Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het kan je nog wel eens verrassen hoe makkelijk het leven leuk is zolang je nuchter blijft... die para gedachten als "Is mijn leven te saai?!" kunnen zelfs al door een jointje getriggerd zijn. En daar zit je dan, thuis op de bank tv te kijken... "zoveel moeite voor niks""
"Hey, ik heb een vraagje voor de mensen hier die verstand/ervaring met mescaline hebben, ik had er laatst het een en ander van opgezocht en het lijkt me wel leuk om eens te proberen Alleen weet ik ten eerste niet hoe je het moet nemen (inslikken, roken) en ten tweede weet ik niet hoeverre het legaal is om het zelf te kweken. Ik had verhalen gehoord over smartshops die zaadjes mogen verkopen, alleen niet de cactus zelf of de werkzame stoffen. Is dit weer zo'n domme maatregel van de overheid of zijn ook de zaadjes verboden? En als je ze hebt, moet je ze dan onder een lamp kweken en zo ja, is dat dan ook legaal?"
"je kunt san pedro cactus(Echinopsis pachanoi,)..zelfs gewoon bij een cactus kweker of tuincentrum kopen Klik om te vergroten... Dus het enige dat je zelf hoeft te doen is extraheren? Kun je de cactus trouwens zo opeten zonder dat het ten koste van de trip gaat: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Stars.jpg ?"
"Als je stoned zijn net zo normaal vind als nuchter zijn..."
"Recream for a dream en fight club als je goed lijp bent, dan vergeet je die de rest van je leven niet meer"
"crack schijnt ook errug goed te werken tegen wietverslaving maar eerlijk meestal werkt een avondje flink bezopen worden t beste bij mij. In die brakheid daarna kan ik wel kotsen van een joint en als je eenmaal gestopt bent zie je de spacende dingen van een thc-vrij bestaan weer... maar das ook niet meer dan mijn mening"
"Gisteren was ik naar de shop gegaan en had wel zo'n lekkere haze gekocht met kristalletjes en al dat ik het niet kon laten die meteen maar even de grinden en een dikke joint te mee draaien. Tevreden van de verhoudingen proefde ik even zonder aan te steken ("wat kan ik verwachten?") en hij leek me zo geweldig dat iedereen er wel even van zou moeten proeven, maar de omstandigheden stonden er niet na en vandaag haalde ik de joint uit mijn lade maar van de smaak was nog amper wiet te proeven Mijn vraag is of dit door de waarschijnlijk opgedroogde drum komt (hij lag vlak naast de cv) of dat de hazesmaak ook kan "opdrogen" of natuurlijk dat ik het slachtoffer ben geworden van keiharde placebo... ik kan er in ieder geval met mijn hoofd niet bij dat die joint nu zo smerig is"
"Blunt"
"Rook je ook? Het kan zijn dat juist de tabak verkeerd valt. Ik rookte vroeger soms snel in de tuin (te snel) een joint omdat ik bang was dat er iemand thuis kwam -ik rook verder niet- en hoe meer tabak ik er in gooide, hoe harder mn hart op hol sloeg, en hoe sneller ik zwarte vlekken zag. Toen ik later geen tabak had en besloot een halve pure te roken, was ik weer zo licht als een veertje en sindsdien rook ik zo puur mogelijk (het heeft te maken met je bloedvaten, van wiet worden ze wijder en van nicotine dunner) dus misschien dat het daar aan ligt."
"Niet alle wiet plakt, nee. Sommige (zowel slappe als sterke) wietsoorten laten amper kruimels achter op je handen, terwijl er bij diezelfde soort van een andere shop soms de topjes nog aan je vingers blijven kleven. Voor zover je jouw wiet omschrijft lijkt het me niks om zorgen over te maken, al is harde as meer typerend voor hasj of onopgemerkte takjes. Het is in ieder geval niet zo dat de korrels op je vingers de hoeveel thc bepalen."