Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Drugs veranderde mijn leven. bekend verhaal maar net als de rest van t forum vind ik ook dat je t niet te somber in moet zien het is een lange weg om er weer bovenop te komen maar als je in jezelf blijft geloven kun ook jij het ook al ben je een junkie geweest dan nog ben je niet helemaal anders als vroeger je moet jezelf alleen herondekken mis " als je hulp zoekt kun je me mailen ik heb ik hetzelfde schuitje gezeten als jij mis dat je daar wat aan hebt zo niet veel succes met het opbouwen van je leven ik weet zeker dat je het kunt je bent nog jong en mooi dus zet hem op"
"blu zei: Gooi er gewoon wat meel doorheen als je vrienden niet van 88% pure coke houden. Dan houd je ook nog eens meer over voor jezelf. Iedereen blij Netjes trouwens dat je aan zulke goeie shit kan komen, hoeveel betaal je voor een grammetje? Klik om te vergroten... net of het goed is om meel te snuiven lol kun je beter wat minder pakken denk ik bovendien 88 procent is gemiddeld bij een goede dealer voor puur moet je echt even uitkoken"
"lekkerrland zei: beste gebruikers even een vraag aan de kenners van coke gebruikers, hoe kan het als ik een paar lijntjes gebruikt hebt dat ik daarna niet meer kan praten,ik kan de woorden niet meer uitbrengen ,het lijkt alsof ik stotter danwel niet normaal kan praten weet iemand hoe dit komt en of er iets is die ik daarbij kan gebruiken ,zodat ik normaal kan praten Klik om te vergroten... slaapmedicatie helpt heft de coke op :P"
"labuser2010 zei: Hallo, Simpele reactie. Kennen jullie dat mind blowing, trippy, freaky, speedy en te gekke gevoel? Nou? Dan heb je geen coke. Coke zuiver idd is niet te snuiven dan bloed je neus meteen leeg. Coke geeft een warme, leuke relaxte liefdevolle communicatief volle rush van ongeveer 30 minuten. De discussie over flakes is al jaren gaande....1 ding BULLSHIT. De huidige markt is vervuild en duur. Als iemand je op een scooter een halfje verkoopt voor 20 , 25 euro heb je 100% bullshit! Een echt goede hele kost nu gewoon 60-70 euries. (Amsterdam -West) Probeer het een keer nuchter en relax, echte coke is rustig en lekker Ik weet wat jullie bedoelen ik heb die troep in Amsterdam ook allemaal gehad. Verplaats jezelf gewoon in de plek van de dealer...als je een beetje shiit heb ingekocht (wat al niet zuiver is) wil je verdienen wat doe je ? Versnijden!! Tip niet kopen bij Marocs! Daarom met alle respect mensen ik hoop dat de dealers gewoon zo eerlijk zijn om ons bullshit te verkopen maar dan wel manitol of dergelijkemaar geen ONTWOMINGSMIDDELN. Dat is gewoon gif en gif is moord! Naai ons maar geef ons wel het recht op een zoen ( mooie woordspraak) Jammer dat zo een mooie natuurlijke stof al tientaller jaren bukt onder het juk van overheden die balen dat ze er geen graantje van mee mogen pikken en daarom THE WAR ON DRUGS hebben geopend. Door die onzin strijd is het illegaal en hebben wij troep! In de basis is het gewoon een fucking plantje Denk nou eens heel eerlijk na het grootse gif is ons voedel met al zijn e E nummers Check zelf en trek zelf je oordeel http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html Peace en gezonheid aan jullie allen! Klik om te vergroten... ik zal je uit je droom helpen zelfs de beste coke in nl is rotzooi :P was een keer in havana en toen had ik meteen een loopneus en kon niet meer slikken of praten kijk dan heb je coke en t koste daar nog geen 10 dollar per gram lol mijn advies vliegticktet cuba halen"
"DSVM zei: Heb daar ook vaak last van. Soms voel je je er gewoon slecht door,en dan helpt alleen nog maar vinger in de keel,of gaan liggen. In mijn geval. Klik om te vergroten... idd is normaal dat je van coke moet schijten of kotsen gewoon niet meer snuiven :P"
"Lavalamp zei: Stonermovies, docu's over drugs/wetenschap, natgeo, lullen tegen medestoners en filosoferen doen het meestal wel goed Klik om te vergroten... of een stom spelletje net rummicub"
"ga ff opticen checken misschien heb je plussterkte en last van vermoeide ogen als je stoned bent versterkt dat natuurlijk"
"opdonderonder zei: trouwens laatst reed ik op de fiets met een blow en ik was op een gegeven moment super stoned en had muziek in me oren ... waardoor ik afegezonderd was van de buitenwereld en in de vreemdste gedachtes terechtkwam. ik had me blow in me rechterhand en ik had een aansteker in me hand maar daar stond ik niet echt bij stil en die blow was uitgegaan en toen ik thuiskwam stapte ik van me fiets af en wil ik me joint in me mond doen heb ik hem gewoon verloren zonder er bij stil te staan! echt zonde Klik om te vergroten... whahahhahahaha kom ff niet meer bij lol"
"Wietje zei: vogel zei: Ga toch space-koekies bakken ofzo Stop anders die Wiet in je kont , die is toch al vies en voor afval bestemd, Houd je longen schoon,, Verdamp het anders, Roken is vies , Je longen belasten met dat verbrandings-afval , omdat je niet het geduld heb om rustig stoned te worden door het op te eten, Steek een berg denne-naalden in de fik op je balkon, dat geeft altijd van die mooie dikke witte rook-wolken,, Rook is mooi om te zien, maar te vuil om te inhaleren , vind ik . Klik om te vergroten... Hahaha xD jonges toch Klik om te vergroten... idd"
"eentje van jullie zei eerder :die temazepam is een wonder middel als inslaper, (het is letterlijk ONMOGELIJK om na inname dan wakker te blijven! heb dat vaak geprobeerd) Temazepam had ik 20 mg en heb daar eens 14 van tegelijk geslikt om mijn moeder op stang te jagen opgepakt voor de zoveelste x omdat ik agressief werd daarna en zat vervolgens nog een nacht kwaad in de politiecel Na een tijdje kun je slikken wat je wilt maar je voelt dr niks meer van rotzooi dat is t Als je wilt slapen en dan dagen lang coma moet je gewoon 20 mg oxynorm slikken en daarna lekker om de 4 uur weer eentje van 10 mg werkt beter dan welk pammetje dan ook :P Uitkijken alleen dat je nog kunt pissen want het legt echt jouw maar ook dus je organen stil ( darmen ook dus )Het is wonderspul maar beetje moeilijk mis om je dokter uit te leggen dat je een morfine variant wilt"