Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waar het eigenlijk op neer komt is dat het duurder is geworden."
"In principe niet en waarom zou je het willen weten?"
"Bijna al mijn vrienden vinden het wel fijn om zo nu en dan iets te gebruiken. Collega's en familie weten niet dat ik gebruik. Ik zie er ook niet de meerwaarde van om er wel heel open over te zijn en van een groot aantal weet ik al hoe ze er tegenover staan. Heb ik tijdens het stappen een leuke avond met mensen die ik net heb leren kennen dan deel ik graag en bied ik het wel aan en daar is nooit negatief op gereageerd. Hooguit iets van "nee, vanavond even niet" of "heb je geen pillen bij je?"."
"NiandraLades zei: Lastig, ik wil namelijk graag dat het algemene beeld over drugs wat minder negatief wordt, dat mensen snappen dat je ook gewoon recreatief drugs kunt gebruiken en daarnaast alles goed op orde kunt hebben. Maar ben dan toch bang voor vooroordelen en afwijzing als ik mijn gebruik toe zou geven aan niet-gebruikers. Dus een paar vrienden weten het wel, maar de meesten niet. Collega's en familie al helemaal niet. Best jammer maar ja. Klik om te vergroten... Ik denk dat best heel veel mensen dat begrijpen. Of dat een grote meerderheid is, dat betwijfel ik, maar ik ben ook niet onder de indruk van de intelligentie noch van het inlevingsvermogen van het gros van de mensheid....en dat is een zwaar understatement. Op welke manier zou het jouw leven verrijken als je collega's en familie het wél zouden weten (en accepteren)?"
"http://www.jellinek.nl/informatie-over- ... ugs/crack/"
"Sexylola zei: Ja precies spreek voor zich natuurlijk. Heb wel een tijdje een diepte punt bereikt (vorig jaar). Maar kan er nu goed mee omgaan... Juist door die diepte punt doe ik het niet meer wekelijks en alleen zo nu en dan... Als ik het weer doe (doe ik het goed) en dan ben ik er ook even klaar mee, heb een heel druk leven daarnaast en zet dat niet op het spel om wekenlang naar de klote te zijn. Het moment dat ik me eerste lijntje neem voelt magisch maar alles daarna.... Blehhh. Vooral als je helemaal doorgesnoven de middag ingaat en je iedereen fris en fruitig ziet haha hoelang ik ook douche voel me niet fris. Klik om te vergroten... Ik heb wel eens een sollicitatiegesprek gehad na een nacht flink doorhalen en net voor het gesprek nog een puntje te hebben genomen. Totaal niet relaxt, maar het kan wel."
"SmartieAndMe zei: @k0isk0 als je genoeg koopt kun je bij veel dealers gewoon even een sample vragen en die inleveren. Doe ik altijd voor ik koop, heb het een paar keer na de koop nog eens laten testen om te kijken of mijn dealer hetzelfde gaf Misschien een beetje omslachtig maar ik hecht veel waarde aan goede kwaliteit Klik om te vergroten... Blijft natuurlijk altijd maar de vraag of je verschil in kwaliteit ook daadwerkelijk merkt. Er zijn meerdere factoren die daarin een rol spelen. Ik ben benieuwd wanneer gebruikers gaan klagen over de uitslag van zo'n test. Is dat bij -5%, -10% tov de vorige uitslag? Is dat de eerste keer dat zoiets gebeurt of pas na meerdere gevallen? Of zeg je niks en ga je op zoek naar een andere dealer?"
"Zelfs als je coke dan met iets anders versneden is heb je een groot probleem als je zoveel gebruikt."
"pakezel zei: Ikzelf gebruik coke puur omdat ik me verveel! als ik snuif gaat de tijd sneller en verveel ik me niet! als ik dingen te doen heb kan ik er met gemak vanaf blijven! zijn er meer mensen die dit hebben! Mijn vriendin vind dit niet leuk en denkt dat ik niet zonder kan! Dit is echter niet waar. Wie heeft hetzelfde probleem? Wat vaak gebeurt is dat ik het hele huis onderste boven haal en schoonmaak of mensen om mij heen ga pesten.. hoe kom ik hier vanaf? Klik om te vergroten... Vervang je coke-gebruik door een minder destructieve activiteit en probeer uit te vinden wat je zo erg vindt aan het niks te doen hebben. Je gebruik is vluchtgedrag. Waar vlucht je voor?"
"Of gewoon iets minder grote lijnen leggen."