Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
148 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
weyoun22 zei:
Als je bij de coffeeshop nee zegt tegen het gratis vloeiboekje/aansteker die je bij een voordeelzak krijgt, omdat je thuis om komt in die troep.
Klik om te vergroten...

Nee, dan blow je niet teveel anders zouden die vloeitjes wel op zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Heb morgen gelijk weer genoeg tipjes iig, toermalijn here I come :grin:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#2
De afvalbak je favoriete subforum is :grin:

2 in 1,SCORE!
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#3
je probeert de wiet te snuiven omdat blowen niet altijd kan :rolleyes:
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je een dagje gaat blowen met vrienden je bedenkt dat je zakje te klein is om alle wiet in te passen en de deur uit gaat met een volle boterhamzak :tearsofjoy:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan heb je een tekort, aan verstand.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiet is dus wél verslavend...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#7
spacelord zei:
Je de longen uit je lijf loopt om op tijd die rotbus te halen. Hijgend en halfdood aankomt met een hartslag waar nog geen blastbeat van de bruutste death metal band tegen wint, je nog 1 minuut hebt en toch maar snel een joint te rollen om lekker te kunnen space op psytrance in je oren tijdens die busrit, wetende dat je je er alleen maar beroerd door gaat voelen en na elke trek alles uithoest van de snijdende pijn veroorzaakt door het lopen.
Klik om te vergroten...

Da's wel hard. :sunglasses:

OT: Je op zelfgemaakte hash even diep gaat op muziek, dan op lsd... :confused:

:hearteyes:
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je met te veel gedoe nog ergens in de auto een joint rookt met de autoaansteker (lees: motor starten, aansteker indrukken, 30sec wachten en dan nog evt inbranders weg proberen te branden, en dit 7x in de herhaling) omdat je zoals gewoonlijk weer je aansteker bij je vrienden hebt laten liggen na een avondje blowen. Om er na de joint, onderweg naar huis, achter te komen dat je vanavond vergeten bent die vette aansteker aan je maat te geven die je vanmiddag had gekocht voor hem.. en je die dus nog in je jaszak hebt.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Dan heb je een tekort, aan verstand.
Klik om te vergroten...

Heb het ook maar 1 keer geprobeerd :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je op de trein van de ardennen naar brussel zit te flirten met een hippie prinses. die twee stoelen verder zit te gluren. Op het station komt ze je naam vragen. Je geeft je naam en dan loop je snel naar je eigen perron om nog een jointje te roken. Later besef je dat je noch haar naam noch haar telefoon nummer hebt... :angry: :angry: :angry: :angry:

<-- en ja je voelt je er het hele weekend debiel over.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
seth zei:
als je op de trein van de ardennen naar brussel zit te flirten met een hippie prinses. die twee stoelen verder zit te gluren. Op het station komt ze je naam vragen. Je geeft je naam en dan loop je snel naar je eigen perron om nog een jointje te roken. Later besef je dat je noch haar naam noch haar telefoon nummer hebt... :angry: :angry: :angry: :angry:

<-- en ja je voelt je er het hele weekend debiel over.
Klik om te vergroten...

als ik zou weten dat dit me ooit zou gaan overkomen zou ik nu meteen stoppen met blowen :tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
DutchCookie zei:
seth zei:
als je op de trein van de ardennen naar brussel zit te flirten met een hippie prinses. die twee stoelen verder zit te gluren. Op het station komt ze je naam vragen. Je geeft je naam en dan loop je snel naar je eigen perron om nog een jointje te roken. Later besef je dat je noch haar naam noch haar telefoon nummer hebt... :angry: :angry: :angry: :angry:

<-- en ja je voelt je er het hele weekend debiel over.
Klik om te vergroten...

als ik zou weten dat dit me ooit zou gaan overkomen zou ik nu meteen stoppen met blowen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ach ééns je een paar jaar in een stabiele relatie zit, weet je dat je niet alles kunt hebben in het leven...


misschien heb je wel gelijk :rolleyes:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
godver, zit ik net in de bus naast een superleuke meid, raak ik een beetje met haar aan de praat
you can guess, geen naam en geen nummer. dacht er natuurlijk pas aan toen ik al weg was gelopen :angry:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tjonge, tjonge, kun je tegenwoordig geen normaal en leuk gesprek met iemand hebben zonder meteen aan neuken te denken?

En, even als tip: Telefoon nummer is verleden tijd, Voornaam en plaats is voldoende:)
Naam kun je vragen zonder suspicious te zijn, woonplaats heb je het vaak in je gesprek wel over gehad.

Hyves, facebook, twitter, skype, en je hebt contact :rolleyes:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Tjonge, tjonge, kun je tegenwoordig geen normaal en leuk gesprek met iemand hebben zonder meteen aan neuken te denken?
Klik om te vergroten...

wanneer heb ik gezegd dat ik ooit de intensie zag om met haar het bed te delen? eerst maar eens kijken of het echt een leuke meid was lijkt me? en of ze geen vriend heeft natuurlijk :rolleyes:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je nadenkt over wake-n-cake :sunglasses:


(en hem zelfs al gebakken hebt)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een plakje cake valt nooit lekkerder dan s'ochtends op een nuchtere maag :hearteyes:

Dan ben ik echt heel de dag door in een super mood, veel opgewekter en euforischer dan (puur)roken!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet jij hoeveel mensen je panja krijgt met 20gram potent knipafval? "Zo echt die potente blaadjes je kent het wel,die bijna-wiet.... :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee dat weet ik niet. Ik weet namelijk niet wat panja is:P
Klinkt als een net ontdekte vissoort. :beer:

Maar als je het over het verkopen van knip-afval hebt: ik heb niet suuuuper veel, en ik gebruik/''experimenteer'' ermee voor een hoop dingen.

OT: Wanneer je standaard knipafval rookt.
Gruis kan nog, en is hier in de shop ook van echt goede kwaliteit.
Maar knipafval (zeker van buitenwiet) is toch echt niet echt te roken vind ik.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wanneer je zoals de meeste stoners hier op het forum word.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."