Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Klinkt heel goed haha, maar is het nou wel of geen hallicunerend middel? Dus er is geen risico bij dat je enge dingen gaat zien of wel?"
"tonymacerony zei: Wat je schrijft over het ouder gezicht enzo van je vriend heb ik ook mee gemaakt precies lange kin enzo echt freaky. weet hoe rot je je hebt gevoelt :P bij mij zat het hoofd van een vriend op het lichaam van een andere vriend enzo. en doordat ik wel meteen ben gaan slapen heb ik heel erg zitte space in me droom. Ik heb ook een beetje zitten lezen overal enzo en waarschijnlijk heb je pillen gehad met mccp erin, teminste dat was mijn conclussie. en ik had ook het idee het nooit meer te doen , maar ooit komt er een dag dat je wel weer zin krijgt Klik om te vergroten... aai dat lijkt me ook echt eng wat jij hebt gezien zeg! Hoe ging je droom precies dan? Haha, gisteravond had ik toch weer zin in, maar heb 't toch maar niet gedaan."
"Nasica zei: vitafitfit zei: Nasica zei: Klinkt als 2c-b verder leuk report. Klik om te vergroten... Ik heb ff op google gekeken en inderdaad; hoe ik het ervaren heb is precies zoals de omschrijving van 2c-b Maar volgens de gene waar van ik het heb gekocht was het echt alleen mdma wat er in zit en was t bij t jellinek ofzo?? getest. Klik om te vergroten... Waaw. een unieke kans om 2c-b te verkennen als dat het daadwerkelijk was. En even over getest spul kopen.... hoe lief de puppy ogen van je dealer ook zeggen dat het allemaal goed en getest spul is, moet je niets geloven totdat je zelf heb getest. Weet wat je tot jezelf neemt btw ... zit atm zelf ook ff aan de mdma wat is het weer heerlijk. als deze reactie wat vaag is. forgive me. groet, Nasica Klik om te vergroten... Jij hebt zeker een leuke avond gehad Wat je zegt is wel waar (dealers zijn vaak niet te vetrouwen) maar ik heb ze van iemand die geen echte dealer is. Hij geeft/verkoopt ze alleen aan vrienden."
"Nathaniel zei: Nasica zei: Maargoed, hier ging het allemaal niet om. Ik vind namelijk dat je een heel goed,mooi reportje hebt geschreven Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dankjewel! Wel tof al die reacties over dat de report goed is geschreven, ik wil later graag boeken schrijven namelijk :P"
"tonymacerony zei: hahah gisteravond dus al weer kriebels gehad? Wat ik een keer heb gedaan is met een vriend alles op geschreve wat we ff voelde of zagen , volgende dag kapot gelachen! vanavond wordt het ook weer is tijd voor mij om te doen al weer 2 maanden geleden Klik om te vergroten... haha dat is ook leuk, ga je t dan hier plaatsen?"
"Indotje zei: Hahaha ik herken mezelf in je.. Het doet me denken aan een tijdje terug. Echt geweldig, het is leuk om te lezen dat je een leuke avond hebt gehad! Mijn vriend zat ook de hele tijd met z'n been te shaken, elk moment dacht ik dat hij in elkaar zou zakken. Ik had toevallig ook tijdens een xtc trip een vogel die opeens paars bleek te zijn.. Wel weird om het zo in je post terug te lezen. En die straatlantaarns indd. Klik om te vergroten... haha wat toevallig van die vogel zeg!"
"Flierefluiter zei: "I see dead tables!" Klik om te vergroten... hahahahhhahahahaha"
"sjaak herremans zei: Speak English Mr Scientist! Maar meen het toch wel iets serieuzer, want dat je bijvoorbeeld gezichten of mensen ziet kan ik nog begrijpen, je hersenen proberen het plaatje compleet te maken met het bekende. Maar waarom een focking tafel ?:P Is het een onbewust verlangen naar Ikea???? Klik om te vergroten... hmm.. dingen zien hoeft toch niet persee een verlangen te zijn? Ik bedoel; ik heb geen verlangen om beren en spinnen te zien, en al helemaal niet het verlangen dat mijn vriend een verband gezicht heeft ofzo."
"'ik ben er bewust van' en dat de hele avond door (mensen werden gek van mij) aan t einde toen het al licht werd was een vriendin van mij aan het filmen en filmde de dom (in utrecht dus) ze zegt; 'de dom' Hoor je mij later; 'de dom, en de dom is stom' ' waar slaat dat op dat er hier iemand bijna op m'n rukfin zit!??! (een onbekende gast leunde met zijn hoofd op mijn benen en zat heel dicht bij m'n kruis en daarmee bedoelde ik denk ik rukfin. Ik wist het niet eens meer, maar het was toen gefilmd. 'wat ben ik geil zeg, o ik kom klaar van mezelf' 'ik ben een geile hoer' (zo voelde ik me toen ook echt) 'neuk me, in m'n kont' Haha shit, ik ben best sexistisch als ik heb gebruikt. (xtc)"
"Re: verslaafd of niet? Ik vind dat je verslaafd bent wanneer je niet meer zonder kan, of dat je jezelf in iedereval niet lekker voelt zonder dat waar je dan met wel goed voelt. Als je echt verslaafd bent dan gaat je hele leven er ook om draaien. Maar als je bijv niet meer zonder kan bij het uitgaan is het vaak een beginnende verslaving. Nog geen echte, maar ik vind dat je dat gene het iniedereval wel een probleem kan noemen. Ik vind dat je niet verslaafd bent, maar je geeft wel aan dat je een probleem ermee hebt. Dat is erg goed van je. Je geeft aan dat als je gedronken hebt dan dat je er erg veel zin in hebt. Betekend dat dan dat als je niet drinkt dat je er helemaal geen zin in hebt? Dan is het wel duidelijk wat je het beste kan doen om die 'trek' tegen te gaan he.. Voorlopig even niet drinken, zo'n ramp is dat toch ook weer niet?"