Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

wat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

173 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
k
kookLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sex, hele nacht door.
C
CocainootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, het is alleen al fijn om te snuiven zelf al dus wat ook nog fijn is tijdens coke is een moeilijke vraag. Als ik in gezelschap coke snuif waar ik overiggens altijd bier bij drink raak ik in een vrolijke ongeremde praterige mood. Meestal gaan we gamen met vrienden of verzinken we in diepe gesprekken al duren die altijd maar kort voor mijn gevoel.

In elk geval vind ik gamen op de pc wel vet beete shooters spelen is echt prachtig als je strak bent. Ik merk ook zeer zeker dat ik beter ben onder invloed in met name shooters. Best leuk, je speelt online bijvoorbeeld counterstrike op een veel hoger niveau.. :hearteyes:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf in slaap huilen.
C
CocainootLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Mezelf in slaap huilen.
Klik om te vergroten...
Als 't op is zeker, is dat niet wat overdreven eigenlijk..? Act like a man.. :confused:
t
trekdropLid
01-01-2024, 00:00
#5
sex is echt zo super fijn als je een beetje coke op heb niet teveel :tongueout: het voelt net als of je 10 keer klaarkomt maar je komt niet echt het is gewoon een super lkkr gevoel en als je komt denk je dat je god bent hiihih :)
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
trekdrop zei:
sex is echt zo super fijn als je een beetje coke op heb niet teveel :tongueout: het voelt net als of je 10 keer klaarkomt maar je komt niet echt het is gewoon een super lkkr gevoel en als je komt denk je dat je god bent hiihih :)
Klik om te vergroten...

uhu I feel you :wink:
gisteren echt zooooo lekker gesekst met een vriend van me... +/- 3u, hij had geen C, maar wel zo'n zalfje waardoor alles een beetje verdoofd werd daar vanonder waardoor hij ook lekker lang mee kon :), vond 'ie best fijn... maar hij was wel kapot...en pot van den darms :) haha

zalig gewoon! :rock:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan mij niet met iets bezig houden zonder me eraan te ergeren , alles komt nogal irritant over als ik coke heb gesnoven.
Ik zal een voorbeeld geven : ik had met een vriendin ongeveer een maand geleden een grammetje gesnoven , we gingen ons effe buiten zetten om een joint te roken. Ik zet me op een bankje en voel me vrij goed daar , en direct na 5 minuten begin ik dat vervelend gevoel te krijgen , alsof dat bankje mij het gevoel gaf dat 't niet goed was.

Sinds ik zo extreem last heb van vervelende gevoelens op coke , heb ik besloten dit nooit meer te doen.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij maakt het echt geen bal uit wanneer ik het liefst snuif haha, als er maar een wc of een plek in de buurt is dat het kan.
Achter de computer, tussen het winkelen door, bij het uitgaan, thuis, in de auto; altijd :hearteyes:
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel praten en bier drinken
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#10
ben ik nog niet helemaal uit, heb het nog niet zo vaak gedaan, maar de laatste 2 x toen voelde ik me ook alleen maar onrustig echt niet chill :(
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Emine zei:
ben ik nog niet helemaal uit, heb het nog niet zo vaak gedaan, maar de laatste 2 x toen voelde ik me ook alleen maar onrustig echt niet chill :(
Klik om te vergroten...

Dan moet je coke snuiven ipv caffeïne.
E
EmineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vigilante zei:
Emine zei:
ben ik nog niet helemaal uit, heb het nog niet zo vaak gedaan, maar de laatste 2 x toen voelde ik me ook alleen maar onrustig echt niet chill :(
Klik om te vergroten...

Dan moet je coke snuiven ipv caffeïne.
Klik om te vergroten...

Tsjaa krijg je eigenlijk ook grote pupillen van caffeïne??
D
DwaksLid
01-01-2024, 00:00
#13
endor zei:
Ik kan mij niet met iets bezig houden zonder me eraan te ergeren , alles komt nogal irritant over als ik coke heb gesnoven.
Ik zal een voorbeeld geven : ik had met een vriendin ongeveer een maand geleden een grammetje gesnoven , we gingen ons effe buiten zetten om een joint te roken. Ik zet me op een bankje en voel me vrij goed daar , en direct na 5 minuten begin ik dat vervelend gevoel te krijgen , alsof dat bankje mij het gevoel gaf dat 't niet goed was.

Sinds ik zo extreem last heb van vervelende gevoelens op coke , heb ik besloten dit nooit meer te doen.
Klik om te vergroten...

Dan neem je teveel in 1x of je hart gaat stressen of je moet er meer alcohol bij drinken.
Maar alles went hoor :grin:
G
GhanzibaldhiLid
01-01-2024, 00:00
#14
- Zuipen met mate(n),
- Achter de vrouwen aan
- Losgaan op dikke muziek,
- Tetris spelen,
- Nutteloze, lange smsjes en mailtjes rondsturen naar mensen die ik wel ken, maar eigenlijk nooit (meer) spreek
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ghanzibaldhi zei:
- Zuipen met mate(n),
- Achter de vrouwen aan
- Losgaan op dikke muziek,
- Tetris spelen,
- Nutteloze, lange smsjes en mailtjes rondsturen naar mensen die ik wel ken, maar eigenlijk nooit (meer) spreek
Klik om te vergroten...

+1

:hearteyes: :rock:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Counterstrike
Poker :]
IDD NAAR WIJFJZ GAAN
Motocross
café
bing0 spelen
w
wendelaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Judas zei:
Rond kroegsluitingstijd in de schaduw van een portiek wachten op een eenzaam chicky dat teleurgesteld alleen naar huis slentert...
Klik om te vergroten...

Creep!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met vrienden thuis gezellig wat drinken en oneindig discuseren,een potje kaarten,muziek erbij...
En als ik alleen gebruikte kon ik uren internetten.....vooral chatten.
Of lekker met kneip olie in bad gaan liggen,kaarsjes erbij,glaasje wijn :hearteyes:
M
Mr.MackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rondjes lopen, praten, roken en een jointje :stoned: erbij
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is kanker heftig kerel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."