Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPraten over telefoon

Praten over telefoon

94 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met prepaid is ook niks te achterhalen denk ik. Prepaid staat niet op naam!
Of wel tegenwoordig........?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop dat ze mij hebben afgeluisterd, dan zullen ze bij sommige gesprekken met rode oren of walging hebben geluisterd... :tearsofjoy:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
youperdepoep zei:
volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
Klik om te vergroten...


heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
loadrunner zei:
youperdepoep zei:
volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
Klik om te vergroten...


heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
Klik om te vergroten...

maar ze tappen toch de gesprekken van een nummer af....
Dus daar moeten ze eerst een reden voor hebben. op zn minst een bepaald vermoeden.

of zit ik verkeerd?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
youperdepoep zei:
maar ze tappen toch de gesprekken van een nummer af....
Dus daar moeten ze eerst een reden voor hebben. op zn minst een bepaald vermoeden.

of zit ik verkeerd?
Klik om te vergroten...
Een paranoide overheid beschouwt iedere inwoner als een potentiele bedreiging voor de gevestigde orde. Rationeel bepaalde vermoedens spelen nauwelijks een rol bij het bespioneren van personen & organisaties. Psychotische angstgevoelens vormen de ware drive om als een bezetene alle telefoonverkeer op verdachte termen te scannen, o.a. vanuit het netwerk van communicatiebasissen dat de naam ECHELON draagt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/ECHELON

Vanochtend melde het ANP dat Nederland wereldwijd gezien koploper is in het afluisteren van telefoongesprekken. 26.000 x per jaar tegenover 2000 x per jaar door de VS.

Deze gegevens zijn echter alleen maar op zaken gebaseerd waarvoor officieel toestemming gevraagd is.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
De nieuwe regelgeving: Als er een kleinst mogelijke verdenking is op terrorisme, of criminele activiteiten mag een telefoonlijn worden gescreend op steekwoorden, dmv een geautomatiseerd systeem. Vallen er steekwoorden (o.a bom, aanslag, koningin, gifgas, kilo coke .e.d) dan zal het gesprek worden opgenomen, en direct daarna worden beluisterd. Volgt er een tweede gesprek, dan mag er live worden meegeluisterd
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#7
yeti zei:
Deze gegevens zijn echter alleen maar op zaken gebaseerd waarvoor officieel toestemming gevraagd is.
Klik om te vergroten...

ik wil ne zeggen. de verhoudingen kunnen alleen zo scheef lijken als de us eea verzwijgen...
M
Matthijs85Lid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
De nieuwe regelgeving: Als er een kleinst mogelijke verdenking is op terrorisme, of criminele activiteiten mag een telefoonlijn worden gescreend op steekwoorden, dmv een geautomatiseerd systeem. Vallen er steekwoorden (o.a bom, aanslag, koningin, gifgas, kilo coke .e.d) dan zal het gesprek worden opgenomen, en direct daarna worden beluisterd. Volgt er een tweede gesprek, dan mag er live worden meegeluisterd
Klik om te vergroten...
En er zijn nog veel mensen die t supporten ook, door alle bangmakerij :cry:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik: Ey man met (...)
Hij: Yo hoes ut?
Ik; Lekkah Lekkah met jou dan?
Hij: Ja goed
Ik: Kan ik ff langskomen?
Hij: Hoe laat kom je dan?
Ik; Kwartiertje/20 min?
Hij: Sgoed tot zo
Ik: Jaw
Telefoon: Tuut tuut tuut
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik praat nooit over mijn telefoon.
Ik praat er altijd mee.
Praten over je telefoon is voor posers.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Praten over je telefoon is voor posers.
Klik om te vergroten...
En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Via telefoon is altijd een verhoogd risico
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik sms en als ik bel of hij belt mij terug op het smsje vraag ik of hij ergens een sigaretje met me komt roken.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
muah hier gaat het eigenlijk ook wel zo. vaak chill ik ook gewoon met mijn dealer...dus als ik iets nodig heb spreken we meestal gewoon af zoals dat normaal gaat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
msn + simplite is the bom

(weet dat het niet over bellen gaat, maar is wel een effectieve oplossing)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
We kennen elkaar zo goed dat we weten wanneer iemand iets nodig heeft. We hoeven het niet eens meer te zeggen. Aantallen die ik wil staan ook vast dus geen probleem. Bij een andere hebben we het over iets onbenulligs wat kant nog wal slaat en op die manier weet ik duidelijk te maken hoeveel en wat.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik stuur eerst een sms met er in: io kunde nog iet doen voor mij ik verveel men eige...
en dan stuur hij terug ja die plek en dat uur.
en met het belle gaat het juist het zelfde
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mmm, daar gebruik ik altijd internet voor. Pidgin+pidgin encrypt+Tor+Msn account aangemaakt met Tor, is de shit!!Mijn dealer is cool! Dan zit ik naast hem in de auto en wordt ik helemaal vol gestopt met speed en coke :grin: Het zou zo maar kunnen dat hij mij weleens heeft verkracht :(
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik bel eigenlijk nooit meer, maar voorheen hey alles goed? Waar ben je nu? En dan andere namen voor plaatsen. Is goed, tot zo!

En nooit iets waaruit dope zou blijken of sms (geregistreerde woorden). Ik heb ooit eens zo'n lijst in handen gehad en kon echt elk sms lezen. Daar blijkt dus veel uit. Ze kunnen daar hele patronen uit opmaken. Dus al wil jij je dealer een plezier doen. SMS NIET!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon vaste tijd op vaste plek, kan ie er gewoon langsrijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."