Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mick swagger zei: Grappig, ik ken een psychiater die wil er geloof ik binnenkort mee gaan expermimenteren om ketamine als anti-depressiva in te gaan zetten, bij patienten waar andere middelen niet aanslaan Klik om te vergroten... Mag ik vragen wie die psychiater is? Een pm mag natuurlijk ook"
"bunzero zei: Hey, Ik zou wat hulp kunnen gebruiken. ik ben al redelijk lang van plan om dit eens te proberen, en heb al veel op internet zitten rond zoeken naar guides etc. ik heb geen ervaring met injecteren.. ik ben langs mijn apotheek gegaan en heb simpelweg gevraagd voor spuiten voor intramuscular. zoals ik al zei ik heb niks ervaring met dit. vanachter op de verpakking van de naald staat: 2ml 21G x 1½", zijn deze spuiten geschikt voor dit? zo ja, hoeveel ml water kan ik best gebruiken? moet ik het filteren met een watje op de lepel? Ik wil eindelijk de echte 'k hole' mee maken dus zal rond de 250mg er voor gebruiken. Thx Klik om te vergroten... www.youtube.com en dan zoeken op 'im injection'. Succes!"
"Wie heeft zicht op de lichamelijke risico's van K + sos?"
"ADDeR zei: We zijn nu bezig met keta te fixen, en om te proberen hebben we nu via internet N-E-K gekocht (N-ethyl-ketamine) dit zou heel veel op echte keta moeten lijken en de formules van beide stoffen zijn ook praktisch hetzelfde (nek is C14H18ClNO en keta is C13H16ClNO) dus verdelen we een dosis van 250mg over 4 man om te proberen hoe we er ongeveer op reageren. Dan als we echte keta hebben (wat hier een tijdje duurt tot je het in handen hebt) weten we ong. waar we aan toe zijn, en beginnen we natuurlijk met dezelfde dosis (+/- 75mg). Ik zal zeker laten weten hoe het was en de testresultaten posten! Thx voor de tip dat hoe meer je bijpakt hoe heftiger het wordt, had al berekend dat ik zon 130mg maar nodig zou hebben om in een K-Hole te komen en das nou niet meteen de bedoeling de eerste keer haha. Klik om te vergroten... Hoe was het?"
"Persoonlijk zou ik voorzichtig zijn met research chemicals. Keta is al tientallen jaren getest en (relatief) veilig bevonden. Dat kun je van een RC niet zeggen..."
"Silk road is de gehele dag al down..."
"Klinkt zeker als ketamine... Voor 100% zekerheid, gewoon je gear even laten testen. Take care, Pieter"
"Ik heb begrepen dat 86% volledig zuivere Keta is Succ6, ben benieuwd naar de uitslag"
"Is het kopen van ketamine volgens de wet illegaal? Of anders gezegd, staat Ketamine op de lijst van harddrugs?"
"witte parkiet zei: beste mensen met ook een gok probleem ik had een vraag voor jullie ik gokte op fruit automaten en sinds verleden begin februari ben ik er mee gestopt zomaar nou was mijn vraag aan jullie of ik sinds verleden jaar april toch af kick verschijnsels kan krijgen groetjes de witte parkiet Klik om te vergroten... Zeker, dat kan. Je was toch gokVERSLAAFD? En van een verslaving moeten mensen vaak afkicken. En een verslaving kan altijd plotseling weer terugkomen (helaas). Sterkte!"