Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel lijntjes uit 1 gram?

hoeveel lijntjes uit 1 gram?

96 antwoorden
118 weergaven
18-5-2026
D
DevilWishLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bennie_Kook zei:
Uit 1 gram haal je (in het begin) 20 goeie, fijne, dunne, lange lijntjes. Later wordt dat (iets) minder, en het ligt natuurlijk ook aan je dealer.

Gewoon echt goed fijn maken, en 20 moet te doen zijn. En daarmee zit je in het begin zeer zeker wel een hele nacht, van 8 's avonds tot 8 's ochtends. Rustig aan. Had in het begin, na maanden geen gebruik, ook echt genoeg aan een halve. Pak nu makkelijk 2/3, maar als ik naar de andere dealer ga kan soms 1 al meer dan genoeg zijn. Verschilt per keer.

Probeer niet groot over te komen naar de rest van de groep, neem in het begin 1/2 lijnen, en wacht een kwartier. Luister naar je lichaam. Het kan nl. echt wel verkeerd vallen, dat je in het begin ietsie teveel pakt en nokkie nokkie gaat. Of juist later op de avond ineens teveel bijpakt.

Coke, altijd rustig aan mee blijven doen!
Klik om te vergroten...
Inderdaad, klopt volledig. Behalve die 20 lijntjes dat heb ik ook niet in begin kunnen uithalen :xtc:
L
Life_ATWLid
01-01-2024, 00:00
#2
als mentioned hierboven is het een beetje kwaliteit afhankelijk maar ik denk dat ik ook een lijn of 20 leg uit een gram. Ik wil meestal doorgaan en ik heb de prettigste ervaring met veel kleine lijntjes (elk half uur/uur een lijntje links en een lijntje rechts) lijkt me op een prettige piek te houden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
SirErick zei:
Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.
Klik om te vergroten...

+1

Jammer genoeg zien veel jongeren drugs (roken, snuiven, slikken,..) nog als stoerdoenerij.
S
Stoner1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik en mijn vriendin eens willen spacen bestellen we 1 gr, en hebben dan elk 5 mooie lijnen.
Is top avond voor ons :hearteyes:
M
MananasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het om goede sosa gaat, dan is en blijft het mijn favoriete drug <3

Met goede sosa en goed gegeven (van hoeveelheid), haal ik er zo'n zeven lijntjes uit denk ik.

Ik vind goede sosa niet echt een uitgaansdrug, anders sta je om het uur of zo op het toilet om een nieuwe lijn te kappen.

Meestal gebruik ik het gewoon thuis, als het nog eens voorvalt dat ik het doe - je mag dan wel vol energie zitten van goede sosa, maar er is helemaal (bij mij althans) geen nerveus of opgefokt gevoel aanwezig.

Gewoon de stereo lekker hard opendraaien en heel de nacht gewoon genieten van de euforie of gewoon babbelkicken tegen een maat of zo tot die er echt helemaal maf van wordt haha :grin:

Met slechte kwaliteit al wel eens paar nare ervaringen gehad btw, paranoia, tremor, hartkloppingen,...

Maar zelfs met goede sosa blijf ik echt chronisch insomniac, dat is soms wel om door te draaien, tegen dat het licht wordt begin ik echt te balen (zoals nu, lol) :)

Eat Acid, see God; sniff Cocaine, be God :hearteyes:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ken iemand die haalt er 4-6 lijnen uit ofos, geen idee hoe maar die ramt er zo 250mg in in 1x.... denk ik echt van WTF doe jij nou man :confused::confused::confused:::confused::confused::confused:.... zegt ie dat het relex is
Wat was het?? gewoon goeie coke dus...

Ik word dan helemaal gestoord van de energie als ik 150mg pak ofso,, ik vind 100mg al pittig.. en 70 beste.


Het light eraan of je rustig blijft..... als je er goed tegen kan en je adreanline niveaus etc blijven op een laag pitje wordt je ook niet gek of moet je opeens lopen ofso.
Sommige mensen worden er extreem relex van ... ... dat zijn de enige die veel kunnen pakken.


niets stoers aan maar hoe reageer je er op ........
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zie in mijn omgeving dat mensen in de huiselijke kring veelal vaker kleinere beetjes snuiven, ten opzichte van een flinke lijn waar het eigenlijk niet mag.

ik heb werkelijk geen idee hoeveel lijntjes er gemaakt worden, wij zorgen gewoon dat er de hele tijd wat ligt. ik denk dat ik zelf ongeveer 7/8 maal 2 kleine lijntjes snuif in elk neusgat voordat ik een gram op heb.

hoeveel ik snuif op een avond word meer bepaald door hoelaat ik begin en afhaak.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
atbboy zei:
3 uit 1 gram, 2 uit halve wel dunne...
Klik om te vergroten...
Stoer.
Klik om te vergroten...
Pieter210 zei:
Angramar Temenos zei:
Ik duw m'n neus in een berg 9 strepen, tony montana stilo.
Klik om te vergroten...
Stel een newbie leest dit en wil ook stoer zijn voor zijn vrienden en snuift idd een gram in één keer naar binnen; grote kans dat ie dood gaat daaraan.
Klik om te vergroten...
Boys, het gebruik van coke - of welke drugsoort dan ook - is niet stoer of cool.
c
choortabletLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meestal een lijntje of 10-15.. Maar ongelofelijk dat er mensen zijn die maar 2 lijnen doen, dan is het wel erg snel op. Hangt ook wel heel erg van de kwaliteit af moet ik zeggen. Des te beter, des te grotere lijnen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#10
choortablet zei:
Des te beter, des te grotere lijnen.
Klik om te vergroten...
Nee, dat is dus fout gedacht.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
SirErick zei:
choortablet zei:
Des te beter, des te grotere lijnen.
Klik om te vergroten...
Nee, dat is dus fout gedacht.
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens. Als ik nog es topkwaliteit tegen kom dan doe ik zeker 3 avonden met een grammetje, hoe beter hoe minder net :wink:.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tekzor668 zei:
SirErick zei:
choortablet zei:
Des te beter, des te grotere lijnen.
Klik om te vergroten...
Nee, dat is dus fout gedacht.
Klik om te vergroten...

Volledig mee eens. Als ik nog es topkwaliteit tegen kom dan doe ik zeker 3 avonden met een grammetje, hoe beter hoe minder net :wink:.
Klik om te vergroten...
Als je naar de DF-meeting komt en lief tegen me bent leg ik voor jou wel een lijntje coke neer (detail: mijn coke komt rechtstreeks van de bron vandaan, dus het is onversneden).
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goede kwaliteit coke..
Had een halfje gehaald.
Een iemand deed mee.
Ieder 5 lijnen eruit gehaald. = 10 lijnen.
Elk van ongeveer 50 mg.
Goed geamuseerd en voelde het goed.
Dus nee, niet hoe meer hoe beter.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeker minimaal 10 bij goed spul. Ben er jaren aan verslaafd geweest maar heb nooit de neiging gehad om stoer 2 lijnen te leggen. Nee, zelfs niet na jaren van verslaving.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij een volle 1,0 gram zuivere coke kan je wel iets 20 goeie lijntjes halen. Ik ben er altijd wel fan van om alle lijntjes alvast klaar te hebben liggen. :)
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit is wel een leuk topic dus ik kick em ff..

Ik haalde altijd 20 lijnen uit 1 gram...... xD.. daarna stuk of 10.....

naarmate ik er steeds meer aan gewend raakte (VEEL minder zenuwen en minder hoge hartslag etc) kon ik met gemakt 4 lijnen uit 1 gram halen. Als ik dan 1x 250mg snuif is de hartslag 85... niet echt gevaarlijk want ik merk dat tot 100 het te doen is zonder uit je stoel te springen van de energie.. Volgens mij is 140 de gaverenzone met de bijhorende bloeddruk problemen die komen

Kwaliteit is niet zo super maarja iig rond de 50 %
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
Klik om te vergroten...
En waarom had je dat gehoopt?

Arnie87 zei:
naarmate ik er steeds meer aan gewend raakte (VEEL minder zenuwen en minder hoge hartslag etc) kon ik met gemakt 4 lijnen uit 1 gram halen.
Klik om te vergroten...
Heftige shit hoor, jij bent een store gozer hé? We zijn onder de indruk hoor... Not!

Arnie87 zei:
Volgens mij is 140 de gaverenzone met de bijhorende bloeddruk problemen die komen
Klik om te vergroten...
Is dat in rusttoestand en zo ja, komt dat alleen voor als je coke hebt gebruikt of heb je daar altijd last van? Indien het laatste dan is mijn advies om je huisarts te bezoeken. Als het alleen voorkomt wanneer je coke hebt gebruikt dan hoeft het geen probleem te zijn, mits je geen last hebt van kortademig- en/of benauwdheid.
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik haal ongeveer 10 lijnen uit een gram en daar doe ik zeker 2 avonden mee.

Meestal begint mijn avond met een joint of twee, dan alcohol de hele nacht door maar na enkele uren wordt dat gemixt met een paar lijntjes om dan thuis met een goeie maat of twee te eindigen met een joint.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
SirErick zei:
MeejheM zei:
Ik had stiekum gehoopt dat SirErick naar het font, de grootte en het aantal letters zou vragen.
Klik om te vergroten...
En waarom had je dat gehoopt?
Klik om te vergroten...

Daar had ik ontzettend om kunnen lachen. vanwege je hobby met coke, naast gebruiken.

Ik zie er de humor wel van in, die opmerking van me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."