Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel lijntjes uit 1 gram?

hoeveel lijntjes uit 1 gram?

96 antwoorden
120 weergaven
18-5-2026
K
Know ThyselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch al snel 30-35 lijntjes, maar goed het is dan ook altijd top-notch spul. Meestal twee per keer, effect is dan goed voor 30-45 min.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoeveel lijntjes leggen jullie uit een gram? Ik heb zelf geeeeeeen idee. Snuif je een gram in een keer "hoppa" op of doe je daar een hele avond/nacht mee???

:wave:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whaha lol 1 gram in 1 keer :grin: das echt hoppa :wink:

Het ligt er helemaal aan hoe dik je je lijn legt.
Des te langer je al gebruikt,des te dikker de lijnen voor enig effect.
Toen ik net begon volstond 1/2 gram voor een hele avond/nacht stappen,op mijn dieptepunt kwamen er nog maar 6 rondtjes poederen uit 1 sealtje goed voor een avond slap geauwehoer,chatten,of zinloos teletex lezen :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit een halve gram haalde ik meestal 6 tot 7 lijnen en dat voldeed ook wel voor een avond.
Uit 1 gram haalde ik meestal wel dikkere lijnen maar alsnog wel 10 denk ik.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
stuk of 5 denk ik als ik thuis zit bij iemand als ik uit ga is veel meer
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Klik om te vergroten...

Stoer.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Klik om te vergroten...

Stoer.
Klik om te vergroten...
+1
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
Angramar Temenos zei:
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Klik om te vergroten...

Stoer.
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...

Zet ik erneer dat ik ze zelf op maak?...
Zitten we met z`n 3 gooien we gram op de spiegel en iedereen 1 lijn.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Klik om te vergroten...

Stoer.
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos zei:
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
Klik om te vergroten...


Het is pas stoer om in elk coke topic zo te reageren.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
Klik om te vergroten...
Ik vind deze uitspraak heel gevaarlijk. Stel een newbie leest dit en wil ook stoer zijn voor zijn vrienden en snuift idd een gram in één keer naar binnen; grote kans dat ie dood gaat daaraan. Dit soort lieden kunnen dus indirect de dood van iemand mede op hun geweten hebben... :openmouth:
B
Bennie_KookLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer.

Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer.

Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt.

Coke, altijd rustig aan mee blijven doen!
u
uberfaustLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stuk of 15..ongeveer
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik haal uit 1 gram gewoon 2 lijnen van een halve, dat werkt het best vind ik, en is het leukts, kan je lekker lang snuiven en moet je niet zitten janken dat je steeds een nieuw lijntje wilt, dan is het direct goed spacen.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Kerel hé! Ik denk dat je beter 8 lijntjes of 10 of zo er uit kan halen, anderes is het zo snel op :(.

Maar het is mooi kut spul spul :P.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
De eerste keren dat ik een grammetje kocht waren dat ongeveer 10 lijntjes, waarvan er geregeld coke op de grond viel door mijn onhandigheid(ik kan haast niet de enige zijn :tearsofjoy: )
Nu zijn het ongeveer 5-8lijntjes. Valt te zien hoe dik je ze legt natuurlijk.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#18
hangt van mijn mood af kprobeer er altijd zo lang mogelijk mee toe te komen omdat het zo ongelooflijk duur is vind ik, kzou er niet aan verslaafd willen zijn kbetaal 50 euro vr e gram wl perfecte kwaliteit weet niet precies hoeveel procent ^maar haal er zo tussen 6-11 uit
T
TheNeuroscientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld?
e
elmynameLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lees goed wat ik geschreven heb!!!! Als je gebruikt moet je wel weten wat je in je lichaam stopt!!!!! LUISTER NAAR JE LICHAAM!!!! Als je voeld dat het niet goed gaat dan moet je niet doorgaan!!!!!!!!!!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."