Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel lijntjes uit 1 gram?

hoeveel lijntjes uit 1 gram?

96 antwoorden
117 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1 tot 1.5 gram, maar neem eigenlijk altijd sleutel punten en de laatste 2 keer bijnemen deel ik wat over is een beetje door 2 en snuif ik 2 lijnen dus
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#2
harry123 zei:
1 tot 1.5 gram, maar neem eigenlijk altijd sleutel punten en de laatste 2 keer bijnemen deel ik wat over is een beetje door 2 en snuif ik 2 lijnen dus
Klik om te vergroten...
Een sleutelpuntje is ongeveer 25 mg. Neem je dan 40-60 sleutelpuntjes op een avond :confused:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#3
TheNeuroscientist zei:
Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?
Klik om te vergroten...

Aantal lijnen uit een gram een stuk of 20. Gemiddeld gebruik ik een gram op een avond en daar ben ik wel een uurtje of 12 zoet mee. Als ik meer gebruik dan ben ik de volgende middag en/of avond nog bezig.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Stuk of 30 hier! Effect duurt 2 uur
Goede kwaliteit altijd.

Zal wel zon 60-80% zijn. haal nu al jaren drugs bij die kerel. Ik haal het in blok vorm zonder dat het in NL is versneden

Voor mij is cocaine dus niet duur. Soms genoeg aan 150mg ofso voor 5 uur.
Dan ook geen last van come down of dat soort shit... dus ook geen neiging om bij te pakken dan

Dan pak ik wel koffie met een koekje ofso

Ik geloof het trouwens nooit zo dat mensen 300 weg mg snuiven in 1 keer want dat moet dan wel rommel zijn... anders ga je namelijk helemala shaken en shit.

Voor mij is goede coke
- energie
- chill
- verdoofd

iets te veel en je wordt nerveus!
Oud collega is wel dood gebleven van een lijntje te veel in combo met drank!! Dus let op mensen.
Voor mij een goede les om klein te doseren, als ik jullie was zou ik dat ook doen.

Dus pak geen whiskey maar een biertje, pak geen 100mg maar 50mg.

Coke staat bekend om de vele slachtoffers die elke dag vallen door verkalkte aderen etc.. het zijn geen grappen
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#5
zou tussen de 8 en 13 zijn
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eeeeh gekke vraag misschien van een "newbie". Hoe weet je nou bij de eerste paar lijntjes hoeveel je uit t zakkie moet halen? Gewoon schatten op t oog? Ik neem aan dat je als je gaat stappen niet eerst die 10 of 12 lijnen op een spiegel legt en er dan in opsnuift.. Wordt lastig als je op een feest of zo bent. Ik ga met Koninginnedag nemen, krijg een halve gram mee. Ik hoop dat toch niet allemaal op te maken. Hoe weet ik hoeveel de eerste lijnen moeten zijn? Ik krijg van een vriend zo een soort klein flesje/buisje waar zo een mini schepje aan vast zit. Daar neem ik de coke in mee, lijkt mij handiger als in een zakje of enveloppe. Toch...?
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
TheNeuroscientist zei:
Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?
Klik om te vergroten...

Hangt er vanaf hoe leuk/gezellig de avond is. Bij mij is het een gemiddelde van 1,5-2g. Soms minder, soms meer. :P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor tijdens het uitgaan is een bullet wel relaxed. Altijd een zelfde, prima dosis (plm. 50mg).
z
zenixxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gemiddeld 30%-40% en daar leg ik ongeveer 6 lijnen van en een restje voor op de sleutel
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meestal neem ik puntjes maar als ik alleen lijnen zou nemen toch wel een stuk of 12-14.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, moet m'n lijntjes dus wat kleiner gaan maken,
Wil er ook 20 kunnen uithalen. :grin:
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Know Thyself zei:
Toch al snel 30-35 lijntjes, maar goed het is dan ook altijd top-notch spul. Meestal twee per keer, effect is dan goed voor 30-45 min.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:

:rockband:
W
WillestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt aan de mate van gebruik. Gebruik je dagelijks, dan neem je meer in 1 keer, kunnen beste lijnen zijn, doe je het voor het eerst dan kan je met kleine sleutelpuntjes een topavond hebben. Logisch. Beste is om 20 minuten te wachten voor het effect, je merkt het niet direct namelijk. Merk je na een half uur te weinig dan zou ik meer snuiven. Allemaal afhankelijk van eigen hoeveelheid gebruik en kwaliteit coke. Gebruik je teveel dan merk je dat wel, niet gevaarlijk maar minderen dan. Zegt dan ook veel over de kwaliteit dan... En dat is nu het probleem ook vaak, helaas.
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Willest zei:
Beste is om 20 minuten te wachten voor het effect, je merkt het niet direct namelijk. Merk je na een half uur te weinig dan zou ik meer snuiven.
Klik om te vergroten...

Nou, ik heb dus echt nooit 20 minuten moeten wachten voor het effect, tis geen pil ofzo... :confused:
f
fransje9000Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ligt aan de kwaliteit meestal neem ik een sleutel punt om de 30 a 45 min en kan er ruim 30 uithalen
Zie foto http://s13.postimg.org/m13z10u9j/2013_12_22_12_21_59_1.jpg
http://s18.postimg.org/rklzu2utj/2013_12_22_16_48_05.jpg
http://s23.postimg.org/6b1b7zus9/2013_12_22_16_48_12_1.jpg
:rock:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Respect! :)
e
elmynameLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik gebruik al vanaf mijn 15de maar wel soms een heel jaar niet!! als het goed spul is dan neemt
je een mespunt voor elk neus dan is dat zeker genoeg voor heel de avond en nacht!!!!!!!!!!! en als je erg para word of je neus is erg verstopt daarna dan is die coke met teringzooi vermengt!!! Dus niet goed!! GELOOF MIJ NOU MAAR!!!!!!!!!!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
elmyname zei:
Lees goed wat ik geschreven heb!!!! Als je gebruikt moet je wel weten wat je in je lichaam stopt!!!!! LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!! Als je voeld dat het niet goed gaat dan moet je niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, luister goed naar je lichaam :)
e
elmynameLid
01-01-2024, 00:00
#19
my ideas get them everywhere!!!! if they think very smart!!!!
J
JohnnyNostrilLid
01-01-2024, 00:00
#20
15-20 lijntjes moet je er echt wel uit kunnen halen, als je een beginnende gebruiker bent. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."