#1
je je niet meer kan herinneren wanneer je voor het laatst een hele dag niet geblowt hebt...
Jaapje zei:Als je de al een kwartier deze reactie probeerde te plaatsen, maar continue werd afgeleid door de emoticons aan de rechterzijde.

Paradiso zei:Bij iedere grote aankoop (voor meerdere dagen) jezelf beloofd dat het de laatste keer is.
Je meer geld in de shop achterlaat dan bij de supermarkt.
Als je met een smoesje ergens eerder weg gaat om thuis te kunnen roken.
Als je niet te genieten bent en uitflipt om niets als je niet aan het roken bent.
Als je in paniek raakt als de shop net 5 minuten dicht is omdat je weer eens te laat van huis bent gegaan.
Been there, done that... Gelukkig ben ik gestopt en hoef ik me om het bovenstaande niet druk meer te maken. Voor alle andere mensen: een leven zonder weed is echt de moeite waard! Je moet alleen door de zure appel heen. Only the strong ones survive!
hislordship zei:Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
PepTalk zei:hislordship zei:Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
Niet altijd, ik heb altijd al gehad, bij bijna elke drugs dat het sneller dan bij andere over is.
Dus ook bij mijn eerste keren blowen ben ik na een half uur niet meer stoned en na een uur is ook de gewone chill weg en ben ik geheel nuchter.
OT:
Als je boos word dat je MAAR 5 gram per dag mag kopen.
hislordship zei:PepTalk zei:hislordship zei:Als je na een half uur van een blow die niet dikker kon weer een nuchter gevoel hebt...
Niet altijd, ik heb altijd al gehad, bij bijna elke drugs dat het sneller dan bij andere over is.
Dus ook bij mijn eerste keren blowen ben ik na een half uur niet meer stoned en na een uur is ook de gewone chill weg en ben ik geheel nuchter.
OT:
Als je boos word dat je MAAR 5 gram per dag mag kopen.
Ok dan dat lijkt me niet zo leuk omdat altijd te hebben.. zonde van de wiet :P

Exceptional Insight zei:.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.

Ik heb het onthouden, want ik ben, inderdaad, gestopt : DPepTalk zei:Exceptional Insight zei:.. Je in dit topic post, want dan weet je wanneer je weet wanneer je te veel blowt.
Terwijl je gestopt bent, MAAR wel hier post?![]()
Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.LADd zei:als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
en als je dan je speeksel niet kan inhouden dan word die nog groter XDDrientje zei:Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.LADd zei:als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."