Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPraten over telefoon

Praten over telefoon

94 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Klik om te vergroten...
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk ook als we beide in code taal gaan praten, we er beiden niet meer uit komen ..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey man, je spreekt met henkie, hoe laat kan je bij de bitterzoet zijn?

Iets in die trant,
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Via telefoon is altijd een verhoogd risico
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
handige topic voor de blauwe :stoned:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#7
muah hier gaat het eigenlijk ook wel zo. vaak chill ik ook gewoon met mijn dealer...dus als ik iets nodig heb spreken we meestal gewoon af zoals dat normaal gaat.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
msn + simplite is the bom

(weet dat het niet over bellen gaat, maar is wel een effectieve oplossing)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe dit soort dingen nooit over de telefoon. Is ook niet nodig. Bij zulke dealers haal ik niet. Ik haal zowiezo niet bij echte dealers. Gewoon mensen die er aan kunnen komen. Dan heb je uit mijn ervaring meestal ook betere dingen dan bij de gemiddelde dealer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zullen we een bakkie koffie doen?

En dan word er op de plaats wel besproken wat er in de aanbieding is...telefoon zuigt harder dan een miele stofzuiger!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon bellen om ergens af te spreken en daar verder bespreken.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
no tellefono of gewoon nog wakker?

is gratis smsje en erg handig :wink:
:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik sms of bel met de vraag of het uitkomt vanavond en dan vraagt hij mijn geluksgetal. Hij wordt niet in de gaten gehouden alhoewel hij wel pas 4 weken weg moest maar dat was omdat zijn hond iemand in zijn poot gebeten had.... :tearsofjoy:
S
SafaariiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik doe het nooit over de telefoon. Altijd bang dat iemand het hoort. Spreek gewoon persoonlijk ergens met hem af.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Altij gwn zegge zou ge nog is iet kunne kome brenge :tongueout:
en de rest regele we ter plekke :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
raizeredge zei:
handige topic voor de blauwe :stoned:
Klik om te vergroten...
Schijt aan de politie para!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Of gewoon doen of je de bakker belt en twee halfjes gesneden wit besteld.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
Mmm, daar gebruik ik altijd internet voor. Pidgin+pidgin encrypt+Tor+Msn account aangemaakt met Tor, is de shit!!Mijn dealer is cool! Dan zit ik naast hem in de auto en wordt ik helemaal vol gestopt met speed en coke :grin: Het zou zo maar kunnen dat hij mij weleens heeft verkracht :(
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Waar haal je het ook vandaan.

Toen ik zelf nog dingen 'bestelde' ging dat gewoon via telefoon. Even ergens afspreken en dan zeggen wat je wilde hebben. Vaak zei ik net als Gemini; 'ga je mee sigaretje roken?'.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik doe niet aan drugs... :flushed:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
K hoef alleen maar coke van m`n dealer, gewoon voor hoeveel ik moet hebben bijv. €20,- dan sms ik 20. Smst hij mij terug van daar en daar zolaat enz.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."