#1
Ik denk ook als we beide in code taal gaan praten, we er beiden niet meer uit komen ..
sensitive zei:Als je geen Vodafone of T-mobile hebt loop je sowieso geen risico dat je afgeluisterd wordt aangezien die bedrijven geen telefoongesprekken en inhoud van sms-gegevens vrijgeven. Als je dealer wordt gepakt en zijn mobiel wordt ingenomen is het enige risico dat (er van uitgaande dat je een gebruiker bent die klein inkoopt) je een verklaring af moet leggen. Verder is er niet veel risico.

youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
loadrunner zei:youperdepoep zei:volgens mij is het meest relaxt idd nog om een unlocked telefoon te hebben en daar elke maand een niewe prepaid kaart in te gooien.
heeft geen zin, ze kijken naar je lokatie, en de serienumer die het toestel uitzend. niet eens naar t nummer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."