Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Denken jullie niet dat het meer zo is dat media aandacht drugsgebruik toegankelijker maakt? Dus juist omdat je op TV ziet dat experimenteren niet tot verslaving of overdosis hoeft te leiden, je zelf openstaat voor de ervaring? Ik zie dit niet zozeer als negatieve invloed. Maar zoals hierboven ook staat; de mogelijke negatieve invloed is toch afhankelijk van meerdere factoren. Misschien ook meer gewoon een persoonlijke ervaring; als je opgroeit in een wereld waarin drugs en drank no-go is (of lijkt..) en je via media de nodige informatie erover meekrijgt. Vergeet niet dat de media je soms ook juist kunt laten zien hoe je goed met drugs om kunt gaan!"
"Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?"