Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey df'ers, Ik ga over een paar daagjes nog eens happy hawaiians doen, nu is mijn vraag kan ik het doosje een paar dagen op kamertemperatuur bewaren? Ik kan het niet in de koelkast of vriezer bewaren ivm ouders."
"Space_Girl zei: Hallo, ik heb gekeken of mijn antwoordt ergens stond maar kon het niet vinden. Afgelopen dinsdag hebben ik en mijn vriend voor het eerst truffels gebruikt (Dragon's Dynamite) dat beviel prima. Nu gaan we vandaag weer een doosje truffels halen alleen dan sterker. Maar omdat het beste is om ze op een nuchtere maag te nemen wouden wij ze eigenlijk voor een keer nemen ongeveer 10 minuten nadat we wakker zijn smorgens. Is dit verstandig? zijn er mensen met ervaring? groetjes Klik om te vergroten... Persoonlijk zou ik er toch zeker 3 weekjes tussen laten als je het volle effect wilt verkrijgen, Niet wekelijks truffels gaan doen want dan is er zo het plezier vanaf. Ik zou het ook niet meteen nemen als je wakker word, Gewoon een paar uren voor inname niets meer eten.."
"Zie zo'n testje wel zitten , Zal een van deze dagen een filmpje maken waarin het uitgebreid getest word."
"Ooohhh ik lees hier net dat ik een test ging doen, maar herinner me er niks van."
"Precies, van deze werd ik ook niet stoned, Was zelf aan haarlak aan het denken maar waarom zou iemand dit erop spuiten?"
"Zoals PepTalk zegt, Kopen in het groot (50 gr) gaat je beter uitkomen dan dagelijks tientjes of 20jes kopen, Al kan natuurlijk niet iedereen meteen in het groot kopen. Maak eens een praatje met je dealer, misschien kun je hem een voorstel doen zodat je telkens iets bespaard, Zo heb ik het ook met de mijne gedaan."
"Ik heb die wiet gedag gezegd, heb nu eentje die wel goed smaakt, Als ik ooit nog eens slecht smakende wiet heb dan ga ik er eens munttabak bij doen."
"Nee, dat ging niet over dezelfde wiet. :P Maar ik heb nu andere wiet waar geen raar smaakje aanzit en waar ik niet misselijk van word, Dus ik heb er geen last meer van. De wiet met dat rare smaakje was heel bruin, maar er kwam echt abnormaal veel thc van een top af."
"Ik wist dat er reacties over mijn leeftijd gingen komen, Het is natuurlijk niet goed om met jonge leeftijd te beginnen maar dat kan ik nu niet terug draaien. Ookal rookte ik wiet, de rest in gewoon hetzelfde gebleven. Thuis, school etc. dat gaat allemaal goed. Ik ben goed op de hoogte i.v.m de negatieve kanten van wietgebruik, dus ik weet de gevolgen. Maar goed dat was de vraag niet, zou fijn zijn als er daar antwoorden op komen..."
"Overdag vind ik het persoonlijk fijner om te trippen, Meer kleuren en je ziet in het algemeen meer. Ik raad je overdag aan !"