Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja das normaal."
"harry123 zei: Jup, gewoon voordat je gaat slapen even schoonmaken met wattestaafje en lauw water Klik om te vergroten... Dat is het. Verder heb ik zelf een potje dampo, echt minimaal gebruiken dus doe je heel lang mee, maar ligt ook aan de kwaliteit, snotneuzen zijn nooit goed."
"Klopt, slechte coke."
"Ik gebruik al 10 jaar coke, en altijd het idee dat de kwaliteit dus ook het effect bij gebruik minder wordt wanneer je de cocaine op tafel legt en niet direct consumeert... Zeg ik toch netjes nie? Met koffie is het ook zo, dat als het open is dat de kracht er vanaf gaat. Ik kan hier verder niks over vinden op internet, maar is dit bullshit en zit het tussen mijn oren of zou er een kern van waarheid inzitten. Jij mag het zeggen."
"Alles hierboven is herkenbaar. Sowieso wel eens spierpijn, last van m'n nek ofzo, maar dat van je oren en in je keel klopt. Veel drinken maat! Coke achter onder je tong smeren is wel bevorderend voor de werking en als je het in je keel voelt.. na een kwartier tot een half uur dan weet je dat het doorkomt, maar veel drinken is mijn advies, bij voorkeur sinaasappelsap, heb ik naast m'n bed staan, geen melk. Of water maar das logisch . Verder heb ik ook een potje dampo, lekker doorademen door je neus en niet teveel piekeren, das onzin.. weet je de volgende dag. Good luck gek."
"Trouwens geloof niet wat ze op info sites zeggen, die maken je wijs dat het niet uitmaakt hoe groot je lijn is etc. voor de werking dus dat je beter klein kan nemen. Je moet het voor jezelf ervaren, voor iemand die het voor het eerst doet OF een ervaren gebruiken zoals ik, dat is een mega verschil. Gewoon rustig aan maat, je ondervind het zelf, en hou het bij je neus is mijn advies."
"Ligt aan de mate van gebruik. Gebruik je dagelijks, dan neem je meer in 1 keer, kunnen beste lijnen zijn, doe je het voor het eerst dan kan je met kleine sleutelpuntjes een topavond hebben. Logisch. Beste is om 20 minuten te wachten voor het effect, je merkt het niet direct namelijk. Merk je na een half uur te weinig dan zou ik meer snuiven. Allemaal afhankelijk van eigen hoeveelheid gebruik en kwaliteit coke. Gebruik je teveel dan merk je dat wel, niet gevaarlijk maar minderen dan. Zegt dan ook veel over de kwaliteit dan... En dat is nu het probleem ook vaak, helaas."
"Hoe kom je erbij dat je met minder goeie kwaliteit meer kan snuiven? Dat is juist andersom namelijk. De middelen waarmee het versneden wordt zorgt juist voor klachten etc. Of je moet met goeie kwaliteit teveel achter elkaar consumeren in een te korte tijd. Ik gebruik al 10 jaar maar bij anderhalf/2 ligt wel echt mijn tax. Zonder alcohol haal ik dat niet eens. Dat was jaren geleden wel anders, jammer maar het is nou eenmaal zo. In principe zou de prijs omlaag moeten, maar dat is een andere discussie."