#1
Oom Klaas zei:weyoun22 zei:Als je bij de coffeeshop nee zegt tegen het gratis vloeiboekje/aansteker die je bij een voordeelzak krijgt, omdat je thuis om komt in die troep.
Nee, dan blow je niet teveel anders zouden die vloeitjes wel op zijn![]()
Heb morgen gelijk weer genoeg tipjes iig, toermalijn here I come
