Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
144 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee dat weet ik niet. Ik weet namelijk niet wat panja is:P
Klinkt als een net ontdekte vissoort. :beer:

Maar als je het over het verkopen van knip-afval hebt: ik heb niet suuuuper veel, en ik gebruik/''experimenteer'' ermee voor een hoop dingen.

OT: Wanneer je standaard knipafval rookt.
Gruis kan nog, en is hier in de shop ook van echt goede kwaliteit.
Maar knipafval (zeker van buitenwiet) is toch echt niet echt te roken vind ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer je zoals de meeste stoners hier op het forum word.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#3
wanneer straks gelijk is aan binnen een uur of drie,vier.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je 3u30 naar DE GROOTSTE KUT FILM ooit : De 10 geboden ( gemaakt in 1956 en nog eens religieus ook) kijkt, je elke seconde ergert maar toch te lui bent om de afstandsbediening te nemen. En daarom om de paar minuten zucht en klaagt.

De trailer
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meesterlijke film is dat :grin:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#6
De trailer
Klik om te vergroten...

Hahaha, deze film lijkt me zo erg slecht :grin:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lijkt me echt hilarisch om te kijken met wiet
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#8
je omgekeerde tolerantie ontwikkelt? :smoke:


Nee echt wtf, het is nu al sinds midden December vakantie en ik blow nu toch wel zo'n 4/5 jointjes per dag gedurende die periode, en ik word nu nog steeds stoned van een hyperdun jointje in een kort blaadje :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lavalamp zei:
je omgekeerde tolerantie ontwikkelt? :smoke:
Klik om te vergroten...

Omgekeerde tolerantie, fuck yeah! :rock:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, dat lijkt me heerlijk om te hebben :P Maarja, aan de andere kant, dan moet je wel al wel een ruime hoeveelheid weggeblowed hebben :wink:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je je neus ophaalt, en wiet proeft
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er een wietlucht hangt zoals een dik pak mist :stoned:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#13
Je standaard je ochtenderectie hebt om 16u omdat je dan meestal pas opstaat :(
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je bij je ouders spullen aan het versjouwen bent en merkt dat je zweet naar wiet ruikt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je een nieuwe portemonnee gaat kopen, omdat je bang bent dat je oude overvolle flap het toekomstige ledenpasje van de shop kapot gaat maken.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
NorthernLightBE zei:
Je standaard je ochtenderectie hebt om 16u omdat je dan meestal pas opstaat :(
Klik om te vergroten...

:grin: Mwuahaha
B
BlueThunderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je geld uit een fontein bij de begraafplaats gaat opvissen zodat je wiet kan halen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je de route kent van de wiet leverancier naar shop(s).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je een joint van een vreemde aangeboden krijgt en na 1 trekje precies kunt zeggen welk soortje wiet of hasj het is.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je plots van 1g/week overschakelt naar 12,5g per dag op een festival dat je zo verdoofd bent dat je niks meer voelt als ze met schoenen naar je smijten en dat je gewoon overal op de grond kan slapen... :confused: :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."