#1
Met prepaid is ook niks te achterhalen denk ik. Prepaid staat niet op naam!
Of wel tegenwoordig........?
Of wel tegenwoordig........?
youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
loadrunner zei:youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
Een paranoide overheid beschouwt iedere inwoner als een potentiele bedreiging voor de gevestigde orde. Rationeel bepaalde vermoedens spelen nauwelijks een rol bij het bespioneren van personen & organisaties. Psychotische angstgevoelens vormen de ware drive om als een bezetene alle telefoonverkeer op verdachte termen te scannen, o.a. vanuit het netwerk van communicatiebasissen dat de naam ECHELON draagt.youperdepoep zei:maar ze tappen toch de gesprekken van een nummer af....
Dus daar moeten ze eerst een reden voor hebben. op zn minst een bepaald vermoeden.
of zit ik verkeerd?
yeti zei:Deze gegevens zijn echter alleen maar op zaken gebaseerd waarvoor officieel toestemming gevraagd is.
En er zijn nog veel mensen die t supporten ook, door alle bangmakerijloadrunner zei:De nieuwe regelgeving: Als er een kleinst mogelijke verdenking is op terrorisme, of criminele activiteiten mag een telefoonlijn worden gescreend op steekwoorden, dmv een geautomatiseerd systeem. Vallen er steekwoorden (o.a bom, aanslag, koningin, gifgas, kilo coke .e.d) dan zal het gesprek worden opgenomen, en direct daarna worden beluisterd. Volgt er een tweede gesprek, dan mag er live worden meegeluisterd
En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?Drientje zei:Praten over je telefoon is voor posers.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."