Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De kans is kleiner dat het wordt ingenomen als het binnen Europa wordt verstuurd. Als het vanuit India moet komen of U.S. is de kans groter dat het wordt ingenomen naar mijn weten."
"TrippyShit zei: Hmm, die heb ik volgensmij niet gezien Heb je daar een link van toevallig? Klik om te vergroten... Zie zaazuu's comment!"
"honingolie zei: aliblabla zei: hmmm... met valentijnsdag is ook awakenings, is ook heel romantisch Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik ga met m'n vriend dan ook Valentijn op Awake vieren!"
"Marla Singer zei: Je vriendin moet je gewoon nemen zoals je bent, anders is ze je niet waard.... Klik om te vergroten... +1!!! Ja en als ze zelf net zo goed dronken wordt moet ze niet de pot verwijten dat ie zwart ziet (zo gaat dat spreekwoord toch of niet?) Ik vind dat mensen die dronken zijn vaak sneller buiten hun boekje gaan (niet onder controle) dan wanneer je speed of pillen op hebt (meer controle) Ik zou lekker een pil in d'r bek douwen... , samen avondje doorbrengen, doet een relatie goed!"
"cropp zei: ik zou mijn anti drugs vriendin bij een ruzie over mijn drugsgebruik nooit met geweld drogeren met het idee dat het nog ooit goed komt... misschien ben ik daarom wel vrijgezell Klik om te vergroten... Was ook een geintje gozer! Ik weet alleen uit m'n eigen ervaring dat samen met je vriend op die manier genieten, erg leuk kan zijn!"
"Serieus geen kater mensen?? Hoe is dit goedje nog legaal te verkrijgen dan?"
"Klinkt echt fantastisch!!! Maar ja, wat zijn de gevolgen? Wat doet het precies? Ik ben een dikke schijterd, wil echt eerst weten wat het precies is en doet voordat ik iets ga gebruiken of overweeg te gaan gebruiken. Is niet veel over te vinden op google over e-cat..."
"Dus net als Khat? Maar dan de synthetische versie zeg maar? En schadelijkheid kan iemand daar wat over vertellen?"
"Vind het de prijs echt niet waard...En het smaakt gewoon echt TE RANZIG!! Moet dan bijna over me nek ervan...."
"J0rrit zei: Wat ik gebruikt heb op het vwo tijdens school en dus ook gewoon op school genuttigd: nicotine caffeine alcohol wiet speed coke xtc poppers ghb Nu op de Uni niks meer idd, toen was ik ook 17 ofzo dus net in puberteit, nu ben ik 20 en zie ik daar het nut helemaal niet meer van in Klik om te vergroten... Ik ben pas op m'n 21ste drugs gaan gebruiken...."