Aslof oom agent die codetaal al niet weet...
nee dit zijn tips, om te voorkomen, dat mensen zich zelf minder snel in problemen brengen. Niet dat de politie het probleem is, maar het contacteren met de dealer, die zal het niet op prijs stellen, als je bv in een volle kroeg, een mobieltje van een ander leent, zijn nummer belt, en waar iedereen het kan horen een grammetje poeder besteld.
Niet bellen met abonnement, wat al de nummers zijn geregistreerd ookal zegt de telefoonmaatschappij van niet.
Sla geen nummers op, schrijf geen nummer op, ondhoud het. en gebruik het toestel ook niet voor 0900 nummers, of andere service nummers.
nummerherkenning uit heeft geen zin.