Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel lijntjes uit 1 gram?

hoeveel lijntjes uit 1 gram?

96 antwoorden
121 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
SirErick zei:
MeejheM zei:
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
Klik om te vergroten...
En waarom had je dat gehoopt?
Klik om te vergroten...

Daar had ik ontzettend om kunnen lachen. vanwege je hobby met coke, naast gebruiken.

Ik zie er de humor wel van in, die opmerking van me.
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt aan de puurheid, bij een hele die ik bij die dealer haal een stuk of 8 , maar dat is wel versneden en maar 0.8 g , maar als ik een gram pure heb denk ik wel een stuk of 20!
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die hele gram ging op. Meer in hoopjes dan in lijntjes. Of gewoon met mijn pink naar binnen douwen die yayo.
3 of 4 gr. joeg ik er trouwens ook vaak doorheen per nacht. Niet dat ik er trots op ben. Uiteindelijk door o.a. een van die eerste youbevideo's van SirErick wat minder achterlijke hoeveelheden en minder frequent gaan gebruiken.

Waarvoor credits.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Snowblind: is "die" hele gram getest en nagewogen? maakt niet uit hoe je het naar binnen werkt, maar 3 of4 gram in je eentje in een nacht, of etmaal als je dat liever hebt is echt niet normaal.

dat doen 3 tot 5 van mn vrienden die coke gebruiken op een avond, maar die is misschien goed, maar zeker niet puur, en van andere drugs heb ik bijvoorbeeld nooit een half grammetje in zo'n klein k*tsealtje gekregen, misschien visloodjes...

ik snuif het zelf eigenlijk nooit, maar mijn neus kan trouwens maar een beperkte hoeveelheid van elke drugs aan. als je je neus ophaalt blijf je bezig, en als je hem snuit ben je drugs kwijt...

ik denk dat 20 lijntjes zoals veel mensen hier bevestigen aardig klopt. uit mijn eigen omgeving waar coke gebruikt word, als m'n eigen ervaring met het snuiven van allerlei poeders. 2 lijntjes per persoon zie ik ook vaak. dus als iemand 1 lijntje van 0.1g(100mg) verdeelt over 2 neusgaten is natuurlijk hetzelfde.

maar dit is ook weer zo'n topic waarbij opscheppen over je gebruik erg makkelijk op de loer ligt, terwijl je je misschien beter kan schamen.

volgens mij is 20 lijntjes ongeveer de conclusie.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MeejheM zei:
maar dit is ook weer zo'n topic waarbij opscheppen over je gebruik erg makkelijk op de loer ligt, terwijl je je misschien beter kan schamen.
Klik om te vergroten...
:grin:
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees het nog eens opnieuw. Er staat dat ik er niet trots op ben en Erick dankbaar ben dat hij dat gevaarlijke gedrag bij me afgeremd heeft dus waarom begin je over stoerdoenerij?
Heeft geen zin om over de kwaliteitswaarde van de cocaïne te gaan redetwisten want daar komen we op dit abstracte medium toch niet uit. Werd in ieder geval niet via sealtjes aangeleverd als dat je een betere indicatie geeft.
Zonder drank en benzo's erbij valt het überhaupt niet vol te houden in die hoeveelheden en uiteindelijk krijg je het ondraaglijke gevoel dat het slecht af gaat lopen als je nog meer neemt.

Wat de opnamecappaciteit van de neus betreft: nam het ook oraal erbij. Zonde ja.
Raad het iedereen af dit na te volgen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 gebruiker kan zo'n topic ook niet echt 1 kant uitsturen, das meer het totaalbeeld.

het kan mij niet echt boeien wie er wat snuift en hoeveel daarvan, maar een startend cokegebruiker stelt zo'n vraag, en krijgt dan antwoord van mensen waarvan ik aannneem dat ze soms niet alleen meer ervaring hebben, maar ook meer tolerantie tegen het middel in kwestie.

tel uit je winst...
X
XLR8Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jezus heb ik al vaak troep gehad als ik dit zo lees..

Vroeger kon ik max 4x lijntjes uit 1gr halen, wel sterk effect telkens.

Ik doe tegenwoordig vingers, ik had één van 10gr gekocht en daar doe ik al ff mee.

Heb nu gisteren sos gekocht om is te proberen (betere kwaliteit blijkbaar) en ik denk dat ik
toch een lijntje of 14 uit men 1.5gr heb gehaald, kben ondertussen wel helemaal gaar dus ik kan het niet meer met zekerheid zeggen :grin:.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Klik om te vergroten...
Ik snap ook niet waarom jullie het woord poepen opnieuw hebben uitgevonden. :')
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Klik om te vergroten...

Euhm, sos en coke is hetzelfde... Toch waar ik vandaan kom (België).
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt waarschijnlijk met "sos gekocht om te proberen" dat hij een nieuwe bron gevonden heeft met coke. Er werd toch geen woord gerept over crack door XLR ? :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat moest er nog eeng bijkomen...

ik vraag me af of XLR wel eens wit gebruikt heeft.
X
XLR8Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Klik om te vergroten...
Ja klopt :grin:, ik wist zelf niet meer dat ik hier een account had aangemaakt :confused:.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Attimo zei:
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
Ben jij serieus XLR? Iedereen weet toch dat sos gewoon een naam voor coke is wat geen crack is...
Klik om te vergroten...


Waarschijnlijk zal ie zo gaar zijn dat ie het verschil nimi weet tusse coke en sos haha:d
Snap wel niet goe wrm jullie hollanders het woord sos gebruik. Ach ja:/
Klik om te vergroten...

Euhm, sos en coke is hetzelfde... Toch waar ik vandaan kom (België).
Klik om te vergroten...

Da bedoel ik ook...zo gaar dat hij het verschil nimi wist tusse hetzelfde...

En sinds waneer gebruike wij het woord sos bij ons :confused:

@XLR8 hey geen probleem bro :)
e
elmynameLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lees goed wat ik geschreven heb!!!! Als je gebruikt moet je wel weten wat je in je lichaam stopt!!!!! LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!! Als je voeld dat het niet goed gaat dan moet je niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!
K
Know ThyselfLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toch al snel 30-35 lijntjes, maar goed het is dan ook altijd top-notch spul. Meestal twee per keer, effect is dan goed voor 30-45 min.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoeveel lijntjes leggen jullie uit een gram? Ik heb zelf geeeeeeen idee. Snuif je een gram in een keer "hoppa" op of doe je daar een hele avond/nacht mee???

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."