Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Elke dag aan de coke is ook wel heel extreem.... Als je wilt stoppen zou ik aanraden methandrostenolone"
"had het bewerkt omdat ik mijn post achteraf beetje te agressief vond. Ik zat zelf 1x per 2 weken ana de coke voor een jaar....... toen ik toevallig aan methandrostenolone zat merkte ik dat ik geen zin meer had in coke... Maarja dat is mijn eigen beleving"
"Een vriend van me was verslaafd. (1x per week).... tot ie meer ging richten op sportschool en toevallig ook methandrostenolone pakte was ie in 1x klaar met coke.. nu al half jaar clean Ik heb zelf nu coke gedaan 3x in 6 maanden.......... ik zat er zelf ook best vaak aan. drastisch minderen is zeker mogelijk als je andere dingen te doen hebt die boeiend zijn om te doen.. desnoods een uur wandelen met een mp3 speler Alsik niet vaak sport grijp ik 10x sneller naar coke"
"Geen behoefte in onderbouwing, aangezien ik daar al een keer een warning voor had.... Dat valt onder mensen overhalen etc.. Het komt er op neer dat je beter meer kan richten op sport dan op drugs... als je de dag er na moet trainen heb je al minder behoefte om naar de klote te gaan avond er voor. Als je geen doelen hebt heb je ook meer drang om naar drugs te grijpen. Dan zeg ik niet dat je kansloos bent zonder doelen maar als je elke dag in je bed kan liggen is het TE makkelijk om naar cocaine te grijpen etc"
"Zo te zien hele topic naar de klote"
"MentalFucked zei: Wat hoor je te voelen van coke? Als ik coke snuif wordt ik alleen een beetje losser. Maar daar blijft het ook bij. Een echte space vind ik maar niet. Ik snuif liever speed of neem een pilletje dat ik helemaal para ga. Wat zijn jullie ondervindingen? Klik om te vergroten... Dan heb je waarschijnlijk geen goede.. wees maar blij dan blijf je er ook uit de buurt van"
"Coke overrated? Op speed bijv voel ik me super smerig.. ik ga stinken onder de oksels en kan pas na 9 uur slapen ofso terwijl het effect 4uu duurt met een lange comwdown (vies dus) Met coke slaap ik binnen 90 minuten na laatste lijn ook al was dat 1.5gram... Ik voel me niet smerig en niet wazig zoals bij XTC bijv.... met X ben je meteen verrot als het uitwerkt.. gadverdamme wat een smerig gevoel is dat... zo hopeloos en braq als wat"
"Ik vind cocaine ook geen fuck aan als ik met mensen ben want me gevol voor humor is 0% ... vind het alleen lekker als ik snachts in me eentje zit een film te kijken ... heheh alleen maar positief gevoel dan.. maar overdag vind ik coke een opgejaagd en para gevoel geven. Als ik er zin in heb is het altijd pas na 10e savonds! Coke vind ik een chill gevoel geven..... geen egoistisch gevoel ofso..."
"Als de setting verkeerd is is coke net zon gevoel als te veel koffie"
"Niet vaak meegemaakt, mischien 4x........... dan is het ook echt 5% coke ofso"