"Zifnab zei:
Haha ja, ik ben ook wel een beetje van het extreme, is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb ook eens 150mg (3x50) oxazepam (seresta forte) genomen... man, wat ging ik als een lijer, helemaal hyperdepieper! Daar loop ik zo een nacht op door en met speed pleur ik in slaap ^^
Maar ik heb nog nooit alleen speed genomen, dit was de eerste keer, best vet, maar was de rest van deze week zó verrot, dat doe ik voorlopig echt niet meer ^^
Ik neem niet veel van dingen omdat ik het stoer vind, maar op de één of andere manier trek ik dat gewoon redelijk goed. Ook tot zover hoor, als ik genoeg heb gehad, schakelt de boel zich uit en heb ik een heerlijke roes... tot ik een keer niet meer wakker wordt, maar daar heb ik dan ook geen last meer van (sinds ik dmt ben gaan gebruiken ben ik wat makkelijker over de onzinnigheid van ons bestaan gaan nadenken).
Ik zou best een standaardleventje willen leiden hoor, maar de maatschappij laat dat gewoon niet toe... je bent goed in iets, willen ze dat je een diploma haalt.. tja, ik zie het resultaat: allemaal idioten op plekken waar ze papieren voor hebben, maar presteren ho maar... als dat de huidige trend is, dan hoeft het voor mij allemaal niet... ik vind het maar een raar systeem waar we in geboren worden
Klik om te vergroten...
Mooi/goed gezegd, het is ook onzinnig allemaal, en veel leven redelijk routineus, en echt bizar hoe waar de uitdrukking is van hoe je niet met je kop boven het maaiveld moet wilen uitsteken ben zelf ook wel van de extremen, en genoeg nachten gehad waar je begint met de ene drug, tot die op is, en de ander volgt, tja, zolang het goed gaat, gaat het goed toch"
In: nachtje blow, bier, 2cb en speed
1-1-2024