Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik trouwens ook merk is dat iedereen voor die openbaringen gaat. Voor dat gevoel van eenheid en alles begrijpen. Wat ook erg bijzonder is natuurlijk. Maar het "gewoon" leuk trippen is ook belangrijk. Lekker je muziekje luisteren, slap ouwhoeren met de mensen om je heen, plezier maken."
"Tijdloos zei: Is wat jong naar mijn mening, hebt hebt nog geen ervaring met andere psychedilca. Ligt aan hoe volwassen je bent, raad je aan even te wachten tot het brein klaar is met ontwikkelen. Zou anders aan DMT denken of iets als ik jou was. Ook dat is stevig maar voordeel werkt 5-10min ipv LSD wat 7-10+uur kan duren. Klik om te vergroten... Zou ik toch eerder beginnen met een lagere dosis 2cb ofzo, keertje 15mg"
"theholyganja zei: Ik zou gaan voor een lage portie truffels ipv. 2-cb enzo... Klik om te vergroten... Vind 2cb denk ik toch beter, omdat dat mentaal wat lichter is naar mijn mening. Meer visuals gericht."
"Jaa oke, snap wat je bedoelt. Maar ik dacht eerst even wennen aan het visuele voordat je met mentaal gaat. Zodat als je ze tegelijk krijgt niet gek word van alles wat golft en kleuren enzo"
"True."
"Glowsticks en lachgas zijn wel echt een must haha. Die geven zoveel toegevoegde waarde aan je trip. Ook wat echt ziek is een felle zaklamp die heel snel knippert (2-3 keer per seconde), als je dat op een muur schijnt zie je allemaal gekleurde patronen, pff hoe noem je dat? dat stukje waar je dan op schijnt. Beetje zoals close eyed visuals."
"Psychedelibee zei: benniesmitters zei: Ook wat echt ziek is een felle zaklamp die heel snel knippert (2-3 keer per seconde), als je dat op een muur schijnt zie je allemaal gekleurde patronen, pff hoe noem je dat? dat stukje waar je dan op schijnt. Beetje zoals close eyed visuals. Klik om te vergroten... Kaleidoscoop? Klik om te vergroten... Nee het is gewoon een zaklamp voor onderwater die snel knippert"
"Exceptional Insight zei: Een stroboscoop voor onder water? Om vissen te pesten, of wat? Klik om te vergroten... onder andere"
"Trinity zei: Dank, allemaal voor de vette tips! Heel handig. Als ik wat meer ervaren ben voeg ik er zeker wat aan toe. Ben erg benieuwd naar lachgas en de glowsticks (waar koop je die dingen? Xenos? Action?) Voor nu: belangrijkste blijft een fijne playlist en inderdaad boek met interessante plaatjes erin. Klik om te vergroten... Glowsticks haal ik bij de action, van die disney dingen haha. Lachgas haal ik bij de sligro of makro, maar daar moet je een pasje en daar moet je voor bij de kvk ingeschreven staan. Maar he kan ze ook bij de blokker halen en op het internet staan ook genoeg sites waar je het kan bestellen (dit is veel goedkoper dan bij de blokker)"
"Denk dat mindless wel gelijk heeft met die tijdlijn. Heb bijvoorbeeld met 2cb (eigenlijk geen echte psychedelica volgens sommigen) dat ik af en toe het gevoel heb dat ik terug in de tijd ga haha. Kijk ik op m'n mobiel is het 22:00 en paar min later kijk ik nog een keer is het 21:45 bij wijze van spreke. Ik denk ook dat de tijd slomer lijkt te gaan omdat je meer gedachten in een minuut hebt dan normaal, je brein werkt overuren. Dus lijkt de tijd slomer, je denkt dat je heel lang ergens bij stil hebt gestaan omdat je zoveel gedachtes hebt maar eigenlijk is het dan maar gewoon een minuutje ofzo"