichaam niet zo goed, mijn gezicht was helemaal bleek, en het voelde koud aan. Dus toen ging ik even naar een voetbalkooi lopen naast de school, dus die jongen die mij dat gaf stond naast mij, en ik moest toen een beetje lachen maar ik genoot totaal er niet van. Toen kwam er een docent hij zegt wat is er met je, je bent helemaal bleek. En ik kijk die jongen steeds aan zo van dat ik hem leuk vind. (Maar for real vind ik 'm niet leuk) Dus ik roep de jonge de hele tijd zodat ie naast mij gaat staan, dan denkt de docent dat ik hem leuk vind, en bla die bla bla. Toen moest ik gaan zitten ging even met hem naar een bankje op schoolplein, ging even zitten maar toen moest ik gaan liggen kwam er een vriendin die vroeg wat is er enzo, maar toen ze het wist gaf ze me steun ging even op haar liggen. Toen kwamen er meer meisjes ging even staan, en toen daar gebeurde het ! iK STOND OVER ME NEK TE GAAN, en iedereen KIJKEN naar mij! Lekker voorschut. Uitendelijk voelde ik me akelig enzo. En alles wat er als eerste in je hersenen in je voorkomt ga je uitroepen/ of doen. Uiteindelijk kwam mijn mentor aanlopen moest ik mee naar boven lopen, toen smeekte ik de teamleidster om mijn moeder niet te bellen. Want ze mogen het thuis niet weten. En nu is het avond voel ik me nog steeds in droomstand klein beetje & nog steeds beetje verdoofd. Ik weet niet wat mensen er zo leuk aan vinden als het de eerste keer zo'n slechte indruk geeft. Ik dacht echt dat ik dood zou gaan. Of dat het nooit voorbij zal gaan. geen leuk ervaring dus. Of het is wel voor een herhaling vatbaar REACTIES OF SUGGESTIES ALTIJD WELKOM"
"Ja dat wel, eerste keer en mijn laatste keer, maar ik heb de neiging om het nog een keertje te proberen, ik heb de hele tijd flash backs iSmokex zei: Niet lullig bedoeld maar zodra je zei dat je even ging zitten dacht ik aan: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350 ... index.html Maarja, eerste keer blowen, voor de een valt het goed, voor de ander niet. Is altijd zo dat je een beetje je grens moet leren kennen enzo en aan het gevoel wennen. Maargoed, je bent dus mooi genezen van je nieuwsgierigheid. :P Klik om te vergroten..."
"ik had inderdaad de hele dag helemaal niets gegeten of gedronken. ik was boos, omdat ik naar huis was gestuurd & angstig voor dat ik gezien zou worden. Maar de plein was leeg. Alleen later toen ze mij zo zagen was de plein vol. En ik ben nog 15 bijna 16, & zit in de 3e. En ik voelde me inderdaad niet veilig op dat plekje. PepTalk zei: Je verhaal is een beetje onduidelijk, maar wat ik er van begrijp: - Je had niks gegeten - Je was boos - Je was angstig - Degene waarmee je rookte ken je niet erg goed? - Het was op een druk schoolplein Als je dit nou zelf zo op een rijtje ziet, zou jij dit dan een ideale 1e keer vinden? Hoe het ook afloopt. Natuurlijk ging het fout! Wiet maakt niet alle dingen leuk, alleen de leuke dingen leuker. ALS je het voortaan nog eens wilt proberen, lees je eerst een beetje in op internet. Je moet je vertrouwt en veilig voelen op het moment van gebruik en daarna, Forceer niks, eet goed en gezond van te voren en zorg dat je voorbereid bent. ( eten&drinken mee, chille zitplaats ect.) Je moet in de 2 uur na gebruik niks te doen hebben ( school, naar huis, iemand die het niet mag weten spreken). Je noemt je docent ook nog meester, hieruit haal ik op dat je nog niet zo heel lang op de middelbare school zit en dus nog vrij jong bent. Als je nog geen 16 bent zou ik tot dan wachten, het liefst tot 18+. Klik om te vergroten..."
"Geloof mij een bad trip is niet fijn! JE denkt zo van waar ben ik beland en waarom moest ik doen, wanneer kom ik uit deze shit! 1e keer blowen van mij was gelijk bad trip xD 033Amnesia zei: Sup peeps. Ik ben 16 jaar en blow nu zo'n 3 jaar. Na een tijd wordt blowen gewoon minder, het is niet meer zoals vroeger. Als ik vroeger stoned was, werd m'n lichaam gewoon helemaal zwaar en kon ik gewoon niet meer opstaan. Als ik m'n ogen dicht deed en naar muziek luisterde, space'de ik hem gewoon echt hard. 'Tis niet meer wat 't is, mensen die al een aantal jaren blowen zullen dit wel herkennen. Ik heb ook nooit een badtrip gehad, 't lijkt me vet een badtrip mee te maken, KON ik maar een badtrip meemaken Nou vraag ik me af, wat zou ik gebeuren als ik bv gewoon in 1x 10 of 15euro wiet in een spacecake opat. Als ik gewoon een joint met iemand rook ('een joint' = gewoon 2,50 aan wiet), ben ik goed stoned. Wat zou er gebeuren als je gewoon expres veel te veel wiet als spacecake zou eten? Badtrip, kotsen? Of hem gewoon tering hard space, hallucineren ? Ik heb trouwens zat avonden gehad waar ik binnen zat en de ene joint na de andere werd gerollt..na een tijd kan je gewoon niet meer hijsen door keelpijn, niet omdat ik 'té stoned' ben. Wie heeft dit weleens gedaan? Een overdreven hoeveelheid spacecake in 1x gegeten? Wat gebeurde er? :P Klik om te vergroten..."
"Hoeveel heb je gekregen als ik vragen mag? ImmortalTech zei: Ik heb hier vorige maand aan meegedaan. Het is geen vetpot ofzo, maar ik vond het wel grappig om eens aan zoiets mee te werken. Het is ook niet zo dat je wiet moet roken voor het onderzoek, maar dat ze vragen gaan stellen over jouw cannabisgebruik. Je krijgt gewoon een kleine vergoeding en je moet een vragenlijst invullen, er wordt een kort interview gehouden, je moet in een beker plassen en er wordt bloed afgenomen. Klik om te vergroten..."
"Okéé thanxx voor de tip PepTalk zei: Dus, geen ideale tijd en plaats, toch? Wanneer er een negatieve emotie heerst of overheerst niet blowen. Of het nu kwaadheid, angst, onveilig gevoel, verdrietig, moe, ziek ect. is. Klik om te vergroten..."