Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPraten over telefoon

Praten over telefoon

94 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Praten over je telefoon is voor posers.
Klik om te vergroten...
En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je mag alles over de telefoon zeggen, behalve als het gaat over drugs, wapens of explosieven. dan gaan ze je tappen :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Praten over je telefoon is voor posers.
Klik om te vergroten...
En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.
Klik om te vergroten...
Zijn monologen dat niet altijd? Ik vind pleonasme niet per definitie verkeerd, maar deze is wel lelijk :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.
Klik om te vergroten...
Zijn monologen dat niet altijd? Ik vind pleonasme niet per definitie verkeerd, maar deze is wel lelijk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik wist dat je zou zou gaan reageren maar ik had al op bevestig geklikt toen ik het zag en toen dacht ik, boeiend. Er komt vast wel een interessante discussie.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Klik om te vergroten...
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Klik om te vergroten...
lijkt me dat ze je eerst wel een ffies in de gaten houden wat je allemaal uitvoert voordat ze zomaar je huis binnen vallen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Klik om te vergroten...
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.
Klik om te vergroten...

Dan pak je toch het gamma krantje en een stift erbij?
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar je zegt toch nooit wat over de telefoon? Hier tenminste niet ik ga er altijd langs, veel makkelijker en ook gezelliger :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Klik om te vergroten...

Ik denk zeker wel, dat ze het gesprek serieus gaan screenen.

Als je afspraken gaat maken met mensen en praten over een bom onder de auto van de president, en vervolggesprekken hebt erover, ja dan gaan er kwartjes rollen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zou als ik op mezelf zou wonen nog wel een leuk experiment zijn :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb daar geen moeite mee. Ik deed het vandaag nog toen ik mijn moeder vertelde waarom ik deze dag niet kon komen.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
of straattaal maar dan verkeerd geintrepeteerd.

"Hey, baby, je bent de bom. ik doe een moord voor je :hearteyes: "

tja een computer zal dit berichtje er wel tussenuit pikken, lol
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha,

maarre ontopic: ik zeg gewoon kom daar en daar naar toe en dat was het dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."