Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPraten over telefoon

Praten over telefoon

94 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk ook als we beide in code taal gaan praten, we er beiden niet meer uit komen ..
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey man, je spreekt met henkie, hoe laat kan je bij de bitterzoet zijn?

Iets in die trant,
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Via telefoon is altijd een verhoogd risico
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als jullie bellen met jullie dealer, wat zeggen jullie dan?
Noem je het goedje bij de naam of verzin je een ander woord ervoor?

Ik had net de mijne aan de lijn, ik noemde het woord snoepjes (je snapt het wel), nu weet ik dat hij in de gaten wordt gehouden door de blauwpetjes. Was het wel zo slim van mij om het zo te noemen?

Gr. Henkie
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zeg niks, spreek een plaats af en bespreek in de auto wat en hoeveel ik hebben moet.. :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hangt er van af met wie ik spreek. Soms gaat het zo van ''kan ik een afspraak met je maken?'', en soms kan ik gewoon vrijuit praten.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
sensitive zei:
Als je geen Vodafone of T-mobile hebt loop je sowieso geen risico dat je afgeluisterd wordt aangezien die bedrijven geen telefoongesprekken en inhoud van sms-gegevens vrijgeven. Als je dealer wordt gepakt en zijn mobiel wordt ingenomen is het enige risico dat (er van uitgaande dat je een gebruiker bent die klein inkoopt) je een verklaring af moet leggen. Verder is er niet veel risico.
Klik om te vergroten...


Ik heb gewerkt voor vodafone, de laatste 10.000 smsjes(1MB) zijn opgeslagen en kunnen opnieuw worden verzonden. dit in verband met bedrijven die ook sms krijgen, die in geval van stroomuitval of diefstal van de telefoon,alsnog alle verzonden smsjes opnieuw kunnen ontvangen.

handig voor bedrijven, en ook voor politie.

Politie mag alleen je smsjes lezen als je als verdachte bent ingesloten, en je hebt je eigen telefoon ingeleverd.

Gebruik daarom een geleend toestel of een prepaidkaart. Als je een toestel koopt, betaal dan contant. doe niet mee aan sms-spelletjes met hetzelfde toestel.
k
knowwhatyoudoLid
01-01-2024, 00:00
#8
heel slim om dat hier te vertellen ja

voor bekende uut omgeving nijmegen/druten...#2=afgeraden te veel oogjes rondom :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deze dingen zijn al lang bekend bij onze pet dragende vrienden,

hiermee proberen we mensen uit de problemen te houden :wink:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hieronder een voorbeeld van hoe ik met mn in dit geval ''wiet'' dealer bel.

Ik: Yoh man met Chris.
Hij: Yoh man
Ik: hebbie ff tijd? of niet?
Hij: ja
Ik: Kan je naar [plaats] komen?
Hij: jah ik ben daar over 10-15min hoeveel wou je?
Ik: 20man[als in 20euro aan wiet niet 20gramm :P]
Hij: ok is goed zie je zo
Ik: is goed man tot zo.

en zo gaat het ongveer met alle dealers die ik ooit gebeld heb :stoned:
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vraag gewoon of ik "ff kan binnenspringen"...
Dan weet ie perfect wa'k bedoel...
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon op een volle dansvloer: Heb je nog een paar pillen voor me?
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Las dit net op Ziggo.nl.....

Ruim 26.000 telefoonnummers afgetapt

DEN HAAG (ANP) - Justitie heeft vorig jaar 26.425 telefoonnummers afgeluisterd. In 90 procent van de gevallen werd een mobiele telefoon afgetapt, bij de overige 10 procent ging het om gesprekken die via een vaste telefoonaansluiting werden gevoerd. Gemiddeld liepen er dagelijks 1946 taps.


Dat heeft minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie woensdag aan de Tweede Kamer geschreven. Een speciale unit van het Korps landelijke politiediensten tapt de telefoons af voor alle politiekorpsen, de bijzondere opsporingsdiensten en de marechaussee.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
sodejuu das nogal wat .... maar mogen ze er ook wat mee? En worden die dus allemaal geluisterd?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoelang zal het nog duren voordat die wegwerp gsm's er zijn? Ze zouden wel eens handig kunnen zijn. Of worden zo niet uitgebracht? Het is al een tijd geleden dat ik er nog iets over heb gehoord.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met prepaid is ook niks te achterhalen denk ik. Prepaid staat niet op naam!
Of wel tegenwoordig........?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik hoop dat ze mij hebben afgeluisterd, dan zullen ze bij sommige gesprekken met rode oren of walging hebben geluisterd... :tearsofjoy:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
youperdepoep zei:
volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
Klik om te vergroten...


heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
loadrunner zei:
youperdepoep zei:
volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
Klik om te vergroten...


heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
Klik om te vergroten...

maar ze tappen toch de gesprekken van een nummer af....
Dus daar moeten ze eerst een reden voor hebben. op zn minst een bepaald vermoeden.

of zit ik verkeerd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."